Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä houkutus pettää ja katsella vieraita miehiä

Vierailija
08.12.2019 |

Oma mieheni ei ole pitkään aikaan halunnut seksiä, eikä meillä mene kovin hyvin. Olen ihastunut kahteen muuhun mieheen ja päässä pyörii fantasioita heistä, mutten ole pettänyt. Pidän sitä siis vääränä lähtökohtaisesti ja kaikin puolin tuomittavana, mutta houkutus on aivan valtava koko ajan. En usko mieheni haluavan seksiä kanssani pitkään aikaan, silä syy siihen on minun sairauteni, joka tulee olemaan melko pitkäkestoinen. Eroaminen ei luultavasti hyödytä juuri tähän ongelmaan, koska vaikka itse olisin sinkku, ne molemmat ihastusmiehet ovat varattuja, enkä halua pilata kenenkään toisen avioliittoa. Miten ihmeessä muut selviävät tällaisista tilanteista? Miten niin valtavasta houkutuksesta pääsee yli? Oma moraalini ei ole kovin korkea luonnostaan, mutta olen uskonnollinen ja tiedän pettämisen olevan paha synti, se on ainoa, mikä minua estää sitä tekemästä, onneksi edes se siis.
Toivoisin neuvoja ja vertaistukea tai jotain.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vaikka siltä kantilta, että hetken huuman takia (joka ei välttämättä edes olisi oikeasti huumaa vaan vain kiusallista räpellystä jos sänkykemiaa ei olisikaan) pilaisit monen elämän, itsesi mukaan lukien. Tämän sanon ihan omasta kokemuksesta, jos voisin niin peruisin tapahtuneen, mitään en sillä voittanut.

Toki voi olla muunlaisiakin kokemuksia, mutta ruoho ei ole useinkaan vihreämpää aidan toisella puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti vaikka siltä kantilta, että hetken huuman takia (joka ei välttämättä edes olisi oikeasti huumaa vaan vain kiusallista räpellystä jos sänkykemiaa ei olisikaan) pilaisit monen elämän, itsesi mukaan lukien. Tämän sanon ihan omasta kokemuksesta, jos voisin niin peruisin tapahtuneen, mitään en sillä voittanut.

Toki voi olla muunlaisiakin kokemuksia, mutta ruoho ei ole useinkaan vihreämpää aidan toisella puolella.

Näinhän se pitää ajatella.

Vierailija
4/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen mies ja haluan toista naista niin että koskee. Oman vaimon kanssakin ajattelen vain tätä kyseistä toista naista.

Vierailija
5/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Olen mies ja haluan toista naista niin että koskee. Oman vaimon kanssakin ajattelen vain tätä kyseistä toista naista.

Miten olet toiminut? Oletko pysytellyt asiallisesti etäällä vai välillä murtunut ja ollut hilkulla pettää?

Ap

Vierailija
6/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi täydennys, että kumpikin niistä toisista miehistä on katsellut minua, vaikka sehän ei tarkoita, että olisivat todellisuudessa valmiita mihinkään. Minulle on tullut kuva, että he eivät välttämättä ole olleet sataprosenttisen uskollisia luonteita, vaikuttavat hyvin kokeneilta flirttailijoilta.

Oikeastaan noille viimeisille kuvailuilleni ei pitäisi olla mitään tarvetta. Se kuvaa vain sitä, missä mielessä ajattelen niitä miehiä ja pohdiskelen noita mahdollisuuksia pettämiseen heidän kanssaan pelottavan konkreettisella tasolla.

Ap

Vierailija
7/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään asiallisen etäällä, enkä ole siitä ylpeä. Mutta en voi mitään näille tunteille sitä naista kohtaan.

Vierailija
8/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pettäminen ei ole suotavaa, niin ei ole mukavaa olla myöskään seksittömässä liitossa, tai että puolisona on ihminen ketä ei seksuaalisesti enää halua. Miksi edes silloin pitäisi olla yhdessä??

Vierailija
9/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap syytä erota miehestäsi, ja vasta sitten hoitaa seksiseikkailut pois alta? Seksittömyys nykyisessä liitossasi varmasti rassaa, mutta ei se oikeuta pettämään siltikään. Jos ette voi edes puhua asiasta, niin ehkä kannattaisi laittaa lusikat jakoon.

Vierailija
10/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut selvää mieheltäsi että missä mättää??

Vierailija
11/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ap syytä erota miehestäsi, ja vasta sitten hoitaa seksiseikkailut pois alta? Seksittömyys nykyisessä liitossasi varmasti rassaa, mutta ei se oikeuta pettämään siltikään. Jos ette voi edes puhua asiasta, niin ehkä kannattaisi laittaa lusikat jakoon.

Olen koko elämäni aikana kiinnostunut vain muutamasta miehestä ja uskon, että vaikka eroaisin, en tapaisi ketään sinkkumiestä, josta kiinnostua. Ja koen jopa pahemmaksi sen, että aikaansaisin jonkun toisen liittoon pettämistä vuokseni kuin sen, että itse pettäisin omassa liitossani.

Omemme kyllä jutelleet paljonkin mieheni kanssa, mutta niihin asioihin ei saa muutosta. Hän ei pysty seksiin kanssani/halua minua sen tietyn sairauden takia, joka minulla tällä hetkellä on.

Vierailija
12/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis ap

Vierailija
13/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin eron varmaan ihan sen takia, että mies ei sairauden takia haluaisi mua.

Vierailija
14/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koko elämäni aikana kiinnostunut vain muutamasta miehestä ja uskon, että vaikka eroaisin, en tapaisi ketään sinkkumiestä, josta kiinnostua. Ja koen jopa pahemmaksi sen, että aikaansaisin jonkun toisen liittoon pettämistä vuokseni kuin sen, että itse pettäisin omassa liitossani.

Omemme kyllä jutelleet paljonkin mieheni kanssa, mutta niihin asioihin ei saa muutosta. Hän ei pysty seksiin kanssani/halua minua sen tietyn sairauden takia, joka minulla tällä hetkellä on.

...eli kyseessä on HIV?

Vierailija
15/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö se sairaus sinua harrastamasta seksiä. Jos ei niin....ehkä itse ottaisin sen seksin sieltä mistä saisin, miehen oma vikahan se on jos sinua ei halua.

Vierailija
16/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus ei ole mikään hiv. Jos nyt on pakko sanoa, niin se on endometrioosi, joka aiheuttaa jatkuvia välivuotoja, jotka inhottavat miestä.

Ap

Vierailija
17/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaus ei ole mikään hiv. Jos nyt on pakko sanoa, niin se on endometrioosi, joka aiheuttaa jatkuvia välivuotoja, jotka inhottavat miestä.

Ap

No, entä jos ne välivuodot inhottavat noita kahta muutakin miestä?

Vierailija
18/18 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No, entä jos ne välivuodot inhottavat noita kahta muutakin miestä?[/quote]

Se on mahdollista, enpä ole kysynyt.

Jotkut kuulem a harrastavat seksiä ihan kuukautistenkin aikana, eli ehkä kaikkia ei inhota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä