Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean lakanat kuluu puhki kuukaudessa, mistä kestävämpiä?

Vierailija
09.12.2019 |

Eli paksumpaa kangasta pitäisi olla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallilan mallistosta.

Vierailija
2/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon puuvillasatiini kestää. Nyt kului puhki kun on ollu yhdeksän vuotta joka yö käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, meillä on ollut Ikean lakanat jo ainakin viisi vuotta ja ne ei ole menneet miksikään. 

Vierailija
4/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEApsyko. 0/5

öyk öyk

Vierailija
5/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pip Studion setit, vanhin ollut käytössä kohta 10v ja uuden veroiset. Pesen aina 90 asteessa eikä väritkään ole haalistuneet.

Vierailija
6/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän sä niitä kohtelet kun itsellä ei kyllä ikean lakanat oo kulunu puhki edes useammassa vuodessa.

Vierailija
7/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös hakusessa kestävät lakanat, mutta sellaiset kuminauha/muotoonommellut. Tosi vaikea löytää pehmeitä ja kestäviä. Ja se mua ihmetyttää miten lakanat pinttyy likaiseksi eikä niitä saa pesussa pois.

Vierailija
8/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän sä niitä kohtelet kun itsellä ei kyllä ikean lakanat oo kulunu puhki edes useammassa vuodessa.

Mulla on levottomat jalat ja ne lakanat vain kuluu puhki kun möyrin sängyssä. Ei Ikean lakanat mun mielestä ennen näin nopeasti menneet puhki, mutta viimeiset 3 lakanaa on menneet heti puhki, joten joku on muuttunut. Kyseessä siis ne halvimmat lakanat mitä sieltä löytyy. - AP

Vierailija
9/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te touhuatte lakanoissanne?? Minun monta vuotta vanhat ikean valkoiset lakanat ovat täysin valkoiset eivätkä ole kuluneet mistään?!

Vierailija
10/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani olen ostanut Prismasta. Täysin ehjiä vielä 15 vuoden käytön jälkeenkin. 

Vierailija
11/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostat halvinta Ikean laatua, jos haluat kestävää? Halvalla ei saa kestävää. Kai leikkaat varpaankynsiäsi usein, etteivät ne revi lakanoita möyriessäsi?

Vierailija
12/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on levottomat jalat ja ne lakanat vain kuluu puhki kun möyrin sängyssä. Ei Ikean lakanat mun mielestä ennen näin nopeasti menneet puhki, mutta viimeiset 3 lakanaa on menneet heti puhki, joten joku on muuttunut. Kyseessä siis ne halvimmat lakanat mitä sieltä löytyy. - AP

No älä osta just sitä halvinta! Et tietenkään mistään saa parilla eurolla kestävää. Meillä on Ikealta muistaakseni Dvalaa, ei nekään maltaita maksa mutta on kestäneet useamman vuoden. 

Vierailija
13/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös hakusessa kestävät lakanat, mutta sellaiset kuminauha/muotoonommellut. Tosi vaikea löytää pehmeitä ja kestäviä. Ja se mua ihmetyttää miten lakanat pinttyy likaiseksi eikä niitä saa pesussa pois.

Jos lika pinttyy lakanoihin, et pese tarpeeksi usein etkä tarpeeksi kuumalla vedellä.

Vierailija
14/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ap, mutta ostan Ikean lakanoita, en tosin niitä kaikista halvimpia, koska sain Stockankin lakanat likaiseksi eikä millään pesuaineella tai pesulla puhtaaksi. Ikinä mennä likaisena sängyn, säännöllisesti harjaan ja kuorin ihoa, saunon jne ja silti musta tarttuu likaa lakanaan, joten en viiitsi enää tuhlata rajoja lakanoihin mitkä näyttävät hetken päästä lähinnä spurgun lakanoilta.

Vierailija
15/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lika pinttyy lakanoihin, et pese tarpeeksi usein etkä tarpeeksi kuumalla vedellä.

Vaihdan 1-2 viikon välein ja pesen 60 asteessa. Osaa pessyt 90 asteessa, mut ei mitään vaikutusta. En tajua miten saan lakanat siihen kuntoon ettei ne puhdistu! Todella ärsyttävää!

Vierailija
16/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikean aluslakanat ja ihan hyvin ovat kestäneet useamman vuoden.

Pussilakanoista ja tyynyliinoista ehdottomasti kestävimmät ovat olleet Finlaysonin lakanat, Vallilan settiä on joutunut parsimaan jo muutamaan otteeseen kun ompeleet ovat alkaneet purkautumaan. On meillä sitten esim. hennesin, ikean ja primarkin lakanoita, jotka ovat kyllä kestäneet aivan hyvin nekin.

Vierailija
17/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan 1-2 viikon välein ja pesen 60 asteessa. Osaa pessyt 90 asteessa, mut ei mitään vaikutusta. En tajua miten saan lakanat siihen kuntoon ettei ne puhdistu! Todella ärsyttävää!

Rasvaatko itseäsi illalla? Käytätkö huuhteluaineita?

Vierailija
18/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa myös pyykinpesuainetta mukaan. Ei pelkkä vesipesu kaikkea puhdistakaan. Järeimmille tahroille sitten vaikkapa sappisaippuaa. Sillä lähti mustikkatahra valkoisesta paidasta, joten taatusti myös lakanasi puhdistuvat. (ellet sitten satu pyörittelemään niitä pihkassa tms.)

Vierailija
19/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei nuo Ikean Kiina-lakanat tahdo kestää.

Vierailija
20/30 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli lakanatkin parempia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi