Mitä tehdä kun yritys lähettää liian vähän tuotteita ja nyt ei vastaa viesteihin
Alunperin facebookissa viestitelty tilaukseen liittyen, samaan aikaan päivittelee faceen ja niihin päivityksiin muutkin kyselleet, että miksei vastata spostiin tai faceviesteihin.
Jää nyt joulujutut antamatta kun tavaraa puuttuu. Tuolta kun ostaa niin joka ikinen kerta on jotain ongelmia, tuotteita liian vähän tai niitä puuttuu tms
Kommentit (5)
Miksi ihmeessä tilaat uudestaan ja uudestaan paikasta, josta jo tiedät että "joka ikinen kerta on jotain ongelmia"? Yrittäjiä on kaikenlaisia, kaikki eivät osaa kovin hyvin hoitaa hommaansa erinäisistä syistä. Itse jätän jatkossa tilaamatta paikasta, jonka kanssa on ongelmia, ja viimeistään toistuvasta ongelmasta.
Mulle kävi sama yhden askartelujuttuja myyvän liikkeen kanssa. Yksi tuote oli loppu. Käsin oli vain kirjoitettu lähetyslistaan, että lähettää tuotteen myöhemmin kun niitä taas on tms. Odottelin viikkoja, sitten pyysin rahanpalautusta. Sitäkin sain pyytää useasti. En koskaan enää tilaa sieltä, vaikka myynnissä on kivoja tuotteita. Kyseessä ei ole ketjuliike.
Sano, että teet rikosilmoituksen petoksesta, jos ei rahoja tai tavaroita kuulu.
Facebook nyt vaan ei ole mikään paras kommunikointialusta.
Ja laitoin nimenomaan facella viestiä, koska siellä näkyy aiempi keskustelumme että mitä ollaan sovittu.
Miten faceen aikaa laittaa päivityksiä, mutta viesteihin ei vastata samalla. Tekis mieli pyytää jotain kaveria laittamaan facessa viestiä ja kysellä jostain kalliista tuotteesta jotain ja katsoa et vastaavatko