Sanna presidentiksi
Muita vaihtoehtoja ei ole Niinistön päättäessä kautensa.
Kommentit (41)
Sanna Marin on todella kaunis ja seksikäs.
Mitä mitä, muuttuuko Suomi Sannan pääministerikaudella diktatuurimaaksi vai miksi muita vaihtoehtoja ei ole? Tällä hetkellä Sanna Marin ei ole edes pääministeri, joten menestys siinä virassa on täysi nolla.
Marin on 90% varmuudella Suomen tuleva presidentti, ehkä jo vuoden 2024 vaaleissa. Äänisaalis tulee olemaan murskaava.
On aivan eri asia olla pm kuin pressa.
Ainoastaan Halla-aho voi haastaa Marinin presidenttikisassa.
Ei ikinä nuorta pressaa. Eikä ainakaan Marinia edes 25 v kuluttua.
Itse asiassa kaunis nuori nainen sopisi hyvin pressaksi. Pressalla ei ole Suomessa valtaa, on vain edustustehtävä. Ja olen persujen kannattaja.
Laura on paremman näköinen. Persoonallisempi. Vesalakin matkinut hänen ulkonäköään.
Koskahan tulee julki ne kuvat Sannasta. 🧜♀️
ei taida olla muuta vaihtoehtoa meille kristityille heteromiehille kuin hankkia Japanin tai Puolan kansalaisuus ja jättää tää paska lesboille
Vierailija kirjoitti:
Laura on paremman näköinen. Persoonallisempi. Vesalakin matkinut hänen ulkonäköään.
Sanna blondina?
Miksi ihmeessä presidentiksi? Siksikö kun sillä ei ole juuri mitään valtaa? Pääministerillä on suomessa suurin poliittinen valta.
Vierailija kirjoitti:
Marin on 90% varmuudella Suomen tuleva presidentti, ehkä jo vuoden 2024 vaaleissa. Äänisaalis tulee olemaan murskaava.
Pöh, ei asetu edes ehdolle. Pressanvirka on jäähdyttelijöille. Mutta vitsihän tuo heittosi toki olikin.
On hieman ennenaikaista hehkuttaa. Suurin osa pääministereistä vajoaa unholaan (Sipilä, Stubb, Kiviniemi), onnistuu puolueensa tuella saamaan palkkioviran (Katainen), pääsee sivuun päivänpolitiikasta EU-parlamentiin (Jäätteenmäki) tai jatkaa rivikansanedustajana (Rinne, Vanhanen). Suurta politiikkoa ei tule kenestäkään.
Sdp osaa nämä ääntenlaskennat.
Setan johtopaikalta ponnisti toinenkin naispressa.
Naisten + muunsukupuolisten äänet on enemmän kuin miesten äänet.
:DDD
Ja kuka vielä väittää, etteivät vasurit osaa laskea? Osaavat, kun haluavat. Ja hyötyvät itse.
Vierailija kirjoitti:
Sdp osaa nämä ääntenlaskennat.
Setan johtopaikalta ponnisti toinenkin naispressa.
Naisten + muunsukupuolisten äänet on enemmän kuin miesten äänet.
:DDD
Ja kuka vielä väittää, etteivät vasurit osaa laskea? Osaavat, kun haluavat. Ja hyötyvät itse.
Demarit on hitaasti kuoleva puolue. Kansa muistaa Halosen kaudet, eikä niistä muistu mitään hyvää, joten demaripressa on kuolleena syntynyt ajatus. Ei ainakaan feministi saa suurta kansanjoukkoa puolelleen.
Esim Niinistö on ollut suuri yllättäjä toimissaan ja päihittänyt Halosen ja Ahtisaaren mennen tullen. Ei ihme että nauttii suurta suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on todella kaunis ja seksikäs.
Sekö on tärkein kriteeri? Mulqullako maan johto valitaan? Taas yksi isänmaan petturi...?
Kaapusannako?