Jos etsisin uuden miehen, sen pitäisi olla tällainen:
Nelikymppinen, 185-195cm pitkä, hoikka, jäntevän lihaksikas, suomalainen tai suomenruotsalainen, ei saa olla kaljua. Pelaisi verkkopalloa kanssani ja lähtisi pyöräilemään kanssani. Hyvin vähäinen alkon käyttö. Tupakkaa tai nuuskaa ei saisi käyttää. Ei haluaisi asua yhdessä. Näkisimme 3-4 kertaa viikossa. Joskus vähemmän, kun haluaisimme olla yksin. Omistaisi veneen ja voisimme käydä kalassa kesäisin. Ei fanaatikko missään asiassa. Tuoksuisi hyvältä ja olisi hyvä hieroja.
Kommentit (31)
Täyttäisin vaatimukset paperilla, juuri tulin 18km fatbike lenkiltä lumisesta metsästä. Mutta olen olen vain 180cm pitkä :/
M37
Et sinä tuollaista löydä ikinä. Ellet ole todella seksikäs playboy hani ja siinäkin tapauksessa sinua siedetään vain koska on mukava tehsä tarpeensa kauniiseen naiseen ja elvistellä sen kanssa julkisella paikalla. Että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Täyttäisin vaatimukset paperilla, juuri tulin 18km fatbike lenkiltä lumisesta metsästä. Mutta olen olen vain 180cm pitkä :/
M37
Ja lopulta se voi olla juuri se riittävä pituus, joka saa maagisen kemian väreilemään.
voi tsiisus miten suunniteltua, laskelmoitua ja pinnallista.
Ja sitten ihmetellään, kun suhteet ei kestä pitkään eikä päivänvaloa.
Minä haluan miehen, jota ihan oikeasti haluan. Paino sanalla halu.
Haluaisin lihaksikkaan (rasvat alle 10%), yli 185cm (miel yli 190cm), partaisen tai sänkisen, komean ja karvaisen miehen. Työtön mielellään, sängyssä aktiivinen ja dominoiva, iso kalu. Ei hoitamattomia sukupuolitauteja. Ikää 40-55. Löytyisiköhän tälläistä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lihaksikkaan (rasvat alle 10%), yli 185cm (miel yli 190cm), partaisen tai sänkisen, komean ja karvaisen miehen. Työtön mielellään, sängyssä aktiivinen ja dominoiva, iso kalu. Ei hoitamattomia sukupuolitauteja. Ikää 40-55. Löytyisiköhän tälläistä?
Etsi jostain seksitreffipalstoilta tai baareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisiko sitä kysyä baarissa suoraan varustuksesta ja sänkymieltymyksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisiko sitä kysyä baarissa suoraan varustuksesta ja sänkymieltymyksistä?
Siitä vaan, jos se on sulle tärkeintä joka tapauksessa.
Mun mies täyttää kriteerisi, mutta onneksi haluaa asua yhdessä ja on pari senttiä liian lyhyt sulle 😉
Miksi olette noin ilkeitä?
Eihän nuo vaatimukset mitenkään ihmeellisiä ole. Ja aika monella joka joen tai järven rannalla asuu löytyy myös se vene, vähintään perintönä on soutuvene tulossa.
Mikset osta itse venettä?
Muuten täyttäisin kriteerit mutta kiinnostus lopahti siinä kohtaan kun pitäisi olla joku veneen tarjoaja (=raha-automaatti)