Mielipiteitä? Suhdeasiaa
Näin hiljattain pitkästä aikaa miehen, jonka kanssa oli ollut seksijuttuja ym. kerran-pari kuussa, nyt ei enää viimeiseen vuoteen.
Näimme siis sattumalta, tämän jälkeen hän
yllättäen viestillä kutsui minut syömään ja menin. Ilta päättyi pussailemiseen hänen luona, mutta en ottanut housuja pois kummaltakaan vaan lähdin kotiin. Kiitin kyllä kauniisti, mutta tämän jälkeen ei ole kumpikaan ottanut yhteyttä.
Oliko tässä miehellä ideana, että hänen pitää panostaa vähän enemmän saadakseen seksiä kanssani ja nyt kun en silti antanut, niin ei aio enää panostaa kumminkaan enempää? Vai olisiko ollut jotenkin mun vuoro tehdä seuraava aloite näkemiseen, onko se siitä kiinni?
Kai se olisi laittanut uudestaan viestiä tai kysellyt seuraavaa näkemistä, jos olisi kovinkin kiinnostunut.
Kommentit (8)
Blaah... miksi kaikesta täytyy tehdä niin hankalaa?
MIES: Yläpeukku, jos ajattelet suhdeasioista noin monimutkaisesti. Alapeukku, jos häh?
Vierailija kirjoitti:
MIES: Yläpeukku, jos ajattelet suhdeasioista noin monimutkaisesti. Alapeukku, jos häh?
Miehet ei edes juuri avaa tällaisia otsikoita.
Enemmän keskittyisin siihen, kiinnostaako sinua olla jatkossa yhteydessä. Ne miehen aatokset selviävät kyllä, jos niistä haluat selvää ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän keskittyisin siihen, kiinnostaako sinua olla jatkossa yhteydessä. Ne miehen aatokset selviävät kyllä, jos niistä haluat selvää ottaa.
Niin, sitä olen vähän miettinyt ja lähinnä siksi en olekaan ottanut yhteyttä. Ehkä ei kannata alkaa lämmittämään mitään ohi mennyttä enää. Vähän tekisi mieli, koska kemia oli aika herkullista yhä mutta häiritsee välissä olleet muut naiset hänellä. Sekin että ei ole tuon jälkeen mua pyydellyt vahvistaa tunnetta, että toisia naisia pyörii kuvioissa riittämiin. Uutta kehiin varmaan mieluummin. :/ Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitä olen vähän miettinyt ja lähinnä siksi en olekaan ottanut yhteyttä. Ehkä ei kannata alkaa lämmittämään mitään ohi mennyttä enää. Vähän tekisi mieli, koska kemia oli aika herkullista yhä mutta häiritsee välissä olleet muut naiset hänellä. Sekin että ei ole tuon jälkeen mua pyydellyt vahvistaa tunnetta, että toisia naisia pyörii kuvioissa riittämiin. Uutta kehiin varmaan mieluummin. :/ Ap
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, kun en osaa lukea kenenkään ajatuksia. Jos mies kiinnostaa, mikä estää sinua ottamasta yhteyttä häneen:
Tässä on nyt mennyt jo pari viikkoa. Jos sillä on joku muu niin nollaan itseni -Ap
Paha sanoa, kun en osaa lukea kenenkään ajatuksia. Jos mies kiinnostaa, mikä estää sinua ottamasta yhteyttä häneen: