Mä en ole pystynyt IKINÄ tunustamaan tätä kenellekkään....
Mutta mun makuuhuoneessa on jo vuosia istunut komerossa mies. Tiedän että pidätte mua hulluna mutta siellä se istuu ja tuijottaa eteensä. Haluan siitä eroon mutten uskalla sanoa kenellekään siitä, kun laittavat mut pöpilään :(
Asiattomat kommentit voi jättää kommentoimatta.
Kommentit (60)
niin sitten ap:lla on ongelma. Sehän sanoi että hän on vuosia tehnyt kaikenlaista, joka sitten räjähti käsiin tietyn teon jälkeen. Ja hän on uskonnollinen. Onkohan nyt niin, että uskonto pitää ap:ta niin tiukassa otteessa, että kaikki teot pitää arvioida hyvinä tai pahoina, josta kertyy sitten syyllisyyttä. Ammattiapua tarttis joka tapauksessa.
Jos tää on provo, niin onpahan taas ihan uudenlainen tapaus =)
Ap jos satut olemaan langoilla, onko se mies sinulle tuttu, vai ihan tuntematon?
Oletko koskaan yrittänyt puhua sille?
Hengittääkö mies vai onko se ihan liikkumaton, still-kuva?
Mä tulisin takuulla hulluksi jos tietäisin kaapissani istuvan jonkun miehen *puistatus*
Näkijältä/muuten henkimaailman asioihin perehtyneeltä ihmiseltä.
Tuttavallamme oli ongelmana kuollut sukulaisnainen, joka seurasi asunnosta toiseen, siis oli vaan läsnä, myös tutun puoliso näki hänet. En tiedä tarkalleen kenen puoleen kääntyivät, mutta saivat neuvoksi jättää naisen täysin huomiotta, ja että sillä tavoin hän ajan kanssa katoaisi. Ja niin kävikin.
kun kerran muutkin kuin minä muistavat tämän!
että Suomessa voi jo ihan rohkeasti tulla kaapista ulos. Sen ovat tehneet jo Jari Sillanpää, lukemattomat bb-asukkaat, ja jo maajussikin sulhasehdokkaineen..
AKKA (AP) ON JO PÄÄSSYT HOITOON HULLUJENHUONEELLE.
Kohta 6 vuotta kulunut ketjun aloituksesta, antakaa siis ketjun jo hukkua.
Jos tää juttu on VUOSI sitten ns räjähtänyt käsiin niin miten mies on istunut jo VUOSIA kaapissa?
tämä elokuva (hae vuokralle): The Machinist, pääosassa Christian Bale.
Vierailija:
Lääkärin vaitio-olo velvollisuus päättyy siihen jos kyse on rikoksesta.
Olispa jännä tietää miten tarina päättyi..
etkö uskoettä jollain on todella tällaisia ongelmia? Miksi luulet maamme olevaan pullollaan mielenterveyspotilaita. Eivät ne ole itselleen sairauksia halunneet tai keksineet. Kyllä jotkut ihan oikeasti kokevat just tällaisi asioita. He ovat sairaita! Siinä ei ole mitään kivaa, hyvää tai hymyilyttävää!
no mitä olet tehny. Tunnusta niin se helpottaa, me ei kuitenkaan sua tunneta!
T:utelias..
mikä teko voi tehdä noin sairaaksi? Tai ehkä huono kysymys.. Joku murha ehkä..
Hänen kanssaan voit jutella ja sitten voitte vaikka yhdessä rukoilla pahojen tekojesi anteeksiantoa. Usko pois, se voi helpottaa valtavasti.
Ja jos et ole tappanut ketään, niin ihan varmasti papilla on vaitiolovelvollisuus (minun käsittäkseeni se on myös silloin, kun toinen tunnustaa tapon/murhan, mutta tästä en ole ihan varma).
Entä jos kasaat kaapin niin täyteen tavaraa, että mies ei mahdu sinne enää? Tai, siirrä kappi pois!
olisiko siitä apua?