Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisuhteen rajat

Viiiihainen
06.12.2019 |

Hei!

Minun mieheni jäi kiinni pettämisestä, eksänsä kanssa. En ollut todellakaan tietoinen mistään siihen viittaavastakaan :( Oli baari viikonloppuna mennyt eksän luo ja sielä sitten tapahtui mitä tapahtui. Mietin aluksi että annanko uuden mahdollisuuden, kunnes kuulin että eksä on ollut vuosi sitten meidän yhteisessä kodissa ja he ovat pitäneet yhteyttä ns säännöllisin väliajoin ja heittäneet flirttiä. Mieheni mukaan hänellä ei ole tunteita eksää kohtaan eikä olisi halunnut erota, mutta kuulemma alkaa aina muistelemaan menneitä kun näkee eksän? Haluaisinkin kysyä että mitä helv*** persett* tämä sitten on? Millä ei ole tunteita jos aina retkahtaa kun näkee? Tunnen oloni niin petetyksi olen tässä ollut kuin tatti paskassa turhaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sulle ystävän neuvon: jätä se. Olen 1,5 vuotta yrittänyt päästä luottamuksen pettämisestä yli enkä vaan onnistu. Ehkä joku parempi-itsetuntoinen siinä onnistuisi, mutta minä en pääse eteenpäin. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus ei palaa suhteeseen enää takaisin pettämisen jälkeen vaikka kuinka yrittäisi mitä tehdä tai olla tekemättä. Yritettiin aikoinaan miehen kanssa vielä hänen pettämisen jälkeen olla yhdessä, mutta epäluulo kalvoi joka asiassa. Jälkeenpäin kuulin että hän oli pettämistä jatkanut koko meidän suhteen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ana vain kaiken jatkua ennallaan. Sulla on sentään mies.

Vierailija
4/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika sentään! Mitä ihmettä teidän heikon itsetunnon omaavien naisten päässä liikkuu? Eihän tuollaiseen tarvitse alistua. Jos mies pettää niin hän ei kunnioita sinua millään lailla. Ja tulee aina pettämään....

Vierailija
5/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika sentään! Mitä ihmettä teidän heikon itsetunnon omaavien naisten päässä liikkuu? Eihän tuollaiseen tarvitse alistua. Jos mies pettää niin hän ei kunnioita sinua millään lailla. Ja tulee aina pettämään....

Kuka nyt haluaisi olla sellaisen surkimuksen kanssa, joka ei kelpaa muille?

Vierailija
6/6 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millätavalla tuo on alistumista että hyväksyy pettämisen tai sen että puolisolla on muitakin?