Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahat on ihan loppu ja joulu tulossa.

Vierailija
10.12.2019 |

Ei ole varaa kuin ruokiin nipin napin. Taitaa tulla ankea joulu. Masentavaa.

Eikä ole joulukrääsää tuovaa anoppiakaan.
Olen kyllä vähän kateellinen tuollaisesta anopista. Toisia niin onnistaa, eikä ne edes tajua kuinka hyvin niillä menee.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla ei tosiaankaan ole leipäjonoja, eikä varsinkaan sellaisia joihin köyhän kannattaisi matkustaa. Matkaan menee taatusti enemmän kuin se yksi saatu mikroateria.

Että muistakaa siellä suurimmissa kaupungeissa ettei kaikkialla päde ihan sama kuin tämän palstan ruokajonoilijalla, vaikea on kyllä uskoa niitä juttuja sieltä pääkaupunkiseudulta muutenkaan.

Täällä pikkupaikkakunnilla kaupat arvioivat menekkinsä aika hyvin, päätellen siitä että punalapputuotteita on kaupoistakin vaikea löytää.

Vierailija
42/44 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joulu laatikoita on jo tehty ja syöty, niihin menee pari euroa reilua litraa kohden, todellakin hyvää ja halpaa ja voi syödä muinakin päivinä ku jouluna. Facebook ssä on joulu apu ja roskalava ryhmiä kysele niistä mitä tarvitset. Itse olen onnellinen että joulun ei meillä ole mitään älytöntä kulutus juhlaa, kyllä ilmasto kiittää kun jokainen vuosi pitää hommata sitä krääsää kämppä täyteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hae sossusta rahaa, ruokaa leipäjonosta, työttömien yhdistyksestä, ilmainen joululounas aattona monissa kaupungeissa seurakunnan järjestämänä, laputetut tuotteet ennen sulkemisaikaa jne. Mikä tekosyy vielä valittaa tekemättä asian eteen mitään?

Vierailija
44/44 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi viimeinen säästöviikko ennen joulua, kun pitää säästää, että joulu tuntuu miltään. Aion aloittaa löytämällä kaapeista jämiä, jotka voi hyödyntää ruokiin. Ehkä leivontaintokin voisi nostaa päätään, jolloin jouluksi voisi jo valmistaa jotain hyvää, minkä tosin vielä näin aikaisin joutuu ensin pakastamaan.