Miehellä vihreä silkkitakki ja harmaat pehmokengät, käykö ruudulliset housut?
Kommentit (51)
ennen kuin hän vetää sukat jalkaan. Ettei jalkahiki ala haista, kun ruuvaatte parketilla kuitenkin koko illan. Ja Tabacia voi kaataa reilusti paidankauluksesta sisään. Tuoksu kruunaa miehekkään miehen!
mutta ensivaikutelmaksi kun minulle tuli suuret mustavalkoruudut niin ei käy!
paita vois olla satiinia ja vaikka viininpunainen ja tennissukat parhaat. ei hikoa niin jalat jos tanssii paljon.
On mustaa, harmaata, vaaleaa. Reunoilla voi olla rypytys, tai sitten vaan pelkkä ihana läppä. Taipuisat pohjat. :)
monella 3-kymppiselläkin näkee niitä,oikeesti!!!
ihan hirveet!!!
mut ruutuhousujen kaa kyl sopii!!!
Sopii erittäin hyvin esim. viininpunaisen silkkipaidan kanssa. Tähän sitten yhdistäisin vielä nahkaliivin tai liivin jossa takaosa on mustaa/sinistä satiinia ja etuosa jotain intia-tyyppistä kangasta.
Mun suosikki kengistä on kyllä harmaat tai vakoiset miesten kengät missä on terävähkö pyöreä kärki ja korko.
<>Mukavia juhlia :)
Eli pillerirasian päähän ja bleiserin, jossa kunnon olkatoppaukset.
Vetskari auki melkein napaan asti, ja kultakäädyt kaulaan, grrrr.
Hei mikä toi on, mikä toi on? Jänis!
Oon tainnu tippua muodin kelkasta ajat sitten.
kannattaa varata aika Stokkan pukeutumispalveluun, niin pääset ajan hermolle.
-ihana ketju, joko olette lukeneet tämän? Mahtoikohan ap olla tosissaan...?
Siis miesten suoria prässihousuja, joissa esim. vihreä tai sininen pieniruutuinen kuviointi. Ei mitään mustavalkoisia pellepöksyjä! Ei olla sirkukseen menossa.
-AP
Olisko miehelläsi yksivärisiä teryleenihousuja? Samaa sävyä kuin kengät? Ei tulis niin montaa väriä, vihreetä ja harmaata vaan, ja tietysti valkoiset sukat.
Tai sit tää on joku juttu jota en tajuu, mutta en ole yksinkertaisesti ikinä kuullutkaan pehmokengistä tai silkkijakuista...valkoset sukat...ompa hienoo... missä te niiden miestenne kanssa pyöritte???
buahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa xD