Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisin inseminaatio

08.12.2019 |

Sain muutama viikko sitten keskenmenon ja parisuhteeni loppui. Keskenmenoon liittyvissä kahdessa ultrassa selvisi, että minun elimistössäni ei näyttäisi olevan estettä raskaudelle ja synnytykselle. Motivaatio lapsen saamiseen ja kasvattamiseen on myös kova.

Tarvitsisin siis vain ja ainoastaan siittiöitä. Olen ymmärtänyt, että Suomessa pitää käydä läpi kalliit psykologi-istunnot ja lääkärintarkastukset. Klinikoiden sivuilta on vaikeaa saada kuvaa inseminaation kokonaishinnasta.
Osaisitteko siis sanoa, mikä paikka olisi edullisin? Voiko jossakin päästä "suoraan asiaan"?
Oletteko tutustuneet Viron palveluihin.

Kommentit (2)

1/2 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kohtasimme jo aiemmassa aloittamassani keskustelussa. Voi olla, että olen etsimäsi luovuttaja. Haluni auttaa sinunkaltaistasi on vahva.

Laitatko viestiä sähköpostissa: jostarvitset@gmail.com

2/2 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmöityshoidot lahjasukusoluilla ovat nyt tarjolla julkisen terveydenhuollon varoin potilaille, joiden omat sukusolut puuttuvat tai ovat viallisia. Lähetteitä lahjasukusoluilla tehtäviin lapsettomuushoitoihin voi tehdä marraskuusta 2019 lähtien. Tays aloittaa hoidot samanaikaisesti, ja muut kolme yliopistosairaalaa käynnistävät toimintansa lähiaikoina.​

https://www.hus.fi/hus-tietoa/uutishuone/Sivut/HUS-aloittaa-lapsettomuu…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi