Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi on ihan älyttömän hyvä valtio ja naisilla on todella hyvä elää Suomessa

Vierailija
10.12.2019 |

Miettikää, että Suomessa on naisvalta ja Suomen pääministeriksikin valittiin nuori nainen. Suomi on erittäin tasa-arvoinen valtio.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on perseestä ja "tuomiot" mitäänsanomattomia, täällä ei ihmisellä ole arvoa.

Vierailija
42/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Suomessa on hyvin vihamielinen ilmapiiri. Ainakin tällaisilla keskustelupalstoilla ja mediassa.

Suomessa voi elää ihan onnellista elämää kun pysyy omassa kotona neljän seinän sisällä. Paha olo alkaa vasta kun on tekemisissä muiden ihmisten kanssa.

Minä taas näkisin, että paha olo nimenomaan puretaan neljän seinän sisällä näille nettipalstoille. Livenä ihmiset ovat kohteliaita ja ymmärtäväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille Suomi on vielä parempi maa. Silti miehet kitisevät ja valittavat tauotta.

asia on päinvastoin. tämä on feministania ja meininki sen mukaista ja silti naiset narisee. mitä vielä pitäisi saasa vastiiketta, että olisitte tyytyväisiä?

Vierailija
44/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mielta. Verrattuna maailman muihin maihin, Suomi on naiselle todella hyva paikka asua ja olla. 

Tietenkaan tama ei tarkoita sita, etta ei olisi viela paranneltavaa.. ;) 

Verrattuna maailman muihin maihin? Eiköhän Euroopasta löydy monta yhtä hyvää:)

Vierailija
45/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mielta. Verrattuna maailman muihin maihin, Suomi on naiselle todella hyva paikka asua ja olla. 

No laitas lIstaa perusteluineen tulemaan.

Vierailija
46/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Suomessa on hyvin vihamielinen ilmapiiri. Ainakin tällaisilla keskustelupalstoilla ja mediassa.

Suomessa voi elää ihan onnellista elämää kun pysyy omassa kotona neljän seinän sisällä. Paha olo alkaa vasta kun on tekemisissä muiden ihmisten kanssa.

Ja vika on? Muissa ihmisissä, ei tietenkään sinussa?

Vierailija
47/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vika on? Muissa ihmisissä, ei tietenkään sinussa?

Samaa ongelmaa ei ollut kun asuin koulun vuoksi ulkomailla nuorempana. En ole ainoa puoliksi suomalainen/ulkomaalainen joka on samaa mieltä tästä asiasta.

Vierailija
48/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että suomalaiset naiset ovat  kaikki pian lesboja tai naimisissa muslimin kanssa

Vierailija
49/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

No laitas lIstaa perusteluineen tulemaan.

Suomeen kun piti tulla se joku Eu:n virasto jossa työskenteli eri euroopan maista olevia ihmisiä niin suurinosa ilmoitti että jos se virasto tulee Suomeen = joutuu muuttamaan Suomeen sen työn vuoksi niin he ottavat lopputilin.

Vierailija
50/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Itseasiassa, jos ajatellaan esim. tasa-arvoa niin kaytannossa ei loydy muita kuin Pohjoismaat. :)

Asun itse Alankomaissa ja jo taalla on erittain patriarkaalinen kulttuuri, ja erittain suuri osa naisista tekee joko osa-aikatoita tai ovat kokonaan kotiaiteina. Isyysloma on (ellen ihan vaarin muista) 5 tyopaivaa, ja lasten hoito (paivakodit jne) ovat niin kalliita, etta usein on taloudellisesti kannattavampaa naisen jaada kotiin tai menna osa-aikatoihin. 

Tama tietysti puolestaan lisaa naisen taloudellista riippuuvuutta miehesta. 

Ja jos mennaan viela enemman etelaan niin sitten alkaa meno olla viela "perinteisempaa" (so. mies tekee tyot ja nainen hoitaa lapset). 

Vierailija
51/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

andymccouys kirjoitti:

luulen että suomalaiset naiset ovat  kaikki pian lesboja tai naimisissa muslimin kanssa

Olen itse avoliitossa iranilaisen kanssa, lasketaanko tama? :) (On kylla ateisti.) 

Vierailija
52/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on edelleen paljon naisiin kohdistuvaa perheväkivaltaa.

Kuin myös miehiin kohdistuvaa, johon ei edes aina suhtauduta tarvittavalla vakavuudella. Unohdetaan, vähätellään, hyssytellään, syyllistetään...

En tiedä, onko kauhean tasa-arvoista sekään, jos päättäjänpaikoilla istuu vain nuoria naisia. Toisaalta, viime hallituksen keskeisiä paikkoja pitivät sedät hallussaan, että onhan tämmöinen vuorottelukin eräs tapa toteuttaa tasa-arvoa..

Vierailija
53/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tasa-arvo ei ole tullut tyhästä, vaan saavutettu naisasialiikeen ja feministien väsymättömän työn ansiosta. Vieläkin on toki paljon tehtävää.

Niin mitä tehtävää minkä suhteen?

Suomessa miehet ja naiset saivat äänioikeuden samaan aikaan.

Vierailija
54/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös miehiin kohdistuvaa, johon ei edes aina suhtauduta tarvittavalla vakavuudella. Unohdetaan, vähätellään, hyssytellään, syyllistetään...

En tiedä, onko kauhean tasa-arvoista sekään, jos päättäjänpaikoilla istuu vain nuoria naisia. Toisaalta, viime hallituksen keskeisiä paikkoja pitivät sedät hallussaan, että onhan tämmöinen vuorottelukin eräs tapa toteuttaa tasa-arvoa..

Miehet kokevat enemmän väkivaltaa, mutta sitlti naiset joukkona kokevat saavansa enemmän väkivaltaa osakseen. Naisilla on pettämätön logiikka.

Vierailija
55/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

andymccouys kirjoitti:

Olen itse avoliitossa iranilaisen kanssa, lasketaanko tama? :) (On kylla ateisti.) 

Kunnes saatte ensimmäisen yhteisen lapsen. Voit yllättyä miten harras mu.s.limi miehestäsi kuoriutuu.

Vierailija
56/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

andymccouys kirjoitti:

Kunnes saatte ensimmäisen yhteisen lapsen. Voit yllättyä miten harras mu.s.limi miehestäsi kuoriutuu.

Ollaan molemmat veloja. Lisaksi taytan ensi vuoden alusta 45, eli voipi olla etta mahouden aste on jo aika korkea :D 

Vierailija
57/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja vieläpä monet miehet kannattivat Marinia pääministeriksi :)

Sekin kertoo hyvin suomalaisten miesten arvostuksesta ja luotosta naisia kohtaan Suomessa. On myös ihan tavallista, että vaaleissa monet miehet äänestävät naispuolisia ehdokkaita.

Monissa maissa tällainen ei tulisi kuuloonkaan.

N*tsitkin arvostivat juutalaisia todella paljon, kun palvoivat juutalaisia Jeesusta ja Mariaa jumalina.

Häh? N*tsit olivat kylläkin kaikki okkultisteja todistetusti - ei Hittler ja kumppanit ikinä olisi palvonut juutalaista Jumalaa, Jeesusta. Ei koskaan.

Tuskin juutalaista Mariaakaan palvoi, vaikka kuului katoliseen kirkkoon.

Vierailija
58/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on maailman parhaimpia maita naiselle.

Ei tämä hallituksen tu.hojen jälkeen sitten enää.

Vierailija
59/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sentään rangaistavaa. Monessa muussa maassa naisen (ja lasten) hakkaaminen on miehen oikeus.

Listaatko tähän maita, joissa miehellä on laillinen oikeus hakata naisia ja lapsia?

Kyllä. Kaikki mysslimimaat - körääni oikein kehottaa lyömään vaimoa ja lapsia tottelevaisuustarkoituksessa.

Vierailija
60/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sentään rangaistavaa. Monessa muussa maassa naisen (ja lasten) hakkaaminen on miehen oikeus.

Listaatko tähän maita, joissa miehellä on laillinen oikeus hakata naisia ja lapsia?

Kyllä. Kaikki mysslimimaat - körääni oikein kehottaa lyömään vaimoa ja lapsia tottelevaisuustarkoituksessa.

Tama on totta. Tosin K-raanissa mainitaan "suhteellinen" vai oliko "maltillinen" kuritus, lahinna siis lapsaytykset jos vaimo kapinoi. Kaytannossa mitaan rajanvetoa kuitenkaan ei ole, ja naisen on ihan turha lahtea hakemaan oikeutta ellei ole saanut pysyvaa vammaa miehensa pahoinpitelysta. Pelkka musta silma ei riita. 

Muunlainenkin vakivalta on sinansa oikeutettua, etta esim r*iskaustapauksissa jos on naisen sana miesta vastaan, niin miesta uskotaan. Pitaa olla 2 naista vs. 1 mies, etta nainen voi voittaa oikeusjutun. Nain mm. Iranissa.