Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihan tavallista nykyään? Miehen kiinnostusta on todella vaikea pitää yllä

Vierailija
07.12.2019 |

Johtuuko tämä masennuksen yleistymisestä ettei miehet jaksa enää kiinnostua yhdestä naisesta ja pitää yllä sitä energisyyttä joka heillä on aina ennen kuin päästään naisen juttusille? Eli alkutilanne luultavimmin se, että mies on masentunut ja uskoo masennuksen lähtevän jos saisi naisen. No mies sitten lähtee etsimään naista (yleensä netistä?) ja kun joku nainen sitten kiinnostuukin ollaan ihan aluksi innokkaita, kun nainen osoittaa lievää kiinnostusta. Kun sitten nainen alkaa osoittaa todella suurtakin kiinnostusta , niin mies vetäytyy ja sanoo että hänellä on paha olla syystä X ja tämän jälkeen miehestä ei juuri enää kuulu. Vai johtuuko tämä mahdollisuuksien paljoudesta? Netti on täynnä naisia ja kun mies huomaa yhden naisen kiinnostuvan, niin häntä voi kutkuttaa ajatus siitä, että mitä jos löytäisi jonkun vieläkin paremman?
Vai mistä ihmeestä tämä johtuu, että molemminpuolista kiinnostusta ei enää synny? Juttu toisen ihmisen kanssa kiinnostaa tasan niin kauan kuin vain jompikumpi on se innokas ja toinen on viileämpi tai ainakin esittää viileää. Vai onko näin aina ollutkin?

Keskustelua ja pohdintoja tästä aiheesta kaipaisin. Luultavasti moni muukin miettii tai on miettinyt tätä samaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se tuollaista ole, jos ihmiset ovat "oikeita" toisilleen. Valitettavasti kaikki eivät vaan löydä sitä itselleen sopivinta ihmistä. Siksi on huonoja suhteita ja liittoja tai vasten tahtoaan yksin eläviä. Tietenkin masentuneen täytyisi sisäistää, ettei se masennus ole minkään toisen ihmisen varassa oleva tila, vaan on itse tehtävä töitä sen eteen.

Vierailija
2/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttu ilmiö nykyisin. Tinder ym on kuin karkkikauppa, aina houkuttaa löytäiskö vielä paremman.

Valitettavasti.

Vierailija
4/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä mutta usein miten toisinpäin. Naiset saavat niin paljon huomiota ja itsetunnon boostausta.

Vierailija
5/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en jaksa enää mitään pelailuja. Olen toisella kierroksella eksän päätöksellä, ja jos en kelpaa ilman mitään toisen viihdyttämisiä tällaisena kuin olen niin antaa olla. Eihän se parisuhdekaan voi olla koko aikaa toisen miellyttämistä ja palvelemista. Vastavuoroisuus on tärkeää.

Vierailija
6/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen kysymys: lopahtiko miehen kiinnostus ennen vai jälkeen kun harrastitte seksiä?

Jos harrastitte seksiä, kuvio oli se sama joka on selitetty tuhanteen kertaan. Mies halusi panon ja saatuaan mitä halusi, feidasi naisen "tyylikkäästi" selityksellä se ei ole sinä vaan minä tms.

Vierailija
7/7 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuota tapahdu ihan naistenkin puolesta? Katsellaan koko ajan sitä parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme