Oliko Sara Sieppi Linnan juhlien jatkojen pukukuningatar?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarä onnistuu aina näyttämään jotenkin halvalta. Puku nyt oli mitä oli mutta olisi edes asustanut sen aidoilla koruilla, vaikka pienilläkin. Sen sijaan tuollaiset olkapäille roikkuvat tingeltangel - korvakorut tekivät itsenäisyyspäivän juhlassa jotenkin pissismäisen vaikutelman. Mutta ehkä hän juuri sellaista hakeekin...
Sun mielestä siis Känpin jatkot= itsenäisyyspäiväjuhlat..
Mitä siellä mielestäsi juhlistetaan jos ei itsenäisyyttä? Siellähän se utareen vilautuskin tapahtui.
Mutta se ei tee linnanjuhlista ja linnanjatkoista yhtä ja samaa tilaisuutta. Juhlat, jatkot. Huomaatko eron?
Ei sitä tissityttöäkään linnanJUHLIIN oltu kutsuttu.
Ei ensimmäinen kommentoija väittänytkään tilaisuuksia samaksi, sinä aloit nillittämään kuinka jatkot eivät joko ole juhlat tai eivät liity itsenäisyyspäivään, molemmat väärin.
Ei kannata lähteä noin osoittelevalle linjalle. Täällä kirjoittaa monia ihmisiä, en vain minä. Turhaan siis syyttelet minua muiden kirjoituksista.
Vaikka et olisikaan sama kommentoija kuin 2. olet kuitenkin samalla kannalla kuin hän eli yhtä väärässä joten kommenttini pätee yhtä lailla sinuun kuin häneenkin.
Tarkennatko vielä missä asiassa olen väärässä? Siinäkö että linnanjuhlat ovat eri tilaisuus kuin linnanjatkot? Sehän on se minun "kantani", jota yritin tuoda esiin. "Kantani", joka muuten on totuus. Voit koska tahansa vaikka googlettaa asian niin huomaat, kuka on väärässä ja kuka ei.
Tässä viestiketjussa kukaan ei ole väittänytkään linnanjuhlia ja jatkoja samaksi tilaisuudeksi joten sen osalta kukaan ei voikaan olla väärässä. Ensimmäinen kirjoittaja kritisoi Saran koruvalintoja johon 2. kirjoittaja tulee pätemään että "Känpin jatkot" eivät muka olisi itsenäisyyspäiväjuhlat, minä huomautin että itsenäisyyttä sielläkin juhlistetaan johon sinä tulit nillittämään kuinka linnanjuhlat ja jatkot ovat eri tilaisuuksia vaikka, edelleenkään, kukaan ei niitä tässä ole sekoittanut. Jatkojuhlat ovat juhlat ja näillä nimenomaisilla jatkoilla juhlistetaan itsenäisyyttä. Kaikki tämä olisi sinullekin selvää jos malttaisit lukea ennen kommentointia mutta näyttää tuo pätemisen tarve olevan liian suuri.
Älä lässytä, jatkot ovat jatkot. Se on yökerho, ja sinä nillität kun Sara ei pue yökerhoon itsenäisyyspäiväjuhliin aitoja koruja. Haloo pässi! Kuka puhuu jatkoista niinkuin ne olisivat varsinaiset juhlat ja arvostelee kuinka joku toinen pukeutuu..
Jos mä järjestän jonkun juhlien jatkot, niin kyllä se tilaisuus on tarkoitettu pelkästään näissä juhlissa olleille. On ihan oma nimitys niille jotka tulevat paikalle muuten, kuten kuokkavieraat tai lokit. Ja sitten on tietysti ihan oma nimitys näille tyrkyille naisille, jotka purjehtivat tilaisuuteen tissit törröllään kiehnäämään miesten läheisyydessä. Jääköön se nimitys sanomatta.
Mitä ihmettä horisette? Tyylikäs musta iltapuku, eikä tossa linkin kuvassa mitään tissejä näy.
Sieppi on sympaattinen verrattuna melkein kehen vaan instakanaan. Jotkut belörföt ja maijsat on niin kiusaajan oloisia, että varmaan aloittavat näitä ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä järjestän jonkun juhlien jatkot, niin kyllä se tilaisuus on tarkoitettu pelkästään näissä juhlissa olleille. On ihan oma nimitys niille jotka tulevat paikalle muuten, kuten kuokkavieraat tai lokit. Ja sitten on tietysti ihan oma nimitys näille tyrkyille naisille, jotka purjehtivat tilaisuuteen tissit törröllään kiehnäämään miesten läheisyydessä. Jääköön se nimitys sanomatta.
Hohhoijaa, sinäkin olisit voinut ostaa lipun. Ihmeet suakin hiertää.
Rupee olemaan leukaa tyttärellä pikku hiljaa... Näinhän se Lapin muoreille usein vanhetessa käy.
Nämä jatkot Kämpissä on Yleisradion juttu. Jatkavat näin itsenäisyyden juhlimisen taltiointia ja esittämistä katsojille. Avoin tilaisuus kaikille, jotka maksavat illalliskortin. Termi ’ viralliset jatkot ’ on kyllä vähän lapsellinen, ja täysin Ylen keksimä.
On myös muita jatkoja, esim. Helsingin pormestari Jan Vapaavuori oli kutsunut ihmisiä jatkoille tänä vuonna. Nämä tämäntyyppiset jatkot eivät todellakaan ole avoimet kaikille.
Anne Kukkohovin paikalla oloa ihmettelin, oliko tullut paikalle Linnassa daamittomana olleen Harkimon vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Nämä jatkot Kämpissä on Yleisradion juttu. Jatkavat näin itsenäisyyden juhlimisen taltiointia ja esittämistä katsojille. Avoin tilaisuus kaikille, jotka maksavat illalliskortin. Termi ’ viralliset jatkot ’ on kyllä vähän lapsellinen, ja täysin Ylen keksimä.
On myös muita jatkoja, esim. Helsingin pormestari Jan Vapaavuori oli kutsunut ihmisiä jatkoille tänä vuonna. Nämä tämäntyyppiset jatkot eivät todellakaan ole avoimet kaikille.
Anne Kukkohovin paikalla oloa ihmettelin, oliko tullut paikalle Linnassa daamittomana olleen Harkimon vuoksi?
Tuo tilaisuus jossa Sarakin oli aikaisemmin illalla on itse asiassa Kämpin itsensä järjestämä kutsuvierastilaisuus kuulemma "tärkeämmille" henkilöille ja sinne ei myyty mitään pääsyjä vaan piti olla listalla joka koostui enemmän liike-elämän ihmisistä. Tuo porukka siirtyi sieltä sitten sinne yläkertaan samaan aikaan kuin linnan juhlien porukka siirtyi kämpin yläkertaan ja "Peilisaliin" missä nuo muusikot esiintyivät. Kakkoskerros oli tälle porukalle.
Se tissiään esittänyt oli alakerrassa ja sinne pääsi kuka vaan koska paikka on ravintola. Näin minulle kertoi ko. tilaisuudessa kutsuttunua ollut kaveri. Itse kämp on hotelli&ravintola ja toki alakerrassa oli tällaisia ihmisiä ja tila avoin. Noita yläkerran Saran kemuissa olleita ihmisiä ja erityisesti miehiä me katsottiin..
Sara on seksikäs. Upea vartalo... saa mammat kiehumaan kateudesta :D
t.Mies!
No kuka se pukukuningatar sitten oli? En katsonut juhlia tänä vuonna.
Tässä viestiketjussa kukaan ei ole väittänytkään linnanjuhlia ja jatkoja samaksi tilaisuudeksi joten sen osalta kukaan ei voikaan olla väärässä. Ensimmäinen kirjoittaja kritisoi Saran koruvalintoja johon 2. kirjoittaja tulee pätemään että "Känpin jatkot" eivät muka olisi itsenäisyyspäiväjuhlat, minä huomautin että itsenäisyyttä sielläkin juhlistetaan johon sinä tulit nillittämään kuinka linnanjuhlat ja jatkot ovat eri tilaisuuksia vaikka, edelleenkään, kukaan ei niitä tässä ole sekoittanut. Jatkojuhlat ovat juhlat ja näillä nimenomaisilla jatkoilla juhlistetaan itsenäisyyttä. Kaikki tämä olisi sinullekin selvää jos malttaisit lukea ennen kommentointia mutta näyttää tuo pätemisen tarve olevan liian suuri.