Oletko muuttanut päästäksesi eroon jostain ihmisestä?
Rakennettiin talo toiselle puolelle kaupunkia siksi, että saatiin välimatkaa äitiini, joka notkui meillä kaikki illat ja puuttui joka asiaan.
Kommentit (16)
Kyllä, naapuriin muuttaneen sekopään takia.
Kyllä. Muutin pois exän luota päästäkseni hänestä eroon.
En, mutta jätin muuttamatta yhden ihmisen naapuriin, ettei tarvisi ajatella törmäävänsä koko ajan.
Kyllä, eksän vuoksi piti vaihtaa paikkakuntaa.
Muutin myös eksän vuoksi toiselle paikkakunnalle. Näköjään tämä on yleisempää, kuin itse ajattelin.
Kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla asuttiin samalla kadulla eksän kanssa enkä halunnut törmäillä häneen enää niin muutin pois. Toisella kertaa muutin naapureiden takia.
Harkitsen parasta aikaa.... liian pienet piirit ei ole hyväksi mielenterveydelleni
Aion muuttaa, eräs mies jota tapailin hetken osottautui täydeksi sekopääksi enkä koe olevani turvassa.
Vastikään muutin exän takia. Halusin välimatkaa ja etäisyyttä siihen pettävään pukkiin, ettei vahingossakaan törmätä. Kaipaan kyllä vanhalle paikkakunnalle vielä, ehkä palaan jonain päivänä.
Exän takia oli pakko jättää ystävät ja sukulaiset, ex jäi vainoamaan eron jälkeen kaikilla kuviteltavilla tavoilla :(
Muutin yhteystietoni salaisiksi. Puhelinnumero vaihtoon exän takia joka ei uskonut lähestymiskieltoa
Joskus on hyvä jättää huono karma taakseen. Huonot energiat syö ihmistä pahasti.
Seuraava osoite on sitten sellainen jossa viihdymme.
🌺🌺🌺
Kyllä. Muutin metelöiviä naapureita ”pakoon”
En ole muuttanut, olen kylläkin halunnut tai ajatellut muuttoa joittenkin vuoksi. Ei ole kuitenkaan mitään konkreettista ollut ni en ole muuttanut. Pari kertaa se on kuitenkin ollut yksi syy muuttaa, ei kuitenkaan ainoastaan sen takia. Kyseessä ihmiset jotka vain jotenkin ahdistavat.
Vanhalle paikkakunnalle jäi paljon ihmisiä, joiden vaikutuspiiristä halusin eroon.
Olen, muuttanut maata ja maanosaa.