Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apuja! Suurin saavutuksesi ja epäonnistumisesi? Työhaastattelu

Vierailija
10.12.2019 |

Mitä vastaisitte noihin kysymyksiin? Helpottaisi miettiä, kun on jotain ajatusta mitä muut on vastannut tai vastaisi. Kiitos! Eka työhaastattelu edessä ja tuli hyvin lyhyellä varoitusajalla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on antaa jotain vinkkejä kans. Hoitajan työhön haen.

Ap

Vierailija
2/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin rehellinen, minulle nuo olisi niin henkilökohtaisia asioita etteivät kuuluisi haastattelijalle. Kysyisin vaikka että "millä alueella, työelämässä, opinnoissa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan....

Ap

Vierailija
4/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
5/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin saavutus: olen elämässäni juuri siinä, mihin halusin, ja jos olisi sen oloinen haastattelija että tykkää nuoleskelusta, niin kieli ruskeaksi vain, ja sanoisin, että se koskee myös sitä, että istun nyt tässä haastateltavana tähän pestiin. Jos kaipaisi jatkoselitystä, niin avaisin asiaa: parisuhde, koti, opinnot, harrastukset... Eli lyhyesti: omalla vaivannäöllä hankittu omannäköinen, onnellinen elämä.

Pahin epäonnistuminen on luovuttaminen. Siitä ei ole koskaan seurannut mitään hyvää. Luovutin yhdet opinnot vaikean elämäntilanteen vuoksi, ja kadun sitä. Siitä olen oppinut, että pusken vaikka läpi harmaan kiven matkalla kohti päämäärääni.

Joitakin tuollaisia vastauksia saattaisi haastattelija tykätä kuulla. Rehellisiä, elämänmakuisia, aitoja.

T. Joka ainoa työhaastattelu päätynyt rekrytointiin

Vierailija
6/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo vastanneille! En tosiaan halua mitään hyvin henkilökohtaista avata, niistähän löytyisi vaikka mitä. Sellainen vähän kepeämpi, mutta rehellinen vastaus :)

Ap

Lisää saa laittaa ajatuksia :)

Vierailija
7/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä varsinaisella epäonnistumisella ei ole mitään väliä, mutta sillä miten kerrot miten nousit siitä taas on.

Vierailija
8/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tuollaisessa haastattelussa ollut ja tuo suurin epäonnistuminen -kysymys tuli ihan puskista. En keksinyt mitään, mitä voisi kutsua elämänsä suurimmaksi epäonnistumiseksi (joku tentin reputus ei nyt oikein ole oikeaa mittasuhdetta). En saanut  paikkaa (tiedä sitten johtuiko tuosta vai jostain muusta). Jälkikäteen olen kyllä useinkin miettinyt, että mitä tuossa haetaan. Ei tavallisella ihmisellä nyt välttämättä mitään suuria epäonnistumisia ole. Tuosta taitaa olla 20 vuotta aikaa, enkä vieläkään tiedä mitä siihen vastaisin, kun ei niitä isoja takapakkeja ole oikein vieläkään ollut :).

Vierailija
10/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia?

Ap

Vierailija
11/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti kuin työnhausta on tullut tuollaista rakettitiedettä.

Miksei se riitä että kertoo että haluaa tulla tekemään tätä duunia ja kysyy milloin voi aloittaa.

Vierailija
13/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lähtemään kesken työhaastattelusta, kun jouduin tekemään testin ja en muistanut sitä yhtä tekniikkaa, joka tarvittiin lähes kaikkien vastauksien selvittäämiseen. Paras saavutus oli 75 prossan palkankorostus (olin todella alipalkattu edellisessä työssä, olisi pitänyt lähteä tuolta paljon aiemmin)

Vierailija
14/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin lähtemään kesken työhaastattelusta, kun jouduin tekemään testin ja en muistanut sitä yhtä tekniikkaa, joka tarvittiin lähes kaikkien vastauksien selvittäämiseen. Paras saavutus oli 75 prossan palkankorostus (olin todella alipalkattu edellisessä työssä, olisi pitänyt lähteä tuolta paljon aiemmin)

Oho, epäonnistuin myös käsittämään sun kysymyksen väärin, sillä luin vain otsikon...

Vierailija
15/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi