Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean lakanat kuluu puhki kuukaudessa, mistä kestävämpiä?

Vierailija
09.12.2019 |

Eli paksumpaa kangasta pitäisi olla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karheat kantapäät kuluttaa eniten. 

Vierailija
22/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikin lakanat olleet meillä hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkaali eli egyptinpuuvilla kestää. Mulla Finlaysonit ratkeaa keskeltä. Tulee halvemmaksi ostaa paremmat ja kestävämmät. Ostin kohtuuhintaisia Stockalta.

Vierailija
24/30 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman house lakanat kuluu puhki about vuodessa eli ei kovin kestäviä

Vierailija
25/30 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän sä niitä kohtelet kun itsellä ei kyllä ikean lakanat oo kulunu puhki edes useammassa vuodessa.

Mulla on levottomat jalat ja ne lakanat vain kuluu puhki kun möyrin sängyssä. Ei Ikean lakanat mun mielestä ennen näin nopeasti menneet puhki, mutta viimeiset 3 lakanaa on menneet heti puhki, joten joku on muuttunut. Kyseessä siis ne halvimmat lakanat mitä sieltä löytyy. - AP

No jos kokeilisit vaikka satsata vähän enemmän niihin ja ostaa jotkut vähän paremmat kuin ne "sisäänheittolakanat"? Meillä on oikeastaan kaikki lakanat Ikeasta ja kyllä ne vuosia kestää. Yhdet heitin juuri menemään kun oli reikä ja yli 10 vuotta ne kesti ihan hyvinä kyllä.

Vierailija
26/30 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän sä niitä kohtelet kun itsellä ei kyllä ikean lakanat oo kulunu puhki edes useammassa vuodessa.

Just meinasin sanoa että onkohan ap:llä erityisen karhea iho tai jotenkin viallinen pesukone kun mulla ne kestää 10+ vuotta vaikka pesen 60C :D

Vierailija
27/30 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää tarjouslakanat (<10e) suunnilleen 10 vuotta ja sitten alkaa repeilemään jostain ja menee siivousräteiksi.

Vierailija
28/30 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlayson peruspuuvillalakana kestää.

Vierailija
29/30 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kuulu käyttää kuukautta putkeen

Vierailija
30/30 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan aika lailla mistä tahansa, jos kuukadessa on kuluneet puhki. Mä ostin viime syksynä Finlaysonin alesta monta lakanaa, ovat vieläkin kuin uudet. Ei ole normaalia, että lakana kuluu kuukaudessa puhki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän