Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkaseksi

N23
08.12.2019 |

Kuinka moni oikeesti haaveilee tällaisesta? Tai jopa toteuttanut sen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toteuttanut ja kivaahan se työmatkoilla oli. Ainakin 50 panoa tehtiin työmatkoilla / työaikana. Myöhemmin alettiin seurustelemaan. Muuttaahan se työskentelyä ko. hlön kanssa ja oli vähän erikoista mennä samaan palaveriin panon jälkeen.

Vierailija
2/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut vain itseni kanssa, mutta jos olisi mies tai vapaana suhde sopivan miehen kanssa niin tulisi varmasti kokeiltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mieheni olisi samassa työpaikassa.

Vierailija
4/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, löytyykö sopiva kumppani. Kolmekymppisenä töissä Hesan keskustassa minulla oli mukava mies työtoverina. Meillä oli arkisto vintillä ja kutsuin hänet usein sinne "avukseni". Myöhemmin hän osti sinne vaahtomuovipatjan, jota piilottelimme ylähyllyn takana. Mutta joku huomasi poissaolomme ja patja hävisi. Tilalla oli viesti: "Ei työaikana". Ei se onnistunut vapaa-ajalla, hän kun oli naimisissa ja minä asuin kaukana. Mutta tietysti aina firman juhlien jälkeen harjoittelimme vanhoja temppuja.

Vierailija
5/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, löytyykö sopiva kumppani. Kolmekymppisenä töissä Hesan keskustassa minulla oli mukava mies työtoverina. Meillä oli arkisto vintillä ja kutsuin hänet usein sinne "avukseni". Myöhemmin hän osti sinne vaahtomuovipatjan, jota piilottelimme ylähyllyn takana. Mutta joku huomasi poissaolomme ja patja hävisi. Tilalla oli viesti: "Ei työaikana". Ei se onnistunut vapaa-ajalla, hän kun oli naimisissa ja minä asuin kaukana. Mutta tietysti aina firman juhlien jälkeen harjoittelimme vanhoja temppuja.

Hyi stna

Vierailija
6/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pannut työkaverin kanssa töiden jälkeen vessassa ja kerran johtoryhmän neukkarin pöydälle. Nämä eivät olleet ekoja kertoja, vaan meillä oli tuossa vaiheessa jo suhde.

Vierailija
7/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormasta ei syödä.

Vierailija
8/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuormasta ei syödä.

Minäpä olen syönyt kolmesta eri kuormasta eikä kaduta yhtään.

Vierailija
9/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin mieluusti söisin kuormasta jos uskaltaisin

Vierailija
10/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedämme nämä firmat. Joku käräyttää pian vaimolle nämä varatut miehet ja sinkkunaiset. Kannattaako paneskella työkaverin kanssa. Voi tulla sellanen paska elämä koko sotkusta ettei kukaan arvaa.

Vierailija
11/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärähtäminen on vain huonoa suunnittelua. pienessä kaupungissa pystyin seurustelemaan 4 eri naisen kanssa yhtäaikaa ja taisi olla joku ihan irttarikin siinä välissä. mutta kuten yrityksen liikaa laajentuessa piti minunkin karsia rönsyt pois eli ne suhteet missä oli ei toivottuja ominaisuuksia ja keskittyä ydinosaamisalueeseeni

Vierailija
12/15 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pannut kaksi kertaa meidän business controlleria keskellä päivää omassa työhuoneessani. Ja ovi ei ollut lukossa joten kuka vain olisi voinut meidät yllättää. Ja kyseessä on yli 200 hengen toimisto eli emme todellakaan olleet kahdestaan silloin kummallakaan kertaa töissä.

Vierailija
13/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkannut olen.monta kertaa omassa huoneessa.

M,43

Vierailija
14/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pannut kaksi kertaa meidän business controlleria keskellä päivää omassa työhuoneessani. Ja ovi ei ollut lukossa joten kuka vain olisi voinut meidät yllättää. Ja kyseessä on yli 200 hengen toimisto eli emme todellakaan olleet kahdestaan silloin kummallakaan kertaa töissä.

Mistä nää tilanteet on lähteny??

Vierailija
15/15 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun toinen tulee keikistelemään siihen mun eteen. Ja että uskot että tämä ei ole mikään päiväuni tai fantasia niin kyseessä on nainen jonka kanssa asuin yhdessä silloin ja asun vieläkin. Mutta vaikka kyseessä onkin ns. parisuhdeseksi niin se tapahtui kuin tapahtuikin työpaikalla kesken työpäivän. Ja kyseessä on suomalainen pörssiyritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme