Miksi niin harvaa näyttää kiinnostavan valehteliko päämisteri eduskunnalle vaiko ei? Ei vihervasemmistoa ainakaan kiinnosta pätkääkään vaikka todennäköisesti ja käytännössä todistetusti näin tapahtui
Sen muun postisotkun lisäksi tietty. Eikö rehellisyys ollutkaan yksi arvoista joista niin ennen vaaleja riitti puhetta?
Kommentit (25)
En usko että meille koko totuutta kerrotaan kuitenkaan, joten en jaksa viikko tolkulla märehtiä asiaa. Oikeistohallitus olisi joka tapauksessa runnonut ne huonommat työehdot vain käyttöön, joten en tosiaankaan kaipaa kokoomusta ja persuja puikkoihin.
Nyt ollaan asian ytimessä. MITÄ he keskustelivat ja mitä tiedotettiin? Ja oliko tämä myös Keskustan tiedossa?
alla olevan ketjun ap
https://www.vauva.fi/keskustelu/3614458/viela-epaselvaa-mihin-rinne-lop…
Poliitikkojen valehteleminen kiinnostaa. Mutta miten ihmeessä se olisi yllätys tai vaikuttaisi johonkin? Viime hallituskaudella varhaisjakelijat siirrettiin samalla tavalla ja palkat ja edut pieneni. Kukaan ei vikissyt. Nyt eniten huutaa ne, jotka teki sen edellisen siirron.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs uutta siinä nyt on? Eihän vihervaisureita ole koskaan kiinnostanut totuus ja faktat, ainoastaan ideologiansa edistäminen.
Miksi mä yritän koko ajan saada selvyyttä asiaan ja nostelen ketjuja? Sua ei totuus taida kiinnostaa, kun sitä noin yrität hämärtää.
Ei ole varaa valittaa kun ovat päässeet vallan syrjään kiinni.
Seuraavien vaalien jälkeen ei vihreillä ja rkpeellä ole mitään asiaa hallitukseen.
Mielummin valehtelee kuin kurjistaa. Jompi kumpi tai kummatkin taitaa aina löytyä hallituksesta, kun omaa etua tavoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs uutta siinä nyt on? Eihän vihervaisureita ole koskaan kiinnostanut totuus ja faktat, ainoastaan ideologiansa edistäminen.
Miksi mä yritän koko ajan saada selvyyttä asiaan ja nostelen ketjuja? Sua ei totuus taida kiinnostaa, kun sitä noin yrität hämärtää.
Vauvapalstalta se totuus löytyy.
En mä olisi Rinnettä erottanut mutta multa ei kysytty.
Evvk nyt sitten kumpi niistä kakaroista valitaan. En enää SDP:tä kumminkaan äänestä. Olen sitä mieltä, että tyhmäkin ihminen viisastuu väistämättä vanhetessaan, joten en kannata kovin nuoria ihmisiä eduskuntaan.
Ei jaksa kiinnostaa koska Rinteen osuus asiaan oli niin mitätön, toimi niiden tietojen mukaisesti mitkä hänellä oli käytössään, ja vastusti palkkojen polkemista, vaikka tuomionsa tulikin sen mukaan kuin olisi itse keksinyt koko palkka-alen. Mutta vielähän se sipilä kaivautui luolastaan paisuttelemaan tämänkin, joten mulle on jo ihan sama vaikka peruuntuisi kaikki korotukset ja hoitajat, eikun sotesotkut ja aktiivimalli 2 tulille vaan kun kansa ja keskusta kerran sitä näyttää haluavan!
Mua ei kiinnosta. Media oikeistoliberaalien johdolla oli päättänyt, että Rinteestä on päästävä joten näin tapahtui. Totuus selviää joskus, ehkä.
Valehteluun on tavallaan tottunut jo edellisten pääministerien aikana. Me tienataan tällä ja sori vedin luvut hatustani sekä ööö, öö lennän tästä viemään eroanomukseni öö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalta se totuus löytyy.
Kyllä, täällä jaetaan monia hyviä linkkejä asioihin, jotka sivuavat aihetta. Sua ei vissiin kiinnosta aihe, joten jätä väliin. Luen toki muualtakin, mutta täältä löytyy usein ensimmäisenä linkit, kun kaikkea ei tarvitse itse kaivaa.
Miksi ketään ei kiinnosta postin johdon valheet ja epärehellisyys.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa kiinnostaa koska Rinteen osuus asiaan oli niin mitätön, toimi niiden tietojen mukaisesti mitkä hänellä oli käytössään, ja vastusti palkkojen polkemista, vaikka tuomionsa tulikin sen mukaan kuin olisi itse keksinyt koko palkka-alen. Mutta vielähän se sipilä kaivautui luolastaan paisuttelemaan tämänkin, joten mulle on jo ihan sama vaikka peruuntuisi kaikki korotukset ja hoitajat, eikun sotesotkut ja aktiivimalli 2 tulille vaan kun kansa ja keskusta kerran sitä näyttää haluavan!
Mutta, mutta, oliko Rinne koko ajan tietoinen pakettilajittelijoiden tes-muutoksesta ja mitä hän mahdollisella tiedolla teki? Olisiko näin iso tieto mennyt häneltä ohi? Ja miksi kukaan toimittaja ei ole kysynyt tätä häneltä tai ainakaan en ole tämän jutun jälkeen lukenut mitään koko asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, mutta, oliko Rinne koko ajan tietoinen pakettilajittelijoiden tes-muutoksesta ja mitä hän mahdollisella tiedolla teki? Olisiko näin iso tieto mennyt häneltä ohi? Ja miksi kukaan toimittaja ei ole kysynyt tätä häneltä tai ainakaan en ole tämän jutun jälkeen lukenut mitään koko asiasta?
Tietääkö pääministeri yleensäkkään mihin tes:iin mikäkin firma kuuluu? Eikö tuo ole aika nippelitietoa pääministerin asemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö pääministeri yleensäkkään mihin tes:iin mikäkin firma kuuluu? Eikö tuo ole aika nippelitietoa pääministerin asemassa?
Jos ei ole tiennyt mitä tapahtuu valtion omistamassa yhtiössä, oma moka ja jos tiesi eikä reagoinut vielä suurempi moka. Mutta edelleen kiinnostaa miten Keskusta tiesi asiasta, jos siis tiesi ja jos ei tiennyt, mihin se Rinne sitten kaatui.
Ei kiinnosta enää. Viime hallituksen valtavia suhmurointeja katsottiin sormien läpi. Tämä on pientä siihen verrattuna ja silti pakotettiin eroamaan.
Pakko se on tulla siihen johtopäätökseen, että Suomessa rikkaimmat saa tehdä just mitä huvittaa ja köyhät saa joka tapauksessa aina kärsiä. Mitä väliä millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näimpä, miksi sillä sitten edes olisi ministereitä hoitamassa eri sektoreiden asioita, jos kaikki kaikesta pitäisi kuitenkin itse tietää ja hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta enää. Viime hallituksen valtavia suhmurointeja katsottiin sormien läpi. Tämä on pientä siihen verrattuna ja silti pakotettiin eroamaan.
Pakko se on tulla siihen johtopäätökseen, että Suomessa rikkaimmat saa tehdä just mitä huvittaa ja köyhät saa joka tapauksessa aina kärsiä. Mitä väliä millään.
Noinhan se menee ek johtoisessa suomessa.
Ihan naurettavaa tuo Rinteen erottaminen. Ja Haavistoko saa jatkaa??