Onko Teemu Keskisarja naisten unelmamies?
Sivistynyt ja itsevarma jämpti mies. Luulisi, että naiset ovat kuumana häneen?
Kommentit (73)
En tunne, mutta taitaa olla perusluonteeltaan hyvin ujo ja varautunut, minkä peittää provosoivaan rooliinsa. Historioitsijana kärjistäjä, joka vetää välillä mutkat suoraksi. Tämä viimeisin tempaus menee yli ymmärryksen, koska hän ei tunnu ymmärtävän rooliaan rasismin ymmärtäjänä.
Olen lukenut kaikki hänen kirjansa ja luen varmaan jatkossakin. En ole ikinä ajatellut häntä muuten kuin kollegan roolissa, koska olen itsekin historioitsija. Siinä vastaus kysymykseen.
Olen ainakin nauttinut hänen kirjoittamistaan kirjoista. Seksuaalisesta ja romanttisesta vetovoimasta on hankala sanoa mitään, kun en ole tavannut häntä. Ulkonäöllisesti ei ole kuitenkaan täysin mahdoton tapaus.
Miten niin ei ymmärrä rooliaan ra sis mikeskustelussa?
Jos katsoo, mitä tutkijat ovat sanoneet hänen teoksistaan esim Historiallisessa Aikakauskirjassa julkaistuissa arvosteluissa (esim 2012 ja 2019) niin ko henkilön tieteellinen pohja vaikuttaa yhdistelmältä joko muilta varastettuja tai jo vanhentuneiksi todistettuja tutkimustuloksia esitettynä tekijän omana tutkimuksena, alkuperäisiä tutkijoita mainitsematta. Tieteessä tuollaista käytäntöä kutsutaan plagioinniksi. Insinöörit kutsuisivat sitä intellektuellioikeuksien varkaudeksi tai teollisuusvakoiluksi. Missään tapauksessa se ei viittaa sivistyneisyyteen eikä jämptiyteen, vaan ihan johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
En tunne, mutta taitaa olla perusluonteeltaan hyvin ujo ja varautunut, minkä peittää provosoivaan rooliinsa. Historioitsijana kärjistäjä, joka vetää välillä mutkat suoraksi. Tämä viimeisin tempaus menee yli ymmärryksen, koska hän ei tunnu ymmärtävän rooliaan rasismin ymmärtäjänä.
Olen lukenut kaikki hänen kirjansa ja luen varmaan jatkossakin. En ole ikinä ajatellut häntä muuten kuin kollegan roolissa, koska olen itsekin historioitsija. Siinä vastaus kysymykseen.
Mikä tempaus?
Minusta Teemu K on hyvä poikkeus kuivakkoihin historioitsijaukkoihin verrattuna, miksei akkoihinkin. Tuo kansantajuisesti historiaa meille tolloille, ihan sama, onko omaa vai plagiaattia. Ja ihan jees, että sanoo myös oman kantansa asioihin, niin menneisiin, nykyisiin kuun tuleviinkin. Teemu on asian ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tempaus?
Sitä ei saa mainita täällä, ketju poistuu välittömästi!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ujous/introverttiys näkyy tavassa esiintyä. On kärjistävä, mutta selvästi esittää asiat omana mielipiteenä joten mikäs siinä. Luulen, että hän mieluummin haastaa ihmisiä ajattelemaan itse kuin odottaa mukana nyökyttelyä.
totta kirjoitti:
vetoaa älyköistä pitäviin naisiin,ei kaikki tykkää bodareista
Keskisarja ei ole älykkö
Autismin spektrillähän tuo on, täytyy vain ymmärtää
Kyllä vetoaa minuun, etenkin sen takia, ettei ole tippaakaan urheilullinen. Yhdessä sarjassa kierteli opettajatyypin kanssa eri puolilla ja alkoiko siinä sataa vai miksi se toinen kirmasi juoksuun. Teemu otti muutaman kömpelön juoksuaskeleen ja siitä kyllä näki, ettei todellakaan juokse huvikseen. Ei tarvisi stressata liikunnasta hänen kanssaan. Muutenkin ihan ok, tohtii sanoa telkkarissa v-sanan ja muutenkin kiroilla, eli kova jätkä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Teemu K on hyvä poikkeus kuivakkoihin historioitsijaukkoihin verrattuna, miksei akkoihinkin. Tuo kansantajuisesti historiaa meille tolloille, ihan sama, onko omaa vai plagiaattia. Ja ihan jees, että sanoo myös oman kantansa asioihin, niin menneisiin, nykyisiin kuun tuleviinkin. Teemu on asian ytimessä.
No niin, mut kun sillä ON väliä. Jos ei olisi, hän voisi ihan yhtä hyvin myöntää, että kertoo muiden tekemästä tutkimuksesta, eikä tarvitsisi väittää sitä omakseen.
Toinen asia on sitten kysymys siitä, miksi sinun kaltaistasi yleisöä ei haittaa ollenkaan, että ”tieto” sinänsä on väärää, ja jo vanhentuneeksi todistettua, kunhan esitys vain on räväkkä.
Olen tavannut ja ollut hänen kanssaan yhteyksissä työni vuoksi useaan otteeseen. Eipä todellakaan ole käynyt mielessäkään hänen ns. vetovoimansa. Jankkaa asioita ja vaikka olisi väärässä jostain asiasta, ei meinaa uskoa sitä, vaan pitää rautalangasta herralle vääntää.... Hermot menis itsellä kyseisen tyypin johdosta, jos pitäisi vapaa-ajalla vielä tyyppiä kestää.... :)
Sen oloinen mies, että on nuorempana vetänyt kiltin miehen ihastusta ilman kondomia
Keskisarja on aivan mahtava äijä. Se on vaan liian fiksu näille nykyajan päivystäville somedosenteille. Uskomatonta tykitystä oli mm. miehen esiintyminen taannoin Perjantai-ohjelmassa. Ei Keskisarjasta saa ra.s.sistia tekemälläkään, vaikka jotkut kovasti yrittävät.
Keskisarja on pakkoruotsittaja.
Ihailee ruotsinkielisen rahan mahtia. Ilmeisesti saa sitä kautta paljon työtehtäviä; päätyöhän on historiikkien kirjoittaminen yrityksille.
Keskisarjan arvostus kyllä laski heti paljon, kun tämä pakkoruotsin kannatus tuli esille.
Ei todellakaan vetoa minuun. Junttimainen, äkäinen ja tosikolta vaikuttava. Kuka tuollaista jaksaisi.
Raitis ja rento kaveri. Miksei olisi unelmamies? :D
Teemu on Teemu. Hyvä, että on olemassa, mutta en nyt sankariksi ja naisten unelmamieheksi sanoisi.