Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu yksin

Vierailija
09.12.2019 |

Miten te muut vietätte joulun, jos vietätte sen yksin? Eroaako muista päivistä?

(Älkääkä sanoko että menkää jollekin kylään, en aio mennä!)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin omilleni niin olen siitä asti aina viettänyy joulun yksin ja ei se minulle ole mikään ongelma.

Joulu on minulle samanlainen päivä kuin kaikki muutkin päivät paitsi että silloin on lomaa töistä.

M29

Vierailija
22/25 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä eroa muista päivistä, katsotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla enkä lennä Suomeen. Täällä ystävät menevät perheidensä luo, samoin miesystävä.

Jotenkin ajattelen sen niin että täällä aatto on vielä arkipäivä ja kaupat myöhään auki, joten minullakin on arki. Kun paikalliset täällä juhlii 25.12., ajattelen että Suomessa joulu on jo ohi, eli väistän molemmat päivät.

Mikset mene miesystavan mukana joulunviettoon?

Meilla oli viime jouluna tilanne, etta olin seurustellut uuden miesystavani kanssa vasta 2 kk. Silti oli ihan itsestaanselvaa, etta han tuli meidan (so. minun ja mun perheen) luo joulunviettoon. Asutaan siis molemmat "ulkomailla" (eli ei meidan synnyinmaissa) eli mies olisi ollut joulun muuten yksin. (No eipa han kylla joulua viettanytkaan ennen tanne tuloaan, mutta anyway pointtina se, etta jouluna ei jateta seurustelukumppania yksin!!) 

Tana jouluna tehdaan kuten viime jouluna, eli aatto mun aidin luona ja joulupaiva meilla - ja mies aikoi laittaa joulupaivan ruuat oman maansa herkuista <3 

Tässä ketjussa oli kielletty kylään käskeminen.

Vierailija
24/25 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän pirun äkäsen ihmisen kanssa. En ymmärrä mikä häntä vaivaa. Sanoin jo kauan sitten, että häntä ei kestä kukaan. No, ukko jätti ja minäkin kestän vain pari päivää kerrallaan... Silti vaan ärripurreilee.

Vierailija
25/25 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laskujen jälkeen 70e rahaa loppukuuksi, et varmaan möllötän yksin ja poltan kynttilän. Keksin selityksen muksuille että ei nähtäis kun ei pysty järkkäämään oikein mitään. Näillä mennään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän