1989-1990 syntyneet mikä on tilanteesi, oletko perheellinen vai sinkku?
Kuinka monta lasta sinulla on? Oletko siinä tilanteessa missä olet aina halunnut olla?
Kommentit (38)
Tuntuu että olen ihan teini yhä :(
Sinkku, ei lapsia. En minä ihannetilanteessa ole tällä hetkellä missään nimessä. Ehkä se ihannetilanne olisi olla egon harhasta vapaa, silloin millään muulla ei olisi enää mitään väliä.
M30
Naimisissa ja kaksi lasta. Olen onnellinen!
Sinkku. Olen tyytyväinen tilanteeseeni, voisin jopa sanoa olevani todella onnellinen. Vuosien sairastelun jälkeen olen päässyt haluamaani kouluun ja olen saanut elää kivutonta elämää. Lapsia en voi ikävä kyllä saada, olisin ehkä halunnut yhden lapsen.. En etsi kumppania mutta jos sulhoehdokkaita löytyy niin en välttämättä haraa vastaan 😅
Kihloissa (häät vuoden 2021 kesällä), parisuhdetta takana 9 vuotta. Ei ole lapsia, eikä tule (oma päätös).
Olen juuri siinä tilanteessa, missä haluan ollakin. Sain paljon paremman puolison kuin uskalsin toivoakaan (ja mitä ansaitsisin), ja yritän joka päivä olla hänen arvoisensa. Parisuhde kukoistaa.
Olen onnellinen :)
Naimisissa, ei lapsia. En ole varma, haluanko lapsia koskaan.
N30 synt.1989
Lapseton sinkku. Olen oikein tyytyväinen elämääni 😊
Vierailija kirjoitti:
Sinkku, ei lapsia. En minä ihannetilanteessa ole tällä hetkellä missään nimessä. Ehkä se ihannetilanne olisi olla egon harhasta vapaa, silloin millään muulla ei olisi enää mitään väliä.
M30
Minä taidan olla ketjun ainoa elämääni tyytymätön sitten :(
M30
26-vuotiaana aloin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa. Yksi kesällä syntynyt lapsi. Vaikka tyttö on ihan ok, on vahvistanut päätökseni vain yhdestä lapsesta.
Kaksi lasta ja avoliitto. Ikinä en oikeastaan ole haaveillut tai suunnitellut elämältäni mitään.
Avoliitossa ja yksi lapsi. Toista alan yrittämään muutaman vuoden päästä. Olen tyytyväinen elämääni.
Naimisissa 20-vuotiaasta asti. Kolme lasta, asuntolaina, auto. Tavallista keskiluokkaista lähiöelämää rivitalossa. Valmistuin toukokuussa ammattikorkeakoulusta ja jatkoin siitä nyt syksyllä maisteriopintoihin. Valmistunen joskus ja menen töihin sitten joskus..
Ihan tyytyväinen elämääni. Huomaan vaan kouluttautuneeni ihan väärälle alalla työllistymisen kannalta, mutta tässä vaiheessa en oikein jaksaisi enää tehdä mitään täyskäännöstä. Mies on ollut töissä aina, joten hänen palkallaan elellään ja ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
M30
Ego on se 'elämä', ikävä kyllä. Tietysti pystyyn voi kuolla monin tavoin, mutta toivon, ettet vielä ihan noin nuorena.
Sinkku forever alone.
Sentää elossa vielä, toisin ku nuorempana kuvittelin.
Vakiintunut parisuhde, tiedän, että mies aikoo kosia nyt joulun alla (en tiedä sen tarkemmin, mutta oli huono salailemaan).
Emme halua lapsia.
Oletin, että tuon ikäisissä olisi edes vähän enemmän sinkkuja.
Naimisissa, 2 lasta, omakotitalo ja farmarimersu. Opiskelut alkamassa, ihan kivasti menee.
Vm-90
Sinkku, lapseton, enkä ole koskaan seurustellut. Säälittävää. N30
Sinkku, ei lapsia eikä tule, useita seksikumppaneita ja unelmaduuni hyvällä palkalla.
-M30
Naimisissa ja kaksi lasta. Tällä hetkellä tuntuu hyvältä, aikoinani ajattelin ettei yhtään lapsia mutta mieli muuttui.