Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS juttu: Meikittömät mimmit pysyvät nuoren näköisinä - nainen ota mallia ota ota mallia, tee niinkuin he!

Vierailija
10.12.2019 |

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006337721.html

Nuorekkuus on hieno piirre naisessa kuin naisessa. Mm meikittömyys on suuressa roolissa siinä, kun ei joka päivä iske järkkyä kemikaalikasaa naamaansa niin iho pysyy kauniina ja nuoren näköisenä aina pitkälle saakka.

Toivottavasti tämä inspiroi sinuakin näyttämään 50 vuotiaana Karita Tykältä tai Melania Trumpilta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tella ja Anu ei todellakaan mee huomattavasti itseään nuoremmasta, loppuja kyllä vaikee uskoa ton ikäsiks.

M37

Vierailija
2/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki näyttää vähintäänkin ikäisiltään.

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo juttu liittyi meikittömyyteen, siinä kun oli ihan meikissä olevia naisia muut paitsi Tella (joka ei ollut erityisen nuoren näköinen) eikä puhuttu mitään siitä, että meikki vanhentaisi ihoa?

Mitään todisteita ei ole löydetty siitä, että meikit vanhentaisivat ihoa ennenaikaisesti. 

Vierailija
4/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa naista lukuun ottamatta kaikilla noilla oli vahva meikki? Eikä suurin osa noista näyttänyt erikoisen nuorilta vaan ihan ikäisiltään. Nuoriahan nuo on, kolmekymppisiä.

Vierailija
5/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on teinimäinen tyyli, joten siinä osasyy...

Vierailija
6/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisipä sen päivän, jolloin uutiset huutaisivat."Nainen, ole sellainen kuin olet! Tee kuten haluat! Näytä siltä kuin haluat! Lakkaa syyllistymästä ja toteuttamasta muiden määritelmiä!" Mutta ei vielä, vasta ollaan astumassa 2020-luvulle.

Vierailija
7/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He on ihan ikäistensä näköisiä ja meikattuja. Paitsi se vanhalta näyttävä nainen, sillä ei ole meikkiä, mutta naamaata näkyy vanhenemisesta johtuva rasvakato kasvoista.

Vierailija
8/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen juttuun kannata kolmekymppisiä ottaa. Olisi etsitty niitä viisikymppisiä. Itsekin olen ihan viime vuosiin asti ollut ikäistäni paljon nuoremman näköinen, vaan kyllä sen nyt 48-vuotiaana huomaa, että iho vanhenee ja naama alkaa valua leuan alle.

Vierailija
9/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei insipiroi ja toivottavasti ei ketään muutakaan, eiköhän jokainen saa meikata jos niin haluaa.

Itse en meikkaa, rusketun ulkona liikkuessa sen mitä rusketun, enkä mieti ulkonäköäni juuri ollenkaan. Ei ole minulta pois jos joku toinen miettii ja tykkää kaunistautua. Mua ei myöskään kiinnosta, että näytänkö ikäiseltäni, nuoremmalta vai vanhemmalta.

Vierailija
10/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitako Tykkä ei ol vielä 5-kympppinen, reilusti alle on.

Vierailija
11/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin kuvien henkilöt 0-3v nuoremmaksi kuin oikea ikä.

Ovathan nuo toki nuorekkaita, mutta teinimeikillä ja pukeutumisella vaikutetaan suuresti mielikuvaan.

Sekin täytyy muistaa, että esim kaupan kassalla kaljaa ostaessa se hetki on muutaman sekunnin vilaisu, missä myyjä tekee päätöksen kysyäkö papereita vai ei. Ihmisessä on joku piirre, mikä nousee esiin ja siitä tulee signaali, tuo saattaa olla ala-ikäinen.

Ei siinä mitään sen kummempaa syväluotaavaa analyysia tehdä.

Minultakin on kysytty ikä, sen takia kun käytän nuorison selkäreppua ja huppareita kaupassa käydessäni...

Vierailija
12/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meikkaaminen sinänsä, mutta iho pitää pudistaa joka ilta. Kaikenlainen kemikaaleilla lotraaminen ja hankaaminen ei ole hyvästä.

Mietipä vaikka nahkasohvaa, johon joka päivä laitat jotain tököttiä ja pyyhit pois. Kumpi näyttää paremmalta: Sohva, joka joutuu päivittäin kemikaaikoktailin uhriksi vai sohva, joka on vain ilman mitään?

Vierailija
13/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kaupoissa on ohjeistettu bissee ja tupakkaa ostettaessa kysymään ikä Alle 30 vuotiaalta näyttäviltä.

Moni 31 vuotias alkaa keuhkoomaan et ”näytäks mä joltain 17 vuotiaalta häh?”

Vierailija
14/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki näyttää vähintäänkin ikäisiltään.

M30

Samaa mietin. Itse olen kohta 47 eikä yhtään ryppyisempi naama kuin tällä Tellalla. Aika ikävää jos joku 34v esim näyttäisi kulahtaneemmalta kuin nuo esimerkin naiset. On nuori ikä vasta.

Vierailija
15/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneitoska kirjoitti:

Niin, ja kaupoissa on ohjeistettu bissee ja tupakkaa ostettaessa kysymään ikä Alle 30 vuotiaalta näyttäviltä.

Moni 31 vuotias alkaa keuhkoomaan et ”näytäks mä joltain 17 vuotiaalta häh?”

Minä olen käynyt 15-vuotiaasta asti ostamassa omat Koskenkorvat Alkosta, eikä sen jälkeen ole paljon kysytty papereita. Meikkiä oli puoli kiloa naamassa, ei todellakaan päässyt nuoren tytön raikkaus esiin meikin takaa 😂

Vierailija
16/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo punainen adidaksen paita ja toisella valtava nenärengas ainakin ovat sellaisia, että eri tavalla stailattuina ko. henkilöt eivät ehkä olisi näyttäneet yhtä lapsekkailta, vaikka kasvoista nuorekkaita ovatkin. 

Vierailija
17/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti meikki suojaa auringolta ja aurinko on se joka eniten vanhentaa.

Vierailija
18/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se meikkaaminen sinänsä, mutta iho pitää pudistaa joka ilta. Kaikenlainen kemikaaleilla lotraaminen ja hankaaminen ei ole hyvästä.

Mietipä vaikka nahkasohvaa, johon joka päivä laitat jotain tököttiä ja pyyhit pois. Kumpi näyttää paremmalta: Sohva, joka joutuu päivittäin kemikaaikoktailin uhriksi vai sohva, joka on vain ilman mitään?

Jos viet sen sohvan ulos ja annat auringon ja tuulen päästä pintaan joka päivä, se kemikaalisohva on parempi.

Vierailija
19/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa paljoa, koska ihoni ei pidä siitä. Silmäni ei kestä vahvaa meikkiä, ja hiusten värjäämisenkin olen lopettanut ja yllättynyt todella positiivisesti siitä, kuinka kaunis oma värini on. Kenellekään ei ole ollut ongelma, että en meikkaa vahvaa meikkiä koskaan mihinkään, kaikkein vähiten minulle itselleni. Se, mitä muut ajattelee, ei kiinnosta. 

Vierailija
20/33 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäisiltään nuo minusta näyttävät. Tai sanotaan nyt näin, että mielestäni kaikki alle kolmekymppiset näyttävät ihan samoilta babyfaceiltä :)  Olen itse 46-vuotias ja vielä on joskus kysytty kaupassa papereita. Olen pieni ja siro ja pitkähiuksinen. Käytän näin talvella tupsupipoa ja untuvatakkia. Luulen, että se jo itsessään riittää siihen, että kassaneiti haluaa tarkistaa iän. 

Geeneistähän tuo on pitkälti kiinni. Ja viinan ja tupakan kanssa lotraamisesta toki myöskin. 

Meikkaamisella en usko olevan niin isoa merkitystä. Eikös meikkivoide ihan suojaakin ihoa auringolta yms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan