Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäpuoleni haukkui minut, koska sanoin demareiden ajavan paremmin oman perheeni asiaa, kuin kokoomuksen, jota hän kannattaa, koska se on "sivistuneempää"

Vierailija
08.12.2019 |

Koko lapsuuteni olen kuullut, että vain kokoomuksen kannattajat ovat sivistyneitä ja fiksuja ja demareiden kannattajille on naureskeltu ja pidetty toisen luokan kansalaisina, vailla ihmisarvoa. Demarius on suuri pilkan kohde ja naurun aihe.

Nyt aikuisena olen ymmärtänyt, että perheeni tulotason ja tilanteen huomioon ottaen, minun on turha äänestää kokoomusta. Tämä tuli sivulauseessani ilmi vieraimmissamme heidän luona ja sain isäpuoleni haukut niskaani. Olen kuulemma käsittämättömän aivoton ihminen ja vain yksinkertainen ihminen voi äänestää demareita.

Äitini ja isäpuoleni lapsuudenkodeissa on kannatettu demareita ja he ovat itse sosioekonomisia nousukkaita, joten en näkisi että heillä olisi kovin paljoa varaa omien työläistaustojensa vuoksi haukkua minua. Miksi heille kokoomus edustaa fiksua eliittiä ja demarit ala-arvoisia ihmisiä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn samaa keskustelua lapseni kanssa eli siis sitä, että kannatetaan eri puolueita. Kumpikaan ei onneksi kannata Kokoomusta.

Vierailija
2/3 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn samaa keskustelua lapseni kanssa eli siis sitä, että kannatetaan eri puolueita. Kumpikaan ei onneksi kannata Kokoomusta.

Toivottavasti et hauku lastasi yksinkertaiseksi hänen puolueistansa vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nousukas, tai ei välttämättä edes kovin varakas, kokoomuslainen on tuollainen. Kuvittelevat nousevansa eliittiin sen perusteella, kelle oma ääni menee. Tai pienyrittäjät jotka luulevat kokoomukslaisuudesta hyötyvänsä. Yksinkertaista sakkiahan tuollaiset on.