Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö sen tunteen, kun joitain miehiä inhoaa ja on epämiellyttävää olla

Vierailija
08.12.2019 |

tekemisissä heidän kanssaan. Esim. työympäristössä. He voivat olla periaatteesa jopa fiksuja ja asiallisia ihmisiä, mutta tulee vain sellaiset vibat, että ei haluaisi olla missään tekemisissä. Sitten on miehiä, joiden kanssa on neutraalit tunnelmat ja niitä, joiden kanssa viihtyy. Olen parisuhteessa, enkä etsi uutta miestä. Naisista en saa niin herkästi erilaisia viboja, enkä lähtökohtaisesti inhoa ketään näistä niin helposti kuin joitain miehiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aloituksen otsikosta mieleen tämän lähiökolhoosin kolme alkkismiestä. Yksi on niin neutraali, etten muista edes miltä hän näyttää. Sama takki päällä kesät talvet hakee kaupasta juotavaa ja katoaa sitten rappunsa uumeniin. Toinen näyttää siltä, kuin alamäki olisi alkanut vasta hetki sitten. Hänen katseessaan on surua ja luopumista, ja hän luikkii kaikkien ohitse tervehtimättä ja katsekontaktia ottamatta. 

Kolmannessa on jotain niin jäätävää, että kierrän hänet kaukaa. Mies on minua lyhyempi, paljon, paljon vanhempi ja varmastikaan ei vaatisi muuta kuin tuuppaista hänet kumoon jos päälle kävisi, niin syvällä tilanteessaan hän on. Mutta se katse, se on täynnä pyhää vihaa ja luulen, että nimenomaan sukupuoltani kohtaan. En haluaisi olla hänen kaltaisten kanssa missään tekemisissä, ja onneksi tällä hetkellä ei ole tarvettakaan. Tuollaisia miehiä olen kuitenkin aika ajoin kohdannut, eikä se vaistomainen "pysy kaukana tuosta ihmisestä" - olo koskaan tule kenestäkään naisesta. Toki inhottavia naisiakin olen kohdannut, mutta sellainen viha, joka näistä miehistä huokuu, sitä ei naisissa havaitse. 

Vierailija
22/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Muutama ex-työkaveri. Tuli heti ensitapaamisella kummankin tyypin kohdalla tunne että pitäisi päästä heti karkuun ja ikinä ikinä en kahden jäänyt minnekään kummankaan kanssa.

En yhtään yllättyisi jos olisivat jollain krp:n listalla potentiaalisina massamurhaajina tms. Hrrr!

Toisesta muuten sain jälkikäteen tietää että hepusta oli työpaikalla tehty turvallisuusarvio (toimenkuvansa vuoksikin) ja oli sitten sen takia tarkkailussa.

Eli vaisto oli oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli aloituksen otsikosta mieleen tämän lähiökolhoosin kolme alkkismiestä. Yksi on niin neutraali, etten muista edes miltä hän näyttää. Sama takki päällä kesät talvet hakee kaupasta juotavaa ja katoaa sitten rappunsa uumeniin. Toinen näyttää siltä, kuin alamäki olisi alkanut vasta hetki sitten. Hänen katseessaan on surua ja luopumista, ja hän luikkii kaikkien ohitse tervehtimättä ja katsekontaktia ottamatta. 

Kolmannessa on jotain niin jäätävää, että kierrän hänet kaukaa. Mies on minua lyhyempi, paljon, paljon vanhempi ja varmastikaan ei vaatisi muuta kuin tuuppaista hänet kumoon jos päälle kävisi, niin syvällä tilanteessaan hän on. Mutta se katse, se on täynnä pyhää vihaa ja luulen, että nimenomaan sukupuoltani kohtaan. En haluaisi olla hänen kaltaisten kanssa missään tekemisissä, ja onneksi tällä hetkellä ei ole tarvettakaan. Tuollaisia miehiä olen kuitenkin aika ajoin kohdannut, eikä se vaistomainen "pysy kaukana tuosta ihmisestä" - olo koskaan tule kenestäkään naisesta. Toki inhottavia naisiakin olen kohdannut, mutta sellainen viha, joka näistä miehistä huokuu, sitä ei naisissa havaitse. 

Se vihahan on sinun vihaasi eikä kenenkään miehen. Sinä vihaat heitä, eivät he sinua. Pelottavaa, että et erota näitä toisistaan.

Vierailija
24/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen huomannut, että jotkut miehet eivät siedä minua lähtökohtaisesti ollenkaan, koska en ole heistä seksuaalisesti viehättävä enkä potentiaalinen kaveri. Vaikka kuinka koitan olla kiva niin ei mritään mahdollisuuksia. En siis näytä oikealta, vaikka olen ihan mukava, osaava ja asiallinen. Itse tekisin vain niitä töitä, mutta kun ei. Hirveää kyykytystä, ylenkatsetta ja v*ttuilua. Aamuisin inhottaa lähteä töihin. IT-alalla ollaan ja suoriudun töistäni hyvin, mutta minua ei kuunnella ja miehet lyttäävät kaiken mitä sanon. Nätimmät naiset ja tosiäijänaiset hyväksytään. Taviksena olen väliinputoaja.

Vierailija
25/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Syvästi sovinisti, itserakas, öykkäri tai lähentelijä.

Näitä on. Yhteistä heille on naisviha.

Vierailija
26/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas huomannu et jos ei anna, niin osasta sovinisteja tulee hirviöitä. Eli eka pitää ok näkösenä, sit ku nainen ei kiinnostu, haukutaan ja vihataan. Ihania ihmisiä❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme