Kolme keskiolutta neljän tunnin aikana, viekö muistia? Kova humala?
Olen 46-47 kg painava nainen ja join kolme 0.4l keskiolutta noin neljän tunnin aikana. Prosentteja oli 4,6. Kuljin yksin kaupungilla, ja pelottaa mitä on voinut tapahtua. Mulla on taipumusta väkivaltaiseen käytökseen humalassa, myös tuntemattomia kohtaan, ja en muista koko matkaa tarkasti. Voiko tällaiset määrät alkoholia vaikuttaa muistiin niin, että ei muista mitä on mahdollisesti tehnyt?
Veikkaan promillien olleen jotain 0,7 luokkaa?
Kommentit (20)
Ja meinaat että meni oikein muisti?
Oon kevyt ja en oo juuri juonut alkoholia, en ollut myöskään syönyt ennen juomista.
Eipä sinusta ole vastusta kenellekään, joten ole huoletta. Jos sinua ei ole hakattu tai raiskattu, voit olla varma, ettet ole tehnyt kenellekään mitään.
Ei mene muisti eikä tule edes humalaan. tuon määrän jälkeen voisit luultavasti vielä ajaakin, eli promillet alle 0,5.
En usko, että muistikatkos voi tulla, mutta jos on taipumusta väkivaltaan, voi kontrolli herpaantua vähäisestäkin määrästä.
Olet lähes vesiselvä ja ajokuntoinen.
😂😂😂😂💎
Porvoon keskustassa liikkeellä?
Ahdistaa, koska muistan hämärästi vastaantulleen henkilön', mutta en muista mitä tapahtui ja teinkö jotain. Voiko noin 0. 7 promillen humala vaikuttaa tällä tavalla muistiin?
Milloin muisti alkaa heiketä alkoholin vaikutuksesta?
Joskus alkoholi voi vaikuttaa poikkeuksellisen voimakkaasti jos saa ikäänkuin allergisen reaktion.
Kannattaa varata aika muistitestiin.
Muisti voi mennä noin viikoksi ja seuraavalla viikolla olet melko varmasti spurgu.
Alkoholi vaikuttaa yksilöllisesti
No just joo!?!