Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna presidentiksi

Vierailija
10.12.2019 |

Muita vaihtoehtoja ei ole Niinistön päättäessä kautensa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa viihteestä, niin kauan kuin sitä kestää. Kässärissä odottaa uudet kujeet.

Vierailija
22/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on todella kaunis ja seksikäs.

Muuta ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

andymccouys kirjoitti:

ei taida olla muuta vaihtoehtoa meille kristityille heteromiehille kuin hankkia Japanin tai Puolan kansalaisuus ja jättää tää paska lesboille 

Voi ei ja mä olen naispersu, joka juuri ostin ihan uuden rivarin perheineni - olen siis täällä Suomessa tukevasti seuraavat 10 vuotta ainakin, tapahtui sitten mitä tahansa.

Onneksi älysin sentään muuttaa pois pääkaupunkiseudulta, eihän sinne kukaan tolkun ihminen viitsi jäädä kuuhattuisten ja kaapusannojen hengenvaaralliseen seuraan.

Vierailija
24/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

andymccouys kirjoitti:

ei taida olla muuta vaihtoehtoa meille kristityille heteromiehille kuin hankkia Japanin tai Puolan kansalaisuus ja jättää tää paska lesboille 

Voi ei ja mä olen naispersu, joka juuri ostin ihan uuden rivarin perheineni - olen siis täällä Suomessa tukevasti seuraavat 10 vuotta ainakin, tapahtui sitten mitä tahansa.

Onneksi älysin sentään muuttaa pois pääkaupunkiseudulta, eihän sinne kukaan tolkun ihminen viitsi jäädä kuuhattuisten ja kaapusannojen hengenvaaralliseen seuraan.

Ja näin maaseutu elävöityy ja täyttyy kantiksista, kun kaikki rauhaarakastavat muuttavat pois isisihmisten kau.huilta kun Hesanseudulla alkaa pommmit paukkua, dösät räjjähdellä ja sireenit soida aamusta iltaan.

Vierailija
25/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on 90% varmuudella Suomen tuleva presidentti, ehkä jo vuoden 2024 vaaleissa. Äänisaalis tulee olemaan murskaava.

Aiotko tehdä Putinit? Vai miten saat suurimman osan suomalaisista äänestämään sitä?

Itse ajattelin äänestää Päivi Räsästä tai Sari Essayahia, riippuen siitä kumpi asettuu ehdolle.

Vierailija
26/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapusannako?

ISI-Sanna?

Vierailija
27/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä presidentiksi? Siksikö kun sillä ei ole juuri mitään valtaa? Pääministerillä on suomessa suurin poliittinen valta.

vai siksikö kun ei ole mitään?

Vierailija
28/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna saa olla pääministeri seuraavat 20 vuotta. Presidentiksi voisi valita Niinistön Lennu-koiran.

Vierailija
29/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Marinista tulee pressa :) Presidenttinä hän tekisi kaikista vähiten tuhoa ja sopii ulkonäkönsä puolesta edustushommiin :)

Vierailija
30/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on ehdottomasti pressa-ainesta, mutta en välttämättä edes haluaisi että hän ihan vielä seuraavissa vaaleissa on ehdolla tuohon tehtävään. 

Veikkaan että Urpilainen tulee olemaan vahvoilla seuraavissa vaaleissa.

Vierailija
31/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna voi päätyä vielä johonkin EU:n huipputehtävään. Ei tavalliseksi komissaariksi vaan johonkin korkeampaan virkaan.

Vierailija
32/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on sannafetissi… 

Tähän mennessä mikään kyseisen henkilön ulostuloissa ei ole sellaista mikä saisi minut häntä äänestämään. Täytyisi olla todella, todella, luokattoman huono/t muut ehdokkaat jotta edes harkitsisin.

Vierailija
33/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi tosiaan siinä duunissa vähemmän haittaa.

Vierailija
34/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain on sannafetissi… 

Tähän mennessä mikään kyseisen henkilön ulostuloissa ei ole sellaista mikä saisi minut häntä äänestämään. Täytyisi olla todella, todella, luokattoman huono/t muut ehdokkaat jotta edes harkitsisin.

Minut taas saa jokainen lause ihan pauloihinsa.

Vierailija
35/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päättää kumpi olisi hotimpi pressa, Sanna vai Katri. Ehkä kuitenkin Katri Kulmunilla on kuitenkin enemmän sex appealia

Vierailija
36/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea päättää kumpi olisi hotimpi pressa, Sanna vai Katri. Ehkä kuitenkin Katri Kulmunilla on kuitenkin enemmän sex appealia

Katri on naisena paljon viehättävämpi minun mielestäni. Marinissa on taas enemmän sellaista älyllistä vetovoimaa. M51

Vierailija
37/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi presidentin valtaa on karsittu. Saa viedä loputkin ja vähentää niitä edustustehtäviä. Syynä on se että näin kerran painajaisen missä olin joutunut presidentiksi. Koko ajan oltiin vaatimassa jotain ja hirveä paine päällä. Huh kaiken varalta pressan hommat vähemmäksi. Palkkiota saa nostaa jos painajaiseni jostain syystä toteutuu.

Vierailija
38/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hänelle pitäisi antaa sentään reilu mahdollisuus osoittaa kykynsä pääministerinä ennen kuin aletaan valtaa rajoittamaan?

Vierailija
39/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK:n pääsihteeriksi. Ja Greta avustajaksi.

Vierailija
40/41 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti en joudu suomalaisen naisen kanssa naimisiin kun ovat kaikki suvakkeja ja feministejä, Lähi Idän naiset on nöyriä ja kivoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi