Rukoilu kirkossa auttoi.
Olen jo pidemmän aikaan aamuisin herännyt huolet, ahdistukset yms mielessä. Kirkossa olen aina silloin tällöin käynyt. Eilen menin ja hoin hiljaa mielessäni jotenkin näin "Jeesus auta, sinä näet tilanteen, en jaksa enää, auta". No jumalanpalveluksen jälkeen muutaman tunnin kuluttua tuli valtavan hyvä euforinen olo. Ja yö meni huvin, sama erittäin hyvä olo. Nyt kun ajattelen tilannetta niin mieleen tulee valtavan isot kädet yhteenliitettynä. Ihan kuin merkkinä että Jeesus pitää huolta.
Kommentit (13)
Tiedän että kaikki eivät ymmärrä ja osaa ärsyttää mutta en vaikene. Halleluja
Uskovan rukous voi paljon, kun se on vilpitön.
Jumala auttaa kyllä, kun Häntä lähestyy aidosti.
Tuota samanlaista tunnetta ovat monet kertoneet kokeneen kun tulivat uskoon. Syvä rauhan ja onnen tunne. Raamatussa Jeesus sanoo että antaa rauhan.
Ihanaa ja rohkaisevaa kuulla! Jumala pitää huolta siitä, joka Häneen turvaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Toinen yö hyvin ja herääminen onnellisena
Se on niin ihanaa herätä joka aamu levollisena. Niin että mitkään huolet / ahdistukset yms ei pyöri päässä. Luottamus että Jeesus on lähellä auttamassa. Jos päivällä jotain stressiä tms niin heti tulee mieleen ne isot kädet yhteenliitettynä.
Jaa ei minulla auttanut, oli laskut seuraavana päivänäkin maksamatta.
Siunausta edelleen, sisko. Tai veli. Jotenkin nyt vaan oletan sinun olevan nainen, mutta jos olen väärässä niin pahoitteluni. Muttta onneksi armo ei ole sukupuoleen sidottu asia :)
Ja toinen mikä tulee mieleen niin sanat healing hands.