Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1989-1990 syntyneet mikä on tilanteesi, oletko perheellinen vai sinkku?

Vierailija
10.12.2019 |

Kuinka monta lasta sinulla on? Oletko siinä tilanteessa missä olet aina halunnut olla?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ja kaksi lasta. Tällä hetkellä tuntuu hyvältä, aikoinani ajattelin ettei yhtään lapsia mutta mieli muuttui.

Vierailija
2/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen ihan teini yhä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, ei lapsia. En minä ihannetilanteessa ole tällä hetkellä missään nimessä. Ehkä se ihannetilanne olisi olla egon harhasta vapaa, silloin millään muulla ei olisi enää mitään väliä.

M30

Vierailija
4/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ja kaksi lasta. Olen onnellinen!

Vierailija
5/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku. Olen tyytyväinen tilanteeseeni, voisin jopa sanoa olevani todella onnellinen. Vuosien sairastelun jälkeen olen päässyt haluamaani kouluun ja olen saanut elää kivutonta elämää. Lapsia en voi ikävä kyllä saada, olisin ehkä halunnut yhden lapsen.. En etsi kumppania mutta jos sulhoehdokkaita löytyy niin en välttämättä haraa vastaan 😅

Vierailija
6/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa (häät vuoden 2021 kesällä), parisuhdetta takana 9 vuotta. Ei ole lapsia, eikä tule (oma päätös).

Olen juuri siinä tilanteessa, missä haluan ollakin. Sain paljon paremman puolison kuin uskalsin toivoakaan (ja mitä ansaitsisin), ja yritän joka päivä olla hänen arvoisensa. Parisuhde kukoistaa.

Olen onnellinen :)

Vierailija
7/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, ei lapsia. En ole varma, haluanko lapsia koskaan.

N30 synt.1989

Vierailija
8/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton sinkku. Olen oikein tyytyväinen elämääni 😊

Vierailija
9/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku, ei lapsia. En minä ihannetilanteessa ole tällä hetkellä missään nimessä. Ehkä se ihannetilanne olisi olla egon harhasta vapaa, silloin millään muulla ei olisi enää mitään väliä.

M30

Minä taidan olla ketjun ainoa elämääni tyytymätön sitten :(

M30

Vierailija
10/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotiaana aloin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa. Yksi kesällä syntynyt lapsi. Vaikka tyttö on ihan ok, on vahvistanut päätökseni vain yhdestä lapsesta.

Vierailija
11/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta ja avoliitto. Ikinä en oikeastaan ole haaveillut tai suunnitellut elämältäni mitään.

Vierailija
12/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa ja yksi lapsi. Toista alan yrittämään muutaman vuoden päästä. Olen tyytyväinen elämääni.

Vierailija
13/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 20-vuotiaasta asti. Kolme lasta, asuntolaina, auto. Tavallista keskiluokkaista lähiöelämää rivitalossa. Valmistuin toukokuussa ammattikorkeakoulusta ja jatkoin siitä nyt syksyllä maisteriopintoihin. Valmistunen joskus ja menen töihin sitten joskus..

Ihan tyytyväinen elämääni. Huomaan vaan kouluttautuneeni ihan väärälle alalla työllistymisen kannalta, mutta tässä vaiheessa en oikein jaksaisi enää tehdä mitään täyskäännöstä. Mies on ollut töissä aina, joten hänen palkallaan elellään ja ihan mukavasti.

Vierailija
14/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Ego on se 'elämä', ikävä kyllä. Tietysti pystyyn voi kuolla monin tavoin, mutta toivon, ettet vielä ihan noin nuorena.

Vierailija
15/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku forever alone.

Sentää elossa vielä, toisin ku nuorempana kuvittelin.

Vierailija
16/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiintunut parisuhde, tiedän, että mies aikoo kosia nyt joulun alla (en tiedä sen tarkemmin, mutta oli huono salailemaan). 

Emme halua lapsia.

Vierailija
17/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin, että tuon ikäisissä olisi edes vähän enemmän sinkkuja.

Vierailija
18/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, 2 lasta, omakotitalo ja farmarimersu. Opiskelut alkamassa, ihan kivasti menee.

Vm-90

Vierailija
19/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, lapseton, enkä ole koskaan seurustellut. Säälittävää. N30

Vierailija
20/38 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, ei lapsia eikä tule, useita seksikumppaneita ja unelmaduuni hyvällä palkalla.

-M30