1989-1990 syntyneet mikä on tilanteesi, oletko perheellinen vai sinkku?
Kuinka monta lasta sinulla on? Oletko siinä tilanteessa missä olet aina halunnut olla?
Kommentit (38)
Vakityö ja avomies. Ei vielä lapsia tai avioliittoa, mutta parin vuoden sisään. Säästämme myös omaan asuntoon.
N29
Naimisissa, yksi lapsi (kohta 2-vuotias) Varmaan jossain vaiheessa toista yritetään.
Parisuhteessa (ei asuta yhdessä), ei lapsia.
n30
Kohta 10v yhdessä, naimissa niistä 3v ja keväällä syntyy kolmas lapsi. 😊 olemme tyytyväisiä elämään!
Suunnittelijana isossa organisaatiossa, olen tyytyväinen palkkaani tällä hetkellä, seurustelen ihanan miehen kanssa, en halua lapsia. Haluan muuttaa joskus ulkomaille, muuten kaikki on mennyt aika hyvin kuten ajattelin:)
N30
Parisuhteessa, ei lapsia. Haluaisin lapsen tai ehkä kaksi, mies ei yhtäkään. Olen harkinnut nykyisen parisuhteen päättämistä, mutta en tiedä löytäisinkö siltikään perhettä haluavaa miestä. Muuten elämä mallillaan, vakityö ja koulut käyty.
1974 ja oon perheellinen. Ikäsyrjimistä, jos ei käy. Oon siis 45v nytte.
Vierailija kirjoitti:
Kolme on lapsia ja töissä käyn.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan tarkoituksella kyseltiin, millaisia elämäntilanteita on *juuri nyt* 30-vuotiailla...
(T. Pari vuotta alle tuon, eli en ala omasta tilanteestani kertomaan)
Vierailija kirjoitti:
Vakityö ja avomies. Ei vielä lapsia tai avioliittoa, mutta parin vuoden sisään. Säästämme myös omaan asuntoon.
N29
Sama tilanne täällä 😊
Vm -90
Avoliitossa, työni vakipaikassa on mielenkiintoista ja iselleni sopivaa, ei lapsia eikä todennäköisesti koskaan tulekaan.
N29
Parisuhteessa, ei lapsia. Koira on. Kummallakin hyvät duunit ja meillä on ihana koti. Matkustellaan ja käydään ulkona syömässä paljon. Elellään mukavaa kahden aikuisen elämää. Lapsi olisi tervetullut, mutta ei ole kuulunut.
Avioliitossa, 2 lasta. Etsitään taloa.
Olen tyytyväinen, mutta voisin olla onnellisempikin. Olen todella iloinen lapsista, mies on hyvä ihminen, mutta muita murheita sitten riittääkin.
Avoliitossa oon. Ei lapsia, eikä tule, koska en itse oikein pidä lapsista. En vihaa lapsia, mutta lapset eivät vaan oo mun juttu. Mies tykkää enempi lapsista, mutta hänkään ei halua omia.
Sanotaanko näin, että niin kauan kun lapset eivät ole omia, niin ne on ihan ok :)
89 syntynyt. Ei perhettä, kumppania ja kämppäkin menee kohta alta. Masennuksen kanssa vuosia taistellut.
Naimisissa, yksi lapsi. Olen onnellinen. Sellaista ihannetilannetta ei oo koskaan ollut, en ole haaveillut tietystä perhetilanteesta tms.