Mitä ruoaksi tänään? Sinkkutalous.
Muuten olen kaikkiruokainen, mutta mitään piimä-, homejuusto- ja parsakaalijuttuja ällös ehdottele.
Kommentit (25)
Herneet porisevat tuossa hellalla, niistä pitäisi tulla keitto. Tuo ruokaboksi kuulostaa mielenkiintoiselta, en ollut tiennytkään tuollaisesta.
Ehdotan piimä parsa homejuusto muhennosta ja tietenkin kädenlämmintä mämmiä
Kylmänä päivänä joku keitto lämmittää varmasti. Avaa hernaripurkki ja lämmitä. Keiton kanssa sopii juustovoikkarit. Vaikka Goudasiivuja ja reissumiestä.
Ai niin, juomaksi otat sitten sen piimän.
Teen paljon erilaisia keittoruokia... Ovat edullisia, hyviä ja terveellisiä. Niistä saa myös laitettua pakastimeen, jos jää yli.
Uunimunakas niista raaka-aineista mita sulla on kotona (vihannekset, keitetty peruna, herkkusienet, kinkku, pekoni...)?
Feta-pinaattipasta?
Valmiit raviolit kaupasta ja mutti-tomaattimurskasta niille kastike?
Itsetehty (kasvis)hampurilainen ja lohkoperunat uunista/uunivihannekset? Ja jogurttidippi niille. --> Loput perunat/vihannekset sit siihen uunimunakkaaseen ;)
Tee tortilloja.
Ja kun niitä tortillalättyjä jää kuitenkin käyttämättä, niin käytä ne pizzapohjina.
Tortilloita. Siinä syö huomaamatta jopa kasviksiakin.
M 38
Miten niin tänään? Joka päivä samaa tietysti.
Makaronilaatikko broilerin jauhelihasta. Eka kertaa.
Täällä on tulossa vuohenjuusto-kasvissosekeitto.
Nistipataa makaroonista, tonnikalasta ja he-ma-pa:sta.
Lidlistä iso paketti siipiä ja punajuurisalaattia. Tunniksi siivet 200C ja hyvää tulee. Paistan kaikki kerralla ja huomenna lämmitän loput mitä jää.
Kanakeittoa ja rapsakkaa patonkia.
Nakkeja, perunasalaattia ja pari pulloa Valdemaria.
Vierailija kirjoitti:
Nakkeja, perunasalaattia ja pari pulloa Valdemaria.
Ai hitsi mulla rupes nyt tekemaan mieli nakkeja ja perunasalaattia :D
No tämä sinkkunainen paistoi tuossa euron poprillit, siivutan siitä jonkun ja paistan paahtoleivät ympärille. Mietin pitäiskö pilkkoa ihan sipuli majon ja muiden soosien lisäksi väliin.
Olen ratkaissut tämän ongelman pysyvästi tilaamalla Ruokaboksin. Joka maanantai tulee mulle aineet ja reseptit 6 pv ruokiin kotiin. Eipä tarvi miettiä. Eikä tarvi edes laittaa joka päivä ruokaa vaan teen 2 h annoksen joka toinen päivä ja mikrotan sitten valmista ruokaa aina seuraavana päivänä.