Uskovatko miehet oikeasti että lyhyehkö ja hoikka mies on naisille joku kammotus?
Siis että tyyliin 172cm, hoikka ja itsestään huolta pitävä mies olisi sellainen josta nainen ei kiinnostu?
Monikin tuntuu palstalla sellaista väittävän.
Kommentit (56)
Mulle kelpaisi ja pitkään olin tällaiseen tyyppiin ihastunutkin, häntä vaan ei kiinnostanut.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta:
https://image.shutterstock.com/image-photo/young-man-slim-body-towel-26…
Palstamiesten käsityksen mukaan tällainen vartalo 35-45v miehellä edustaa alinta tasoa (ap oli muistaakseni 172-173cm).
Yläpeukku jos samaa mieltä, alapeukku jos eri mieltä.
Kyllä mä sanoisin, että lyhyys yhdistettynä rotevaan ja leveään (lihaksia+rasvaa) kroppaan on vielä huonompi. Sellainen lyhyt nallekarhuvartalo harvemmin sytyttää
Puhu kuule vain omasta puolestasi, mun ihannemiesvartalo on roteva noin 170-175max. Just lihaksia plus rasvaa yhdistelmä. Pahin minulle on pitkä ja hoikka. Siitä tulee hyönteisvaikutelma.
Ärsyttää kun jotkut kokevat asiakseen puhua koko sukupuolensa puolesta.
No lyhyellä ajattelin jotain 165cm ja siitä alemmas. Mitä siitä olisit mieltä?
Olen 166 ja minusta on mukava halailla ja pussailla suht saman mittaisen miehen kanssa. Normaalipainoinen nainen olen ja ei kyllä haittaa jos mies on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi ja pitkään olin tällaiseen tyyppiin ihastunutkin, häntä vaan ei kiinnostanut.
N31
Ilmaistko miehelle kertaakaan ihasustasi, vai olisiko se ollut jo liian nöyryyttävää? - Kun tosinaan tuntuu, että moni voi anonyymisti tunnustaa, että pitää myös lyhyempiä miehiä potentiaalisena kumppanina mutta sosiaalinen(ko) paine sitten estää, ainakin sen ettei nainen itse tee lyhyempiä miehiä kohaan aloitetta kuin hyvin poikkeuköön sellisessa tapauksessa... Ja silloinkin välitön tulkinta on, että näin toimiva nainen ei oikeasti ole kiinnostunut lyhyestä miehestä mutta hänen rahansa saattaisi kyllä naiselle kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta:
Palstamiesten käsityksen mukaan tällainen vartalo 35-45v miehellä edustaa alinta tasoa (ap oli muistaakseni 172-173cm).
Kyllä mä sanoisin, että lyhyys yhdistettynä rotevaan ja leveään (lihaksia+rasvaa) kroppaan on vielä huonompi. Sellainen lyhyt nallekarhuvartalo harvemmin sytyttää
Puhu kuule vain omasta puolestasi, mun ihannemiesvartalo on roteva noin 170-175max. Just lihaksia plus rasvaa yhdistelmä. Pahin minulle on pitkä ja hoikka. Siitä tulee hyönteisvaikutelma.
Ärsyttää kun jotkut kokevat asiakseen puhua koko sukupuolensa puolesta.
No lyhyellä ajattelin jotain 165cm ja siitä alemmas. Mitä siitä olisit mieltä?
Jos menee alle 160cm niin on jo epänormaalin lyhytkasvuinen, se olisi jo outoa kun tuskin näyttää enää aikuiselta. Nykyinen fb on mua ehkä pari senttiä lyhempi (olen 164) ja juurikin lihaksikas, ja ihan täydellinen. Eipä taida alle 160cm miehiä löytyä kuin jostain Aasiasta, ja he eivät ole muutenkaan makuuni joten aika teoreettisesta tapauksesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta:
Alinta tasoa? Siis mikä vika tuossa vartalossa on? Toki vähän liian bodattu minun makuuni, mutta aikalailla yleistä ideaalia kai tuo muistuttaa.
https://i.pinimg.com/474x/c6/5c/e5/c65ce5a828b89a6e2f5931d0bb4d0e53--bo…
Näyttäisi olevan kaukana yleisestä ideaalista, joka on kaikkialla pitkä ja geneettisesti raamikas. Mieltymykset lihaksikkuuden ja rasvaprosentin suhteen vaihtelevat kulttuureittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta:
Alinta tasoa? Siis mikä vika tuossa vartalossa on? Toki vähän liian bodattu minun makuuni, mutta aikalailla yleistä ideaalia kai tuo muistuttaa.
https://i.pinimg.com/474x/c6/5c/e5/c65ce5a828b89a6e2f5931d0bb4d0e53--bo…
Näyttäisi olevan kaukana yleisestä ideaalista, joka on kaikkialla pitkä ja geneettisesti raamikas. Mieltymykset lihaksikkuuden ja rasvaprosentin suhteen vaihtelevat kulttuureittain.
Jep.
Tuossa näkee että kyllä ideaali on se jääkaappimies. Kulttuuri ratkoo tykätäänkö siitä enemmän trimmattuna, vahvana nallekarhuna vai dad bod-tyyppisenä.
172cm... Mies... Valitse vain yksi
Vierailija kirjoitti:
172cm... Mies... Valitse vain yksi
Miksi muuten ne naiset aina sanoo alentavaan sävyyn, että oletpas hentoinen ja söisit vähän enemmän. Kyllä se vähän siltä vaikuttaa, ettei mies liian riuku saa olla, vaikka mitat onkin 174/75 eli mielestäni suht normaali.
Minun rakastajani on tuota lyhyempikin ja hoikka. Minua lyhyempi ja hoikempi. Olen korviani myöten ihastunut. Hän on 15 vuotta minua nuorempi, suloinen ja kuuma. Oliko muuta?
Käytännössä katsoen asumme yhdessä.
Niin ja olen keski-ikäinen nainen, jolla on vientiä ja mistä valita.
Ei ihastuminen katso pituutta tms.
Vierailija kirjoitti:
Minun rakastajani on tuota lyhyempikin ja hoikka. Minua lyhyempi ja hoikempi. Olen korviani myöten ihastunut. Hän on 15 vuotta minua nuorempi, suloinen ja kuuma. Oliko muuta?
Kaikilla naisilla on vientiä ja mistä valita kun puhutaan kevytsuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten ne naiset aina sanoo alentavaan sävyyn, että oletpas hentoinen ja söisit vähän enemmän. Kyllä se vähän siltä vaikuttaa, ettei mies liian riuku saa olla, vaikka mitat onkin 174/75 eli mielestäni suht normaali.
Samat kokemukset.
Hassua tuossa on että 174/75 on ihan ylipainoisen rajoilla (BMI 24,77, ylipainon raja 25).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla on vientiä ja mistä valita kun puhutaan kevytsuhteista.
vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Bowie oli 173 cm (mikä sodanjälkeisellä pula-ajalla Lontoossa syntyneelle ei edes ollut mitenkään vähän, mutta nykyään olisi) ja laiha myös sen jälkeen kun lopetti huumeiden käytön. Upea, ihana! Jos oltaisiin oltu nuoria samaan aikaan samassa paikassa, olisin ihastunut hänen ulkonäköönsä, vaikka hän ei olisi ollut myös lahjakas taiteilija. Vaan kun ei oltu nuoria yhtä aikaa, sain fanittaa häntä ja hänen musiikkiaan Suomessa. Olen 180 cm hoikka nainen eikä minulla ole pakkomiellettä tuntea itseäni miehen vieressä pieneksi. Kokonaisuus ratkaisee.
On paha virhe verrata taviksia julkkiksiin. Tottakai omat mielikuvat on ihan eri sfääreissä, kun on nähnyt taiteilijan laulavan, esiintyvän lavalla, elokuvissa, itsevarmana, aina edukseen.
Mutta tuo tuli kyllä itselleni yllätyksenä, että David Bowie oli noinkin lyhyt. Musavideoissa ja leffoissa hän vaikutti joltain 190cm pitkältä vähintään. Näin se media saa asiat näyttämään toisenlaiselta.
Totta.
Tunnen aika monta nuorta naista joiden mielestä 60-80v filmitähti X on komea. Jos samoilta naisilta kysyttäisiin että koska viimeksi näitte IRL superkomean 60-80v miehen, niin...
On paha virhe verrata taviksia julkkiksiin. Tottakai omat mielikuvat on ihan eri sfääreissä, kun on nähnyt taiteilijan laulavan, esiintyvän lavalla, elokuvissa, itsevarmana, aina edukseen.
Mutta tuo tuli kyllä itselleni yllätyksenä, että David Bowie oli noinkin lyhyt. Musavideoissa ja leffoissa hän vaikutti joltain 190cm pitkältä vähintään. Näin se media saa asiat näyttämään toisenlaiselta.