Kaikki lapset syntyvät uskovaisina
Vasta ajan myötä lapsenusko katoaa ja uskovaisista tulee ateisteja.
Kommentit (11)
Höpö höpö
Lapsi oppii uskovaisuuden ympäristöltään. Ilman tarinoita lapsi ei uskoisi.
Vai syntyisköhän lapset ateisteina joille sitä uskontoa pakkosyötetään, joillekkin menee ja fiksuimmat yksilöt näkevät kusetuksen läpi ja jatkavat ateisteina.
Mä olen ollut ristiäisissä, missä pappi saarnasi kaikkien lasten syntyvän syntisinä. Papilla oli muutenkin oudot puheet ja puuhat. Vanhemmat ihmiset oli järkyttyneitä ja me nuoremmat mietittiin, onko se sekoomassa vai vetänyt jotain höpöheinää.
höpö höpö, miten se olisi mahdollista
Lapset syntyy viattomina, sen uskon muttei missään nimessä uskovaisina.
Sanassakin sanotaan "usko tulee kuulemisesta, kuuleminen......
Roomalaiskirje 10:17. Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
On uskovaisia jotka eivät tunne Raamattua ja tämä avaus sen todistaa. Kuunnellaan vain mitä papit ja saarnamiehet sanoo, eikä itse lueta Raamattua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut ristiäisissä, missä pappi saarnasi kaikkien lasten syntyvän syntisinä. Papilla oli muutenkin oudot puheet ja puuhat. Vanhemmat ihmiset oli järkyttyneitä ja me nuoremmat mietittiin, onko se sekoomassa vai vetänyt jotain höpöheinää.
Jatkan vielä. Pappi tosiaan kailotti vauvan vierellä, että nyt sinä saa tanan syntinen saat syntisi anteeksi. Tehtiin papista valitus ja hän joutuikin pitkälle sairaslomalle. Ristiäiset oli kun kohtaus Manaaja leffasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyl itseasiassa ihmisessä on ahneus ja itsekkyys ihan sisäänrakennettuna, jos kohta moni hyväkin asia. Mutta on tuossa perää. T:ateisti
Vierailija kirjoitti:
Vanhakantaisen kristillisen näkemyksen mukaan kaikki ihmiset syntyvät perisynnin saastuttamana, viittasi varmaan tuohon.
Höpsis! Lapsenlapseni on syntymästä asti tiennyt, että Jeesus
oli köyhä maankiertäjä.
Kun hänen isoisänsä kuoli, joku yritti tuputtaa taivas-juttua. Tyttö oli 4 vuotias, mutta jo silloin epäili koko juttua. Ukkihan putoaisi sieltä.
Ne syntyy mu slimeina näin opettaa I slam.