Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut ihanan 42v miehen, mutta hänellä taitaa olla joku

Vierailija
08.12.2019 |

pakkomielle puhtaudesta. Hän on eronnut ja asuu yksin. Ei halua koskaan yöpyä luonani tai makoilla sohvallani. Kun menen hänen luokse, pyytää pesemään kädet. Wc:ssä on aina käsipaperia ei pyyhkeitä. Hän on aina lämmittänyt saunan ja haluaa, että menen saunaan, saunassa haisee pesuaineelta. Pyyhkeitä ei roiku missään, joten taitaa pestä ne jokaisen käytön jälkeen. Pesee astiat koneessa kahteen kertaan. Keittiössä on kloriittia laimennettuna pullossa. Mattoja ja tyynyjä ei ole. Nahkasohva on. Hyvin pelkistetty sisustus ja aina viimeisen päälle puhdasta. Lakanat on aina erit, kun menen sinne, vaikka olisin käynyt edellisenä päivänä. Auton pesee sisältä ja ulkoa kerran viikossa. Vie vaatteita usein pesulaan. Ei halua syödä ravintoloissa. Mutta tekee kyllä oikein hyvää ruokaa. On komea ja huomaavainen ja luotettava, mutta siivoaa ja järjestelee myös aina, kun olen hänen luonaan. Kerran menin hänen luokse suoraan uimahallin jälkeen ja hän silti oikein maanitteli, että menen hänen kanssaan saunaan, kun menin sinne. En jaksaisi saunoa monta kertaa viikossa. Hän haluaisi myös siivota minun luona ja muuttaa sisustusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
2/4 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen. Hui! Tulee todennäköisesti pahenemaan tuollainen käytös iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on myös ammatti, jota hän ei tee, vaan on tutkija. Siis tavallaan on ammatissaan. Epäilen, että tämä liittyy tuohon puhtauspakkomielteeseen.

Vierailija
4/4 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan