Olenko puuma?
Onko väärin lähteä treffeille 8 vuotta nuoremman miehen kanssa? Olen 38 ja mies 30.
Kommentit (12)
Siis eikö puuma ole sellainen vanhempi nainen, joka tuntee vetoa vain huomattavasti nuorempiin miehiin? Eli itsehän sen tiedät, oletko vai et.
Taas ei voi muuta kuin ihmetellä näitä aloituksia. Ja tuon ikäinen nainen kysyy tuollaista. Mitä v*tun väliä, minkä ikäinen kukakin on.
Nyt sanon ikävästi. Mutta jos tuollaista pitää tiedustella, niin suosittelen että katsot vielä nuorempaa itsellesi.
On joo väärin. 30-vuotias mies on ihan liian nuori päättämään omista seurusteluasioistaan. Mamman helmaanhan tuollainen lapsukainen kuuluisi.
Mutuna sanoisin, että puuma on yli 50 v nainen, joka on kiinnostunut (siis etsii aktiivisesti) yli 15 v nuoremmista miehistä.
EI siis kuka tahansa vanhempi nainen, jolla on nuorempi mies.
Puuma on saalistaja (joka ei tee enää lapsia), ja 10 v ikäero ei vielä puumaksi tee.
Kuule, mä oon 54 ja mulla on 28-35 vuotiaita miehiä.
En koskaan ottaisi oman ikäistä ukkoa
Oon 64 vuotias mummeli ja kakskymppisiä lelupoikia riippuu tisseistä kiinni sen minkä kerkee, enimpiä saa hätistelllä jaloista.
Eihän teillä ole nimeksikään ikäeroa. Puuma on keski-ikäinen/vanha nainen, joka seurustelee vain reilusti nuorempien kanssa.
nope