Vihreät maalitta Timo Haapalaa twitterissä
Järkyttää se trumpmainen retoriikka, jota vihreät käyttävät netissä. Puhutaan valeuutisista ja aletaan mustamaalata vapaan lehdistön edustajaa. Haapala on joutunut aivan järkyttävän mutavyöryn kohteeksi twitterissä, jolla hänet yritetään vaientaa. Hänen ammattitaitoaan yritetään kyseenalaistaa kuten Mv-lehti teki Jessica Aron kanssa. Kaikki toiminta on kuin käsikirjasta, joka kertoo sosiaalisen median törkytoiminnasta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden ja vasemmiston unelma on totalitaarinen valtio, jossa vain heidän mielipiteensä ovat sallittuja ja kaikki muut viedään uuneihin. Väkivaltainen riehuminen, vihapuhe ja hyökkääminen on heille sallittua mutta muut ihmiset eivät saa kuin hyväksyvästi nyökytellä heidän aivopieruilleen.
Niin LUE MITÄ vasemmisto TEKI, kun he saivat täyden vallan: "They ra ped every 8 year old child in an entire city."
"Read about what the left did when they got total power.
- They ra ped every 8 year old child in an entire city. "
"This is who these far left wing fascists are.
We must never let them have power."
https://www.quora.com/What-happened-in-Berlin-immediately-after-its-fal…
Vasemmistoa edustaville ihmisille ei kannata antaa valtaa koskaan. Onneksi persut kukoistaakin Suomessa, täällä ollaan älykkäitä.
Oksennus. Enpä enää äänestäkään vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haapalahan on itse maalittajien oppi-isä.
Eikä ole sattumaa että on useasti joutunut pyytelemään anteeksi. Ei hänkään käräjille halua.Saisiko linkkiä näihin anteeksi pyytelyihin.
Esim. tässä
https://mobile.twitter.com/mariaohisalo/status/1188090250117242880
Oliko muuta? Puhuit useista pyytelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Haapala oli väärässä, niin eikö silloin pidä ampua väärät väitteet alas? Nyt käydään henkilön kimppuun.
Olen sen pannut Haapalan viimeaikaisista kirjoituksista merkille, että hän nojaa todella paljon nimettömiin lähteisiin. Näitähän ulkopuolisten voi olla vaikea kommentoida, pitää käytännössä olla politiikan sisäpiiriläinen, että voisi arvioida, ovatko asiat niin kuin hän väittää. Mutta jos paljon käyttää nimettömiä lähteitä, niin siinä herkästi voi käydä esimerkiksi niin, että joku jutun sitaatti on ihan toimittajan itse keksimä, voi olla myös että kun yksi katkera virkamies sanoo jotain, niin se jutussa muuttuukin muotoon "ministeriön virkamiehet sanovat" jne. Itse suhtaudun aina todella suurella varauksella sellaisiin poliitikkoja käsitteleviin kirjoituksiin, jotka perustuvat nimettömiin lähteisiin.
Menemättä syvemmälle lähdesuojan käsitteeseen ja siihen liittyviin ohjeisiin, tapauksessa tärkeintä oli, että asia tuotiin julkiseen keskusteluun. En usko, että kukaan olisi omalla nimellään uskaltanut tulla ulos tällaisen asian kanssa. Pekan kannattajat olisivat äkkiä vieneet kyseiseltä henkilöltä uskottavuuden leimaamalla hänet somessa valehtelijaksi (niin kuin nyt Haapala leimataan) ja muuttaneet asian "yksittäisen henkilön mielipiteeksi". Tämä tapaus on niin vakava, että nyt se kyllä tutkitaan perinpohjaisesti, ja siitä kiitän Haapalaa.
Pelottava tämä Suomen nykytila.
Timo Haapala:
Tiedän Jari miten tässäkin käy: Haaviston / vihreiden trollijoukoilla on sen verran tukijoita nykymediassa, että taidan jäädä juttuineni valehtelijan asemaan, vaikka todisteita myöten jutut pitävät paikkaansa. Mitä opittavaa? Kannattaa olla hiljaa... Pyhäinkuvia on.
https://mobile.twitter.com/TimoHaapala/status/1203276513052893185
Olen sen pannut Haapalan viimeaikaisista kirjoituksista merkille, että hän nojaa todella paljon nimettömiin lähteisiin. Näitähän ulkopuolisten voi olla vaikea kommentoida, pitää käytännössä olla politiikan sisäpiiriläinen, että voisi arvioida, ovatko asiat niin kuin hän väittää. Mutta jos paljon käyttää nimettömiä lähteitä, niin siinä herkästi voi käydä esimerkiksi niin, että joku jutun sitaatti on ihan toimittajan itse keksimä, voi olla myös että kun yksi katkera virkamies sanoo jotain, niin se jutussa muuttuukin muotoon "ministeriön virkamiehet sanovat" jne. Itse suhtaudun aina todella suurella varauksella sellaisiin poliitikkoja käsitteleviin kirjoituksiin, jotka perustuvat nimettömiin lähteisiin.