Mitä 15-16 -vuotiaat teinipojat haluavat joululahjaksi?
Muuta kuin rahaa.
Mikä on sellaista teinijuttua mistä tämän ikäiset pojat tykkäävät.
Nämä ainakin pelailevat pleikkaa ja pihalätkää. Pitävät vaatteista.
Joku lahjakortti olisi kiva.
Kommentit (12)
Mun poika tykkää tietynlaisista vaatteista. jotka ei oo edullisia. Pyytää vain tarvittavan. Nyt jouluksi ostin hänelle lenkkarit ja uuden hupparin.
Mä vedin ton ikäsenä 3-4 kertaa päivässä käteen. Koko ajan pyöri naiset mielessä ja oli hirveä himo. Tekovagina on hyvä lahja. Sillä voi harjoitella omaa seksuaalisuutta. Teinimpää juttua en ihan äkkiä keksi kuin käteenveto. Joillakin se käteenveto jatkuu koko loppuelämän jos ei saa naista, mulla todennäköisesti käy näin. Muista ostaa pullo liukuvoidetta ton tekovaginan kanssa. Mitään rypsiöljyä sinne ei sovi laittaa.
Lahjakortti pelikauppaan, jotta voi ostaa haluamansa pleikkaripelin.
Meillä vaatimaton yksi toive, jospa mummo neuloisi villasukat. On villasukkien suurkuluttaja, aina kotona jalassa.
Meillä 16v poika haluaa pelinäytön tietokoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä vedin ton ikäsenä 3-4 kertaa päivässä käteen. Koko ajan pyöri naiset mielessä ja oli hirveä himo. Tekovagina on hyvä lahja. Sillä voi harjoitella omaa seksuaalisuutta. Teinimpää juttua en ihan äkkiä keksi kuin käteenveto. Joillakin se käteenveto jatkuu koko loppuelämän jos ei saa naista, mulla todennäköisesti käy näin. Muista ostaa pullo liukuvoidetta ton tekovaginan kanssa. Mitään rypsiöljyä sinne ei sovi laittaa.
Mä aloitin ton kymmenvuotiaana, 16 vuotiaana oli jo eka tyttöystävä jota hoidella.
Himot oli kovat, juuri muuta ei mielessä ollut.
Pilluhan se aina nuorella miehellä mielessä on, mutta koska silmien sulkeminen tosiasioilta ja suomen järjetön prostituutiolainsäädäntö, ehdotan lahjaksi dronea.
Rahaa, tai osuuskaupan lahjakortti, jolla pääsees myös pizzalle osuuskaupan ravintolaan
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta olisin kuollut nolouteen jos olisin saanut teininä tuollaisen lahjan.
Kaikki merkkitavara kiinnostaa: kengät, hupparit, colleget, urheiluvaatteet. Edullisemmassa luokassa toilettilaukut, sukat, boxerit, jumppapussit, juomapullot, pipot, T-paidat. Ja raha tietty.
Rahaa jolla voi viedä tytön leffaan