Mitä ostat joululahjaksi kirpparilta?
Ja tässä täytyy mainita että todellakin sieltä voi löytyy jotain pakettiin käärittävää.
Jos nyt olisit ostaja ja saisit toivoa mitä haluaisit, niin anna palaa!
Kommentit (16)
Jos keräisin jotain, niin siihen kuuluvaa juttua.
Itse ostin jo langat äidin villasukkia varten. Itselleni taas toivoisin ihan tavallista lakanaa.
Hyväkuntoisia kirjoja lapsilleni. Sisko kerää tiettyä juomalasisarjaa niin jos tulee vastaan ostan hänelle niitä.
Pitsiliinoja, olen hulluna niihin.
Ei kannata ostaa lahjaksi sieltä, sillä pahalla onnella viaton lahjansaaja saa luteet tuliaiseksi. Näitä on käynyt omassa tuttavapiirissä. Kirppareilla ja kierrätyskeskuksissa on paljon tavaraa, huonekaluja ja vaatetta, jotka ovat täynnä luteita tai luteiden munia.
Lapselle ostin Lego-setin ja palapelin. Itelle en ole toivonutkaan mitään erityistä.
En ole koskaan ostanut kirpparilta mitään. Enkä second hand-liikkeistä. En halua käytettyjä vaatteita ja vielä vähemmän huonekaluja. Sohvassa ja sängyssä voi olla luteita. Hyi hitto.
Huomenna klo 10-12 tuodaan uusi sohva ja ruokapöytä jouluksi.
Eikä ole Ikean tuotteita, vaan Vepsäläiseltä.
Minun pöydästäni on ainakin ostettu palapelejä, kirjoja, puuhelmikoruja, luistimet, barbi ja palikanpujotuslaatikko. Tavallisesti otan näin joulun alla kirpparipöydän, kun nyt saa hyvin tavaraa menemään, lapsen leluja ja pieneksi käyneitä vaatteita. Hintahaarukka on 0,50-2 e.
Itse en osta kirpparilta mitään.
Täällä yhdelle kirppikselle joku mummo tekee itse villasukkia, siis uusia ovat ja edullisia. Olen sellaiset joskus ostanut lahjaksi.
Harvinaisempia suomalaisia laseja olen myös saanut kirppikseltä edullisesti. Piti kyllä käyttää mielikuvitusta, että sain kauniiseen pakettiin. Saaja kylä tiesi niiden tulevan kirppikseltä mutta halusin antaa kauniin lahjan.
En mitään. Annan rahaa, lahjakortteja tai kosmetiikkapakkauksia. Suklaata ja kukkia. Suukkoja.
Todellakin BTS kamaa! BTS on maaaailman paras poikabändi❣️❣️
En mitään.
Antiikki ja vanhan tavaran kaupoista sen sijaan paljonkin.