Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani nainen jätti minut oudosta syystä

Vierailija
10.12.2019 |

Minä olen vähän vajaa neljäkymppinen mies, tapailemani nainen (minä koin että seurustelimme, ei vain tapailtu) jätti minut koska minulla ei ole miespuolisia ystäviä?
Minulla on vain harvoja ystäviä, ja he ovat kaikki naispuolisia.

Tapailumme alussa asia ei ollut mikään ongelma. Olen myös hieman tutustuttanut tapailemaani naista näihin ystäviini.
Asia on ollut ok, ja tapailemani naisen mukaan jopa piristävää etten ole "jämähtänyt mihinkään junttiin äijäkööriin" (hänen sanansa, ei minun).

En roiku viestittelemässä tai somettelemassa näiden ystävieni kanssa jatkuvasti (en muutenkaan vapaa-aikana elä puhelin kourassa), tapaamme ehkä kerran kaksi kuukaudessa, jos sitäkään.

Tapailtuamme nyt 6kk säännöllisesti useamman kerran viikossa, yövyimme toistemme luona, olemme käyneet ulkomailla yhdessä, jne.
NYT tämä neito sitten päätti lopettaa suhteemme, koska minussa täytyy olla jotain vikaa kun en viihdy miesten seurassa, enkä lähde esimerkiksi iltaisin oluelle tai lenkille miespuolisten kavereiden kanssa. Mustasukkaisuudesta ei ollut kyse, enkä käy näiden naispuolisten ystävienikään kanssa missään kovinkaan säännöllisesti.

Miksi tässä nyt näin kävi? Ensin tämä asia oli vallan MAHTAVA piirre mussa, ja nyt yhtäkkiä sama piirre onkin hyvä syy lopettaa suhde kokonaan?

Koitin kyllä kaivella olisiko sittenkin jostain muusta kyse, mutta kuulemma ei. Muuten meillä ei ole ollut mitään kummallista, ei riitoja, normaalia kinastelua silloin tällöin, ja kaikki on ollut hyvin.

Mikä ihme naisia vaivaa? :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Hyvä, että pääsit nirppanokasta eroon ennen kuin ehditte läheisemmiksi.

Vaikuttaa kyllä vähän tekosyyltä. Ehkä se on sitoutumiskammoinen tai ihastui johonkin toiseen.

Vierailija
2/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neito? Oliko kovinkin paljon nuorempi? Mitäs läksit. Eti omanikäistäs seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mussa varmaan niin paljon oikeita huonojakin puolia, että en vain ymmärrä miksi sitten tekosyynä käytti jotain mitä aiemmin suorastaan kehui? 

AP

Vierailija
4/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tietoinen syistä miksi sulla ei ole miespuolisia ystäviä? Ehkä sulta naisen mielestä puuttui sellaisia "normimiehen" piirteitä/tapoja jota nainen haluaa kumppanissaan.

Kyllä muakin arveluttaisi mies jolla on vain naisia ystävinä, vaikka ymmärrän että kai se on mahdollista että ne ystävyyssuhteet ovat ihan platonisia. Ovatko ystävänaisesi sinkkuja? On siinä voinut jotain mustasukkaisuutta olla taustalla, vaikka nainen olisikin sen kieltänyt.

Vierailija
5/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on vähän outoa jos ihmisellä ei ole saman sukupuolisia ystäviä ja outoa on kyllä myös jos ei ole yhtään eri sukupuolista ystävää.

Vierailija
6/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vaan keksi jonkun syyn. Mitä väliä? Se ei välittänyt susta tarpeeksi, siinä se perimmäinen syy on.

Vierailija
7/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vauvapalstalainen tai vastaava on manipuloinut sen ajattelemaan, että mieskaverittomuus on huono asia. Siksi mielenmuutos.

Vierailija
8/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait empatiani, kunnes viimeisessä lauseessa piti vetää kaikki naiset tähän mukaan. Mikä ihme sinua vaivaa? :P

Vierailija
9/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tapaa ymmärrän naista. Taustalla saattaa olla jotain hänen menneisyydestään, mutta ehkä hän ei vain kertonut todellista syytä. Tämä vain arvaus.

Itse en nelikymmpisenä naisena voisi seurustella ap:n kanssa, koska sinulla on vain naispuolisia ystäviä. Minulla on jo kaksi pitkää parisuhdetta (toinen kihlaus ja toinen avioliitto)  päättyneet siihen kun mies vakuutti silmät kirkkaana kuinka hänellä saa olla naisia kavereina ja se on ihan normaalia. Molemmat miehet pettivät minua näiden ystävänaisten kanssa. 

Oma psyykkeni ei kestäisi enää sitä, että koko ajan miettisin missä ap nai näitä naisystäviään ja minä sitten odotan kotona höyryävän ruokapadan edessä että mies tulisi kotiin.

Olen päättänyt olla loppuelämäni sinkkuna, en vain enää voi ottaa sitä riskiä että minut romutetaan henkisesti.

Vierailija
10/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se eka rivillä tuli, vähän vajaa nelikymppinen :D

Vierailija
11/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jos tapailemani mies ja tapailemani nainen tapaisivat toisensa.

Vierailija
12/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäsi seurustelitte ja naisen mielestä vain tapailitte? Ehkä teillä oli muutenkin kommunikaatio-ongelmia..

Vierailija
13/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän tapauksen jolla oli paljon naispuolisia ystäviä, tosin hänellä oli myös miespuolisia ystäviä. Kiksautteli niitä eukkoja aina tilaisuuden tullen ja seurustelikin vähän ristiin. Eukkoparat luuli olevansa ainoita ja joutui pettymään jokainen kerrallaan. 

AP tarinassa kertoo vain hänen suppean kantansa. Voihan olla että olet esimerkiksi priorisoinut naispuolisia kavereitasi kun tapailemasi nainen olisi kaivannut sinun seuraasi tai puhunut pelkästään muista naisista. Aina ihminen ei itse tiedä esimerkiksi ihastuneensa johonkuhun vaikka muut sen näkevät ja kuulevat selvästi puheesta sekä käytöksestä. Oma veikkaus on että vapaa-aikasi pyörii liiaksi näiden kaverinaisten jutuissa vaikket sitä myönnäkään.

14/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis vaan oli.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä. Kiitos asiallisista vastauksista..

Me siis molemmat olimme syntyneet samana vuonna, joten en usko että ikäero aiheuttaa suurta ongelmaa.

Tosiaan olen tavannut ystäviäni kerran kaksi kuukaudessa (siis yhteensä kaikkia, ei kaikkia ystäviäni kerran kaksi kuussa). Tarkistin piruuttani whatsappista, että heidän kanssa olen viestitellyt pari-kolme kertaa viikossa. Ja silloin lähinnä koitettu aikatauluttaa milloin nähdään.

Vain yksi näistä ystävistäni on sinkku (tällä hetkellä, toki tässä 6kk aikana suhdestatukset ovat muuttuneet joidenkin osalta).

Niin, kumpikaan meistä ei lokeroinut asiaa tapailemiseksi/suhteeksi, itse ehkä haparoin enemmän miten sen muotoilisin välttääkseni juuri tuota reaktiota (halusitte eri asioita)...

En ole ystäviäni priorisoinut parisuhteeni edelle, olemme olleet aikalailla kaiken yhteisen vapaa-ajan viettäneet yhdessä, ja päinvastoin olen tehnyt hyvin selväksi että tapaan mieluiten ystäviäni silloin kun meillä ei ole yhteistä aikaa. 

Olen tietoinen siitä miksi ei ole miespuolisia ystäviä.

Huom: Siis on minulla ollut, en vierasta miehiä, tai ole mitään suurempia hankaluuksia asian tiimoilta ollut aiemmin. 

Tämänhetkiseen tilanteeseen ei mitään suurempaa ihmetystä liity, olen muuttanut töiden perässä kaupunkiin jossa en alussa tuntenut ketään jokunen vuosi sitten. Työkavereihin en ole syvemmin tutustunut (kaikki miehiä, ollut samat koko ajan), sillä heidän koko elämä pyörii autoista puhmisen, rasististen, homofobisten ja naisia alentavan "läpän" parissa. En todellakaan halua viettää vapaa-aikaa heidän kanssa, 8h päivässä riittää aivan hyvin, kun en näe maailmaa YHTÄÄN samalla tavalla kuin he.

Vanhat ystävyydet ovat vuosien varrella hiipuneet muuttojen, perheiden perustamisen, somen (en käytä) jne arkisten syiden takia.

En omassa arjessa pahemmin tutustu uusiin ihmisiin ylipäätään, käyn töissä, salilla, eräilen, jne. mielelläni, joten ystäväpiiriin ei nyt vain ole ilmaantunut miehiä.

Ja kyllä, itsekin ihmettelen olisiko se vain tekosyy, mutta kun uskon vakaasti siihen että olisi ihan todellisiakin syitä joita voisi käyttää tai vähän normaalimpia tekosyitäkin kuin noin (omasta mielestäni) outoa syytä. 

Vierailija
16/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ystäviä ollenkaan. Se vasta turn-off naisille onkin.

M37

17/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä. Kiitos asiallisista vastauksista..

Me siis molemmat olimme syntyneet samana vuonna, joten en usko että ikäero aiheuttaa suurta ongelmaa.

Tosiaan olen tavannut ystäviäni kerran kaksi kuukaudessa (siis yhteensä kaikkia, ei kaikkia ystäviäni kerran kaksi kuussa). Tarkistin piruuttani whatsappista, että heidän kanssa olen viestitellyt pari-kolme kertaa viikossa. Ja silloin lähinnä koitettu aikatauluttaa milloin nähdään.

Vain yksi näistä ystävistäni on sinkku (tällä hetkellä, toki tässä 6kk aikana suhdestatukset ovat muuttuneet joidenkin osalta).

Niin, kumpikaan meistä ei lokeroinut asiaa tapailemiseksi/suhteeksi, itse ehkä haparoin enemmän miten sen muotoilisin välttääkseni juuri tuota reaktiota (halusitte eri asioita)...

En ole ystäviäni priorisoinut parisuhteeni edelle, olemme olleet aikalailla kaiken yhteisen vapaa-ajan viettäneet yhdessä, ja päinvastoin olen tehnyt hyvin selväksi että tapaan mieluiten ystäviäni silloin kun meillä ei ole yhteistä aikaa. 

Olen tietoinen siitä miksi ei ole miespuolisia ystäviä.

Huom: Siis on minulla ollut, en vierasta miehiä, tai ole mitään suurempia hankaluuksia asian tiimoilta ollut aiemmin. 

Tämänhetkiseen tilanteeseen ei mitään suurempaa ihmetystä liity, olen muuttanut töiden perässä kaupunkiin jossa en alussa tuntenut ketään jokunen vuosi sitten. Työkavereihin en ole syvemmin tutustunut (kaikki miehiä, ollut samat koko ajan), sillä heidän koko elämä pyörii autoista puhmisen, rasististen, homofobisten ja naisia alentavan "läpän" parissa. En todellakaan halua viettää vapaa-aikaa heidän kanssa, 8h päivässä riittää aivan hyvin, kun en näe maailmaa YHTÄÄN samalla tavalla kuin he.

Vanhat ystävyydet ovat vuosien varrella hiipuneet muuttojen, perheiden perustamisen, somen (en käytä) jne arkisten syiden takia.

En omassa arjessa pahemmin tutustu uusiin ihmisiin ylipäätään, käyn töissä, salilla, eräilen, jne. mielelläni, joten ystäväpiiriin ei nyt vain ole ilmaantunut miehiä.

Ja kyllä, itsekin ihmettelen olisiko se vain tekosyy, mutta kun uskon vakaasti siihen että olisi ihan todellisiakin syitä joita voisi käyttää tai vähän normaalimpia tekosyitäkin kuin noin (omasta mielestäni) outoa syytä. 

Mustis vaan oli ja näki tulevaisuutensa sellaisena että hänestäkin tulee vaan sinun naiskaveri.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
18/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, ehkä hänelle kuitenkin tuli jotenkin kiusaantunut olo sinun ja ystäviesi seurassa ja oli mustasukkainen. Varmaan teillä on jotain inside-huumoria, johon et osannut ottaa häntä mukaan tai ette selittäneet juttua. Jotenkin hän koki olonsa epämukavaksi ja olisi toivonut sinun huomioivan häntä paremmin? Ehkä näin kävi parikin kertaa ja hän tuli tulokseen, ettei pidä ystävistäsi tai sinusta sen perusteella miten käyttäydyit heidän seurassaan`? Jotain tällaista?

Vierailija
19/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan mies ja nainen ei vaan voi olla vain ystäviä. Ennemmin tai myöhemmin toinen (omassa tapauksessani aina mies) alkaa haluta enemmän. Tää on tapahtunut niin monta kertaa ja poikkeuksetta, että se ei voi enää olla sattumaa.

Vierailija
20/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä sitten vaikka asiaa siltä haaremiltasi äläkä meiltä, kun kerran kaikki pillutelineet ajattelee kaikesta aina samalla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi