Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtosuhteet aiheuttavat demonisia sielunsidoksia

Vierailija
10.12.2019 |

Irtosuhteissa kaksi sielua liittyy yhteen ja vaikka suhde päättyisi, niin tämä demoninen sidos säilyy ihmisten välillä. Sielunsidoksista voi vapautua ainoastaan Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.

Katsokaa täältä osa 8:
https://www.tv7.fi/vod/series/20306/

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä etsin sielunsidosta, voi kun löytyisi...

Vierailija
2/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatus. Mitäs se käytännössä tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka määritellään irtosuhde?

Vierailija
4/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto mitä p*skaa. 

Vierailija
5/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin ne joiden tiedän harrastavan aktiivisesti irtosuhteita on sielullisia häiriöitä, jotka näkyvät jopa jokapäiväisessä elämässä. Läheltä koettu.

Vierailija
6/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hörhö joka aistii ihmisten energiakenttiä. Ensinnäkin sanoisin että en ole koskaan kokenut *demonista* energiakenttähäiriötä tai sidosta, minulla ei itse asiassa ole mitään kokemusta demonien olemassaolostakaan. 

Mutta kyllä, joskus ihmisten energiakentässä voi olla vierasta energiaa ja tämä voi häiritä häntä epämääräisenä oireiluna. Useimmiten kyse on vainajan energiasta. Useimmiten läheiset kuolleet ei jää tällä tavalla sidokseen toisen energiakenttään vaan menevät omaan ulottuvuuteensa ja sieltä ihan ulkopuolisina entiteettinä ehkä auttavat elävää läheistä. Mutta joskus jostain syystä käy niin että henki ei menekään sinne minne pitäisi ja voi takertua elävän henkeen. 

On myös tilanteita, joissa kahden elävän ihmisen energiat ovat sotkeentuneet yhteen. Tämä voi olla esim. parisuhteen kestäessä toivottuakin: jos näin on, pari kokee että heillä on uskomaton sielunyhteys, he saattavat jopa matkan päästä aistia toistensa tunnetilat ja ajatukset. Mutta jos tuleekin ero niin joskus käy niin että sidos jää ja häiritsee kumpaakin. Periaatteessa tällainen voisi tapahtua irtosuhteessa, mutta pitäisin todennäköisyyttä aika pienenä, kun kyse on kuitenkin yelensä vain fyysisen tason yhteydestä, eikä ihmiset yleensä edes avaa energiakehojaan yhteydelle yhden illan seksin aikana.

Vierailija
7/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen sitten ihan onnellinen ihminen näiden demonisidosteni kanssa. :D

Vierailija
8/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi ihan hyviä sidoksia sinkkuajan irtosuhteista. Oli reilu peli ja oltiin vapaita. Vaihdetaan kuulumiset, jos satutaan törmäämään.

Vierailija
9/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sidoksia on, mutta minun oli herkkänä ihmisenä pakko jättää irtoseksikokeilut pariin kertaan, koska jouduin käymään läpi ihan rankan erosurun vaikka oli vain yhden yön toisen kanssa ollut. Ei auttanut yhtään vaikka järjelläni yritin sanoa että eihän me edes tunnettu, se oli vain seksiä, jostain syvältä tuli surua ikään kuin minulta olisi viety jotain tärkeää.

Vierailija
10/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että oikein demonisia sielunsidoksia ja satuolennon taikavoimat siihen päälle. Joopa joo! :D

Vierailija
11/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selevä.

Vierailija
12/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjästä jäi "demoninen sidos", jota tässä terapialla katkaistaan eli vaikeasti traumatisoituneena on vaikea hallita ajatuksia, kun keholle pääsi väkivalloin paha.

Se ei kuitenkaan ollut minun syyni, en ikinä olisi valinnut kyseistä henkilöä.

Vierailija
13/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielujen sutinaa demonina selässä kantaa himojensa riivaama rintavainen hollilla kollilla kovaluu uppoutuu

Vierailija
14/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hörhö joka aistii ihmisten energiakenttiä. Ensinnäkin sanoisin että en ole koskaan kokenut *demonista* energiakenttähäiriötä tai sidosta, minulla ei itse asiassa ole mitään kokemusta demonien olemassaolostakaan. 

Mutta kyllä, joskus ihmisten energiakentässä voi olla vierasta energiaa ja tämä voi häiritä häntä epämääräisenä oireiluna. Useimmiten kyse on vainajan energiasta. Useimmiten läheiset kuolleet ei jää tällä tavalla sidokseen toisen energiakenttään vaan menevät omaan ulottuvuuteensa ja sieltä ihan ulkopuolisina entiteettinä ehkä auttavat elävää läheistä. Mutta joskus jostain syystä käy niin että henki ei menekään sinne minne pitäisi ja voi takertua elävän henkeen. 

On myös tilanteita, joissa kahden elävän ihmisen energiat ovat sotkeentuneet yhteen. Tämä voi olla esim. parisuhteen kestäessä toivottuakin: jos näin on, pari kokee että heillä on uskomaton sielunyhteys, he saattavat jopa matkan päästä aistia toistensa tunnetilat ja ajatukset. Mutta jos tuleekin ero niin joskus käy niin että sidos jää ja häiritsee kumpaakin. Periaatteessa tällainen voisi tapahtua irtosuhteessa, mutta pitäisin todennäköisyyttä aika pienenä, kun kyse on kuitenkin yelensä vain fyysisen tason yhteydestä, eikä ihmiset yleensä edes avaa energiakehojaan yhteydelle yhden illan seksin aikana.

Kaikki suuret henkiset perinteet kehottavat välttämään irtosuhteita. Syitä on varmasti monia, mutta osa niistä on energeettisiä ja karmisia. Olen lukenut jostain, että seksissä kumpikin osapuoli vastaanottaisi karmaa toiselta. Kannattaakin miettiä, harrastaako seksiä ihmisen kanssa, joka on kerännyt itselleen roppakaupalla pahaa karmaa... Ja sitä pahaa karmaa on enemmän tai vähemmän kenellä tahansa.

Vierailija
15/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä sidoksia on, mutta minun oli herkkänä ihmisenä pakko jättää irtoseksikokeilut pariin kertaan, koska jouduin käymään läpi ihan rankan erosurun vaikka oli vain yhden yön toisen kanssa ollut. Ei auttanut yhtään vaikka järjelläni yritin sanoa että eihän me edes tunnettu, se oli vain seksiä, jostain syvältä tuli surua ikään kuin minulta olisi viety jotain tärkeää.

Todennäköisesti olet antanut energioiden yhdistyä tuossa seksissä, ja lisäksi kuulut niihin jotka jollain tasolla vaistoavat energian tason. Se lisää tosin nautintoa seksistä, mutta aiheuttaa myös tuon kaltaisia ongelmia yhden illan suhteissa. Vastakkaisten energioiden unioni on spirituaalisen tason autuutta jota pelkkä fyysinen taso ei voi tuoda, mutta kun se unioni riuhtaistaan irti, jää ikävä ja suru. Ihan kuin lämmin peitto olisi viety ympäriltä ja nyt paleltaisi. Tämä ei onneksi vielä tarkoita pysyvämmin roikkumaan jäänyttä sidosta mutta on irtosuhteet rankkoja ilmankin, jos tosiaan kokee noin.

Vierailija
16/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo sinänsä voi olla totta.

Vierailija
17/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suuret henkiset perinteet kehottavat välttämään irtosuhteita. Syitä on varmasti monia, mutta osa niistä on energeettisiä ja karmisia. Olen lukenut jostain, että seksissä kumpikin osapuoli vastaanottaisi karmaa toiselta. Kannattaakin miettiä, harrastaako seksiä ihmisen kanssa, joka on kerännyt itselleen roppakaupalla pahaa karmaa... Ja sitä pahaa karmaa on enemmän tai vähemmän kenellä tahansa.

Totta. Itse jätin irtosuhteilun pariin nuoruuden kokeiluun, koska vaikka en silloin ollut vielä kunnolla selvittänyt sitä mitä se energeettinen aistiminen on jota koin lapsesta asti, niin vaistosin jollain tasolla että tunsin seksin aikana toisen kaiken ahdistuksen ja tuskankin, ja minusta kului jotain sen sulattamiseen ja pehmittämiseen. Nykyisin tiedän että se on se mitä sanotaan varjominäksi tai kärsimyskehoksi minkä kohtasin ja mitä aloin vaistomaisesti hoitaa, vieden itseni näin epätasapainoon ja väsymykseen sellaisen takia minkä piti olla kevyttä kivaa seksiä vaan. On liian rankkoja irtosuhteet kaltaisilleni.

Vierailija
18/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet antanut energioiden yhdistyä tuossa seksissä, ja lisäksi kuulut niihin jotka jollain tasolla vaistoavat energian tason. Se lisää tosin nautintoa seksistä, mutta aiheuttaa myös tuon kaltaisia ongelmia yhden illan suhteissa. Vastakkaisten energioiden unioni on spirituaalisen tason autuutta jota pelkkä fyysinen taso ei voi tuoda, mutta kun se unioni riuhtaistaan irti, jää ikävä ja suru. Ihan kuin lämmin peitto olisi viety ympäriltä ja nyt paleltaisi. Tämä ei onneksi vielä tarkoita pysyvämmin roikkumaan jäänyttä sidosta mutta on irtosuhteet rankkoja ilmankin, jos tosiaan kokee noin.

Minun ymmärtääkseni molempien energiat yhdistyvät seksissä, vaikka osapuolet haluaisivatkin välttää sen. Ehkä ainoastaan joku okkultisti osaa suojata itsensä niin, että toisen energiat eivät vaikuta häneen. Maallikko taas on altis energioiden vaihdolle joka tapauksessa.

Vierailija
19/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonisista en tiedä, mutta itselläni on ihan selvästi ollut jonkinlainen henkinen sidos pariinkin ihmiseen. Toista en muuten edes fyysisesti koskaan tavannut, mutta tiesin jotenkin alitajuisesti hänen tunnetilojaan ja mielialojaan. En usko telepatiaan, mutta jos sellaista olisi, se varmaan olisi jotain tuon tapaista. 

Irtosuhteet nyt muutenkin on ihan pyllystä, kun en niin seksin perään ole.

Vierailija
20/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demonisista en tiedä, mutta itselläni on ihan selvästi ollut jonkinlainen henkinen sidos pariinkin ihmiseen. Toista en muuten edes fyysisesti koskaan tavannut, mutta tiesin jotenkin alitajuisesti hänen tunnetilojaan ja mielialojaan. En usko telepatiaan, mutta jos sellaista olisi, se varmaan olisi jotain tuon tapaista. 

Irtosuhteet nyt muutenkin on ihan pyllystä, kun en niin seksin perään ole.[/quote Puppua. Olet kiimainen kuin apina