Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taiveaho taas uudessa parisuhteessa

Vierailija
08.12.2019 |

Ja taas mennään.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi aikuisten ihmisten pitää päivittää heti uudet parisuhteensa Facebookiin. Onhan se oikeasti noloa, kun ero tulee ja suhteesta ollaan jo koko kansalle huudeltu.

Vierailija
62/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin kopio tuo uus mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hra 47 kirjoitti:

Taiveaho on ihan soiva peli.

Varsinkin nivustaive.

Panisin!

Samaa mieltä, oikein nusutettava narttu, eikä pelkoa että lapsiakaan tulisi, paljaalla vaan ja rojut ränniin.

Vierailija
64/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sijaisperheet ole täydellisiä. Myös näissä perheissä tulee eroja. Julkisuuskuva on usein hyvä ja näyttävät paperilla hyviltä.

Tiedän perheen missä ero tuli ja lapset jäi vielä isälle.

Mitä sit tulee Satuun niin noloa kuuluttaa kaikki suhteet.

Lapsille on kauheinta kun kumppani vaihtuu.

Itse kokenut tämän teininä ja kun isän suhteet kaatui ja hiljaa otin sen vastaan.

Silti tuntui pahalta ja kun kaikki naiset meidän elämään tungettiin ja yllättäen koko naista ei enää näkynyt.

Satu tuskin hoitaa yhtään suhdetta hautaan asti kun hänen historiaa seuraa.

Varsin nolo nainen.

Vierailija
65/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Sydämellisen kiitollinen olen Markolle yhteisestä ajasta, hellyydestä, herkkyydestä, keskusteluista ja upeasta roolista lasteni elämässä. Olen kiitollinen opeista, jota häneltä sain. Olen kiitollinen hänen ihanien lastensa ja minun hyvästä suhteesta."

Suhde kesti helmikuusta heinäkuuhun. Lapsia ei olisi vielä edes kannattanut tutustuttaa uuteen ihmiseen siinä ajassa.

Vierailija
66/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on täys pelle. Enpä veikkaa kovin pitkää kestoa tälle suhteelle.

Vierailija
67/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sijaisperheet ole täydellisiä. Myös näissä perheissä tulee eroja. Julkisuuskuva on usein hyvä ja näyttävät paperilla hyviltä.

Tiedän perheen missä ero tuli ja lapset jäi vielä isälle.

Mitä sit tulee Satuun niin noloa kuuluttaa kaikki suhteet.

Lapsille on kauheinta kun kumppani vaihtuu.

Itse kokenut tämän teininä ja kun isän suhteet kaatui ja hiljaa otin sen vastaan.

Silti tuntui pahalta ja kun kaikki naiset meidän elämään tungettiin ja yllättäen koko naista ei enää näkynyt.

Satu tuskin hoitaa yhtään suhdetta hautaan asti kun hänen historiaa seuraa.

Varsin nolo nainen.

Muutto, ero, päiväkodin vaihto, muutto, uus mies, isän muutto, ero uudesta miehestä, isän uusi nainen...

Vierailija
68/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lasten elämässä juurikaan sitä vakautta mitä pitäisi

Mistä tiedät?

Muutto, ero, muutto, uus isä, ero, muutto, uus äiti, uus isä...

Niin mutta mistä tiedät, että lapsilla on epävakaata? Ei heillä mitään uutta isää ole ollut. Ei äidin ystävät ole isiä.

Tiiviissä tahdissa vaihtuneet kodit, kotipaikkakunta ja äidillä jo toinen uusi mies vuoden sisään.

Siitä.

Aiheuttako tuo välttämättä epävakaat olot?

Kyllä.

Jo yksi muutto on sijoitetulle lapselle raskas muutos. On muuten ihan normilapsellwkin.

Tarkoitatko, että sijoitettu lapsi ei ole normaali lapsi?

Kyllä tarkoitan. Sijaisvanhempien pitää tarjota vielä normaaliakin vakaammat olot. Kaikki muutokset ovat iso riski.

Listasta puuttuu myös päiväkodin vaihtaminen.

Huostaanotto ei tee lapsista epänormaaleja.

Tekee erityislapsia. Joilla on traumoja taustalla jo ennen huostaanottoakin. Olen käynyt sijaisvanhempivalmennuksen ja olen kahden adoptiolapsen äiti.

Koko tuo sotku joka noilla on ollut tarjota on juuri sitä mitä se elämä sijaisperheessä ei saisi olla.

Erolle ei ehkä aina voi mitään mutta muutot ja uudet kumppanit on ihan valintoja. Huonoja valintoja.

Sijoitettu lapsi ei automaattisesti ole erityislapsi.

Sijaisvanhempi

Et sinä mikään sijaisvanhempi ole.

Ja nuo ko lapset käyvät monenlaisissa terapioissa. Taiveaho kun senkin oksensi mediaan.

Toinen lapsista tuli alle 1 v vauvana. Terapia?

Niin. Mittavat terapiat molemmilla kuulemma.

Missä sanonut? Mitä on mittavat terapiat? Onko niitä jotenkin eri kokoisia?

Haastattelussa. Ja tietenkin on.

Vierailija
69/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on täys pelle. Enpä veikkaa kovin pitkää kestoa tälle suhteelle.

Sanonta 'täys pelle' viittaa Kaakkois-Suomeen. Tunnetko tai tiedätkö tuon Villen?

Vierailija
70/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisyys on kaikonnut Sadusta ja hänestä on tullut tätimäinen tanttara. Luonnolllista tietenkin, mutta vähän surullista kun aiemmin oli niin kaunis.

Vierailija
71/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä miehenkaipuuta tavoita... olisiko s addiktoitunut julkisuuteen... valta ja julkisuus, niistä on tunnetusti vaikeaa luopua.

Ja tää on vaikea aika vuodesta. Kun on ollut vuodesta toiseen Linnan juhlien ihaillunpia kaunottaria, ja vielä Kanki Kaikkosen käsipuolessa. Ja nyt sitten nobody...

Vierailija
72/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Sydämellisen kiitollinen olen Markolle yhteisestä ajasta, hellyydestä, herkkyydestä, keskusteluista ja upeasta roolista lasteni elämässä. Olen kiitollinen opeista, jota häneltä sain. Olen kiitollinen hänen ihanien lastensa ja minun hyvästä suhteesta."

Suhde kesti helmikuusta heinäkuuhun. Lapsia ei olisi vielä edes kannattanut tutustuttaa uuteen ihmiseen siinä ajassa.

Joo, ja ton jälkeen Satu kuulutti julkisuuteen, ettei seuraavia suhteita tuo julkisuuteen...

Vierailija
73/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Satu haluaa vielä biologisen vauvan. Lapsettomuus on kahden kauppa. Saattaa parinvaihdon myötä onnistua uuden kumppanin kanssa. Mahdollista sekä Sadulle että Antille.

Vierailija
74/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaislasten elämä ruuhkaista kuin charlesin ja Dianan avioliitossa...

Vierailija
75/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Vanhat demarit intoilivat Sadusta samalla tapaa kuin Sanna Marinista nyt...

Vierailija
76/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo nainen, ja vaikuttaa olevan sekaisin kun ei ymmärrä edes hävetä. Niin, suhteillahan ne lapset voidaan edelleen pitää, mutta tuskin lapset on enää onnellisia. Vai miten ”tavallista” yh:ta katsottaisiin kun jatkuvasti uusi mies tulisi sotkemaan lasten elämän kuvioita. Minusta se on lasten aliarvioimista ja välinpitämättömyyttä.

Vierailija
77/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antilla pitää kiireitä. Ministerismies ja uusi rakas. Eihän Satu lehdelle ilmoittanut vaan Satu noteerataan eli iltalehti huomannut facebookissa että seukkaa. Mikä ettei?

Satu kyllä tietää että iltapäivälehdet kyttää faceprofiilia. Ja täytyyhän se Sadullakin olla mies kun kerran Anttikin löysi nuoren sussun. Toivottavasti Ville-rakkaan kanssa homma nyt toimii kun Marko-rakkaan kanssa meni puihin.

Vierailija
78/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lasten elämässä juurikaan sitä vakautta mitä pitäisi

Mistä tiedät?

Muutto, ero, muutto, uus isä, ero, muutto, uus äiti, uus isä...

Niin mutta mistä tiedät, että lapsilla on epävakaata? Ei heillä mitään uutta isää ole ollut. Ei äidin ystävät ole isiä.

Tiiviissä tahdissa vaihtuneet kodit, kotipaikkakunta ja äidillä jo toinen uusi mies vuoden sisään.

Siitä.

Aiheuttako tuo välttämättä epävakaat olot?

Kyllä.

Jo yksi muutto on sijoitetulle lapselle raskas muutos. On muuten ihan normilapsellwkin.

Tarkoitatko, että sijoitettu lapsi ei ole normaali lapsi?

Kyllä tarkoitan. Sijaisvanhempien pitää tarjota vielä normaaliakin vakaammat olot. Kaikki muutokset ovat iso riski.

Listasta puuttuu myös päiväkodin vaihtaminen.

Huostaanotto ei tee lapsista epänormaaleja.

Tekee erityislapsia. Joilla on traumoja taustalla jo ennen huostaanottoakin. Olen käynyt sijaisvanhempivalmennuksen ja olen kahden adoptiolapsen äiti.

Koko tuo sotku joka noilla on ollut tarjota on juuri sitä mitä se elämä sijaisperheessä ei saisi olla.

Erolle ei ehkä aina voi mitään mutta muutot ja uudet kumppanit on ihan valintoja. Huonoja valintoja.

Sijoitettu lapsi ei automaattisesti ole erityislapsi.

Sijaisvanhempi

Et sinä mikään sijaisvanhempi ole.

Ja nuo ko lapset käyvät monenlaisissa terapioissa. Taiveaho kun senkin oksensi mediaan.

Toinen lapsista tuli alle 1 v vauvana. Terapia?

Niin. Mittavat terapiat molemmilla kuulemma.

Missä sanonut? Mitä on mittavat terapiat? Onko niitä jotenkin eri kokoisia?

Haastattelussa. Ja tietenkin on.

Terapioita saa tietyn määrän. Yleensä fysioterapiaa, puheterapiaa, toimintaterapiaa vuodeksi kerrallaan kertaviikkoisena. Ei niissä sen kummempaa kokoeroa ole.

Vierailija
79/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisuushakuinen nainen. Ällöttää että hän aina heti kaikille julkistaa

Nimenomaan. Lupasi ed. suhteen päätyttyä nopeasti, että pitää pienempää ääntä mahd. uudesta suhteesta!! Piti varmaan äkkiä löytää joku, kun Antillakin on uusi nainen. Ei oo kivaa tuo Taiveahon touhu lasten kannalta.

Vierailija
80/88 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi