Laminaattilattia aivan kamala!
Muutettiin taloon, jossa näköjään halpa laminaatti.
Pitäisi olla koko ajan imuroimassa ja pyyhkimässä?! Pienikin pöly, hiekka tms hioutuu lattiaan ja tulee erittäin herkästi jälkiä/naarmuja.
Lattia on todella kova ja kopiseva! Liukas. Voi että on käytännössä niin vaikea!
Mikä järki asentaa tuollaista? Nyt myös talven tultua rakoilee jotenkin oudosti. Levyjen reunat notkuu astuessa laminaatin päälle ja laminaattilevyjen välinen "rako" tulee esiin...?
Siellä täällä on epätasaisuutta, notkelmia, listat nousee nurkkien kohdalta...?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tosi vaikeaa pitää puhtaana tuollaista. Osta kotisiivooja, niin ne kiroavat mielessään sinut manalaan tuon lattian takia.
Mä olen toiselta ammatiltani laitoshuoltaja. Laminaatti ei ole mikään ongelma, nihkeäpyyhintä, kerrostumaton puhdistusaine. Vaihda siivoojaa, jos väittävät vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itse laminaatista. Se on kaunis. Yhdessä asunnossa oli muovimatto joka oli sata kertaa hirveämpi kuin laminaatti.
Laita mattoja tai uusi lattia.Yleensä laminaattia kyllä verrataan vaikkapa parkettiin, ei halpaan muovimattoon.
Jos ihan tarkkoja ollaan, niin jotain parketteja saa halvemmalla kuin kalliimpia vinyylimattoja.
Huono laminaatti ja todennäköisesti myös huonosti asennettu.
Itse en kyllä laminaattia valitsisi. Ei kestä normalikäytössä sen kummemmin kuin parkettikaan. Selvästi parkettia kalseampi jalalle.
Jos haluaa nimenomaan helppohoitoisen ja elämää kestävän niin muovimatto tai laminaatti on oikea valinta.
Minun mieheni on rakennusyrittäjä. Hän laittoi meidän asuntoon korkkilaminaatin, vaikka parketin olisi saanut halvemmalla.
Minä en lattioista perusta. Aina aiemmin minulla on ollut parketti. En huomaa siihen oikeastaan mitäään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: