NUTRILET, 5pvän tehostartti!!!
Siis auttakee minua! Mistä olette ko tuotetta ostanut ja paljonko maksoi? Musta tuntuu etten löydä sitä MISTÄÄN!!!!! Tuntuu tyhmältä kierrellä etsimässä, kun ei löydy kuitenkaan.
Kommentit (6)
pehmeää nousua takaisin pisteille, lasken aterioista pisteet ja syön jotain lisäksi, että saan päivän pisteet täyteen. Alkoi paino laskea niin nopeasti, että ei voi olla turvallista. Nyt lähtenyt 4kiloa sunnuntaiaamusta.
oliko nälkä kuurin aikana? ja tuleekohan kilot takaisin kun nuinkin paljon lähti..minäkin olen ollut välillä pisteillä,käynyt ryhmässä ja heti kun en ole mennyt ryhmään,pisteitten lasku on jäänyt.kyllä taitaa olla se silti kaikkein paran laihdutus systeemi..tuossa nutrilet-kuurissa on että lounaalla vain jokin patukka..jaksaako sillä?
Huomenna taidan kuitenkin ottaa kasviksia mukaan.
Minä aloitin ihan sillä mielellä, että saisin potkua laihtumiseen. Ja kun tämä oli vielä kokeilematta, kaiken muun oon varmaan kokeillut :). Pysyin pitkään alakarpilla mut viime keväänä repsahti, eikä sokerikoukusta ole helppoo päästä irti. Nyt vedän tän viikon kuurin ja alan sitten taas karppaamaan - näkee sitten tuleeko kiloja takaisin ja miten paljon. Nopsasti mulla putosi alkuun paino karppaamallakin, useita kiloja viikossa.
kertokaa te jotka olette kokeilleet, että minkämakuisia ne ruuat siinä paketissa ovat esim. pasta?
Musta kaikki muut tuon nutriletin tuotteet oli syätäviä, mut ne pastat oli IHAN KAUHEITA! YÖKS! Eikä nälkä ollu ainakaan mulla kuurin aikana. Se oli hiukan outoa, et aamupalaks oli pirtelöö, olisin kaivannut " suolaista" aamupalaa!;o)
Mut ihan ok juttu musta.Pureskeltavaa kaipasin enemmän, joten otin kurkkua ja tälläistä listoille myös.
terveyskaupat. net