Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa eron seksinpuutteen takia?!??

Vierailija
08.12.2019 |

Minähän se olen kärsinyt puutteesta jo vuosia ja mies on torjunut melkeinpä jokaisen aloitteeni. Mitä v*ttua nyt?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä.

Vierailija
2/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teil on kommunikaatios onkelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain se on syy vieritettävä sun kontolle, jotta voi "kiukkuisena" lähteä uuden naisensa luo. Näinhän se aina menee.

Ja kohta sinäkin olet "vainoharhainen" ja "hysteerinen" epäilijä, jonka luota on ihan pakko päästä pois! Normisettiä.

Siskoenergiaa! :)

Vierailija
4/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoit tuon miehelle?

Vierailija
5/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätyyppisiä nämä tekemäsi aloitteet ovat olleet?

Vierailija
6/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan suoria tyyliin olisiko seksiä tänään, tai sitten illalla tai vapaina aamuina sängyssä tai ihan muutenkin olen mennyt lähelle, kosketellut ja antanut ymmärtää, että olisin halukas. Samanlaisia aloitteita, mitkä suhteen alussa toimivat molemmin puolin. Nykyään mies torjuu käytännössä aina. Ihan muistakin kuin seksiin vihjaavista kosketuksista vetäytyy pois.

Vierailija
7/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarkoittaa että ei koe sinua enää seksiin sopivana ja on siksi puutteessa.

Vierailija
8/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde sopisi teille.

Vierailija
9/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sitä seksiä joltain toiselta.  Se on se ongelma oikeasti.

Vierailija
10/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehellä on ollut salasuhde jo pidempään.

Vierailija
11/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukko lihonut paljonkin? (vaikuttaa T-tasoihin)

Jos ei, niin oletko itse?

Vierailija
12/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehellä on ollut salasuhde jo pidempään.

Varmaan jotain tällaista. Jos ois erektio- tai muita vastaavia ongelmia, niin ei noin täydellisen vetäytyvä kai siitä pelkästään johtuen. Kuulostaa tylsistyneeltä, ajatukset on jo ihan muualla, ja jossainhan se käy hommat hoitamassa. Vuosia yhdessä, lapset jo isoja, neljänkympin kriisi takana?, ja nuorta lihaa mielessä, siitähän se sitten lähteekin.

Vierailija
13/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa seksiä, mutta ei sinun kanssa. Ihan saman asian takia minäkin erosin. 

Vierailija
14/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ukko lihonut paljonkin? (vaikuttaa T-tasoihin)

Jos ei, niin oletko itse?

15 vuotta ja kaksi lasta, niin on kai selvä ettei varsinkaan minun kroppani ole enää samanlainen kuin seurustelun alussa, mutta ei ole miehenkään. Ihmiseltä silti näytän mielestäni ja haluan kyllä edelleen miestäni.

Vierailija
15/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tekisit sen aloitteen niin että ihan vaan pyyteettömästi alkaisit aamulla imemään miehesi kullia. Ja kun aikasi olet imenyt niin pyydät miestä samalla hieromaan sinua. Ja hieromisen jälkeen jälkeen nouset ratsaille.

Ex vaimolla oli aloitteen teko aina sitä että otti kädestäni kiinni ja vei sen pillulleen. Sitten huusi ja meuhkasi kun en aina jaksanut siitä väsyneenä innostua.

Aloitteen teko kun on nimenomaan sitä että yritetään saada toisen halut heräämään eikä sitä että koitetaan saada toinen tyydyttämään omia haluja.

Vierailija
16/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

virvemarginaali kirjoitti:

Jos vaikka tekisit sen aloitteen niin että ihan vaan pyyteettömästi alkaisit aamulla imemään miehesi kullia. Ja kun aikasi olet imenyt niin pyydät miestä samalla hieromaan sinua. Ja hieromisen jälkeen jälkeen nouset ratsaille.

Ex vaimolla oli aloitteen teko aina sitä että otti kädestäni kiinni ja vei sen pillulleen. Sitten huusi ja meuhkasi kun en aina jaksanut siitä väsyneenä innostua.

Aloitteen teko kun on nimenomaan sitä että yritetään saada toisen halut heräämään eikä sitä että koitetaan saada toinen tyydyttämään omia haluja.

Se on kumma kun ihmisten pitää kirjoitella tänne neuvoja jotka on todellisuudessa tarkoitettu ihan toiselle, tässä tapauksessa kirjoittajan exälle.

Minun miehen kannattaisi myös hieroa mun klitorista muutenkin kuin silloin kun otan suihin. Tämäkin neuvo oli täysin turha ap:lle.

Ap:n asiaan: samaa mieltä kuin edellä, mies ei enää rakasta eikä halua sinua. Anna mennä, ei siitä kannata suuttua. Rakkauds ei ole kovinkaan usein ikuista.

Vierailija
17/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

virvemarginaali kirjoitti:

Joo, meillä vähän sama, että aloite on sitä että nukkumaan mennessä kysäistään että paneskeltaiskos tänään. Muina aikoina ja muulla tavalla ei millään voi tuoda omia haluja ilmi, tai yrittää herätellä mun haluja tavalla tai toisella. Jotain itsensä häpeämistä siinä on takana kai. Ihmetyttää vaan, kun muuten seksi sitten kuitenkin on ihan iloinen ja nautinnollinen asia, kunhan vaan siihen asiaan pääsee. No hyvä näinkin koska kyllä seksiä sentään on ihan sopivasti. Kyllähän minä sitten itse otan vastuuta tunnelman virittämisestä, mutta olisihan se kiva joskus toisinkin päin, että vaimo vaikka härnäisi pitkin päivää seksitekstareilla, tai vilauttaisi ja hiplaisi lämmiteltyjä paikkojaan minulle.

Jos oltaisiin molemmat samanlaisia, niin aika virkamiesmäisesti seksiä harrastettaisiin.

Vierailija
18/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suoria tyyliin olisiko seksiä tänään, tai sitten illalla tai vapaina aamuina sängyssä tai ihan muutenkin olen mennyt lähelle, kosketellut ja antanut ymmärtää, että olisin halukas. Samanlaisia aloitteita, mitkä suhteen alussa toimivat molemmin puolin. Nykyään mies torjuu käytännössä aina. Ihan muistakin kuin seksiin vihjaavista kosketuksista vetäytyy pois.

Kokeileppa vetäistä stay-upit ja joku avoin toppi päälle tai sitten vaikka tälläinen catsuit...ei maksa edes paljoa.

https://antishop.fi/shop/noir-handmade-swagger-catsuit-f125

ja jos ei edelleenkään kelpaa niin sitten on kyllä syy vaihtaa miestä.

Vierailija
19/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain se on syy vieritettävä sun kontolle, jotta voi "kiukkuisena" lähteä uuden naisensa luo. Näinhän se aina menee.

Ja kohta sinäkin olet "vainoharhainen" ja "hysteerinen" epäilijä, jonka luota on ihan pakko päästä pois! Normisettiä.

Tässä tapauksessa Siskoenergia on normiprojisointia Porvoon aloituksen päälle.

Vierailija
20/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa Siskoenergia on normiprojisointia Porvoon aloituksen päälle.

Minä en projisoi yhtään mitään, vaan totean asiat niin kuin ne yleensä ovat. Satavarmahan ei koskaan kukaan voi olla, mutta nämä ap:n kaltaiset tarinat nyt vaan jostain syystä on kuultu, ja aika usein.

Tsemppaaminen on meillä päin hyväntahdon ele. Sinä et voi tietää, mikä täällä on totta ja mikä ei, ellet itse ole mahdollisesti satuileva ap. Älä tunge itseäsi asioihin/kannanottoihin, mitkä eivät ole sinulle tarkoitettuja.

Yleensä jätän nämä "porvoovastaukset" tyhjänpäiväisinä omaan arvoonsa, mutta annetaan nyt mennä...ja ei tarvitse jatkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi