Mies haluaa naimisiin. Pystynkö salaamaan
että minulla on luottohäiriömerkintöjä? Emme muuta kuitenkaan yhteen.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehesi saisi tietoonsa luottohäiriömerkintäsi, jos et kerro niistä? Tosin salailu ei yleensä ole hyvä pohja kestävälle avioliitolle.
En ole ennen ollut naimisissa, ja tämä asia on sellainen että häpeän sitä syvästi. Ap
Kyllä se jossain vaiheessa ilmi tulee. Niin moneen asiaan luottotietoja tarvitaan.
Menette naimisiin, mutta ette muuta yhteen? Erikoista.
Ehkä ostatte yhdessä asunnon ja molempien luottotiedot tarvitaan kun haetaan asuntolainaa. Siinä tulis ilmi.
No mitäpä luulet että mies toteaa jos asia selviää naimisiinmenon jälkeen? Jollei korvaansa lotkauta niin asialla ei ole väliä, mutta jos luulet että asia on miehellekin tärkeä niin kantsii kertoa. Voi olla pian ikuisen epäluottamuksen ja eron paikka. Ei asiana sinäänsä mutta saattaa luulla että sulla on kasa luurankoja kaapissa.
Tässä syy miksi olen kartellut suhteita. Asia on niin vaikea ja häpeällinen että pistän mieluummin suhteen hyllylle. Kiitos kuitenkin vastauksista. Ap
Ebtäs jos miehelläsikin on ja odottaa sinusta asuntolainan ottajaa??
Senhän pystyy palauttamaan ajan kanssa. Mutta kyllä kertoisin.
Miehellä on asiat kunnossa, tiedän sen. Itselläni ei ole rahasta pulaa, mutta arjen hallinta on surkeaa ollut aina. Sähellän joka suuntaan vaikka ikää on jo 39 ja lapsiakin on. Ihme että olen ylipäätään onnistunut jo yhden lapsen kasvattamaan täysi-ikäiseksi ja täyspäiseksi. Mies on rauhallinen ja tasapainoinen enkä todella ymmärrä miksi tahtoo olla tällaisen naisen kanssa. Itse tarvitsisin jonkun life coachin järjestelemään päiviäni. Ap
Mistä miehesi saisi tietoonsa luottohäiriömerkintäsi, jos et kerro niistä? Tosin salailu ei yleensä ole hyvä pohja kestävälle avioliitolle.