Mä en ole pystynyt IKINÄ tunustamaan tätä kenellekkään....
Mutta mun makuuhuoneessa on jo vuosia istunut komerossa mies. Tiedän että pidätte mua hulluna mutta siellä se istuu ja tuijottaa eteensä. Haluan siitä eroon mutten uskalla sanoa kenellekään siitä, kun laittavat mut pöpilään :(
Asiattomat kommentit voi jättää kommentoimatta.
Kommentit (60)
jos isännöitsijä/poliisi ei näe sitä miestä niin mene lääkäriin
Kuulostaa siltä, että se painaa sinua todella paljon ja uhkaa jopa mielenterveyttäsi. Onko se oikeasti jotain noin pahaa? Entä jos kertoisit sen meille tuntemattomana, voisiko se helpottaa oloasi? Nyt kuulostaa siltä, että et saa käsiteltyä taakkaasi, mikä aiheuttaa sinulle pahoja ongelmia.
en ole tappanut ketään! älkää sitä edes kuvitelko. Mutta tuo mies liittyy kyllä tekooni ja tiedän että syyllisyys on sen miehen nimi :(
En saa varmaan koskaan rauhaa. Olen koko ikäni tuntenut kaikesta syyllisyyttä. ei tätä jaksaisi.
Mehän ei tunneta sua eikä tiedetä kuka sen teon teki vaikka sen kertoisitkin.
Selkeä hallusinaatio, jonka aiheutaja on mielisairaus tai huumausaineet (LSD). Hoitoon vaan!
henkirikoksesta tai väkivaltarikoksesta tms.
Papeista en tiedä..
en käytä mitään huumeita en alkoholia enkä edes tupakkaa. Totta kai kyse on hallusinaatiosta kai sen nyt olen itsekin tajunnut. Tiedän myös ettei se oikeasti ole siellä kaapissa vaan se mies on mun päässäni. Eikä sitä muut näe kuin minä. En mä osaa selittää tätä mitenkään että ymmärtäisitte!
En siis luule että se mies on fyysisesti siellä kaapissa vaikka näenkin sen.
vihjaise vähän, ehkä ymmärtäisimme sinua paremmin....
Koska asia vaivaa sinua noin paljon, että näet harhoja voisi oikeasti helpottaa että saisit kerrottua asian. Toinen mikä tepsii on rukous. Tunnusta tekosi Jumalalle ja pyydä Jeesuksen nimessä sydämestäsi anteeksi. Ja käske miestä Jeesuksen nimessä häipymään ja jättämään sinut rauhaan.
Tämä asia on niin suuri vyyhti ja vuosikymmenien asioiden pinoutuma joka räjähti käsiin vuosi sitten erään tekoni jälkeen. Sen jälkeen en ole voinut olla päivääkään tuntematta syyllisyyttä. Se kalvaa ja kalvaa!
Jos minulla olisi aivokasvain, se varmaan aiheuttaisi muitakin oireita....
Se komero-miehesi vaikuttaa selkeästi masentuneelta, jos kerran vaan tuijottelee eteensä " tyhjästi" . Puhu sille, kato alkaako bamlaamaan takaisin. Ehkäpä pääsette yhdessä sinun tekosi yli.
Jotenkin se sun vyyhti pitää aukaista ja kun ite pääset sujuiksi asian kanssa niin, että et enää pode huonoo omaatuntoa, lupaan sulle se mies katoaa kyllä.
Mut sun pitää tehdä se ratkaseva askel. Uskon, että sulla on painavat syyt salata tekos, mutta pakko on valita. Kipee valinta joka poistaa syyllisyyden tai tuo mies komerossa lopun ikää.
Kyllä näitä juttuja on kiva lukea! Päivän " netti" hymy!
antaa synninpäästöä, kenenkään kristityn ei tarvitse esim. murhatilanteessa. Sen voi antaa ehdollisena, tunnusta syntisi viranomaisille niin Jumalakin ne unohtaa.
Arvatkaa mitä olen tehnyt? Pikku hiljaa annat vihjeitä?=)
Joko kuulut pöpilään, tai sit ala kirjailijaksi! Sinussa on ainesta!
Jos se kerran on selvästi asiaankuuluvaa. Sun täytynee ensiksi hyväksyä mykkä kumppanisi, mutta voisit ehkä auttaa itseäsi ottamalla siitä kaapista ovet pois ja sisustamalla hieman. Laita sinne kaikenlaista, mikä tekee siitä enemmän oikean pienen huoneen oloisen. Yritä kunnioittaa sitä, koska se on olento kuten sinä itsekin!
Musta tuntuu että toi ovien avaaminen ja varsinkin sulkeminen on turhaa.
Ja te toiset täällä, etteks ole ikinä kuulleet aineettomasta maailmasta?
että kyseinen hahmo,on todellakin omatuntosi kuva.
Olet tehnyt jotain, joka on painolastina omallatunnollasi.
Se, miksi mies on kaapissa, voi kuvastaa sitä, että pyrit pitämään asian piilossa, etkä halua käsitellä sitä.
Asian käsittely voisi auttaa, mutta muitakin kotitekoisia keinoja voisi olla.
Entä jos yrität piirtää miehen kuvan, entä jos otat hänestä valokuvan?
Aaveet eivät halua tallentua, joten luulen, että et onnistu kummassakaan.
Entä jos puhut asiasta jollekin, joka voisi tulla tarkastamaan, että onko mies todella kaapissa, vai näetkö vain sinä hänet? Näetkö hänet sillloinkin, jos joku muu ei näe.
Oletko kysynyt mieheltä, miksi hän on siellä? Oletko pyytänyt mieheltä anteeksi tekojasi?
Toivottavasti selvitätä asian, tämä on kyllä hyvin outoa, mutta ei liene ainutlaatuista, miksei voisi nähdä näkyjä, jos kerran voi kuulla esim ääniäkin....
Itse olen nähnyt aisti harhoja mutta en ole ajatellutkaan aikaisemmin että ne liittyvät pahoihin tekoihin...
Itse pääsin eroon niistä kun päätin ajatella järjellä...katsoin telkusta vain kaikkea ei tippaakaan pelottavaa...välttelin jonkun aikaa pimeää ja yksin oloa...myös mieheni kanssa keskustelu oli avuksi!
Tsemppiä ja aurinkoa eläämääsi ap!