Löytyykö teiltä mielenterveysongelmia?
Itseltä löytyy epävakaa personallisuushäiriö, vakava masennus, yleinen ahdistuneisuushäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko.
Mites muilla palstalaisilla, mitä löytyy?
Voi myös kertoa muista diagnooseista.
Kommentit (26)
Keskivaikea masennus.
Ja jos neurologisia sairauksia saa mainita, niin minulla on myös Touretten oireyhtymä.
Ovatko aloituspostaukseni diagnoosit turn-off naisille?
Ap
Diagnoosina paniikkihäiriö, agorafobia ja pakko-oireinen häiriö. Ollut myös pari vaikeaa dissosiaatiojaksoa, joista toinen johti osastohoitoon.
Yleinen ahdistuneisyyyshäiriö ja PTSD.
Vierailija kirjoitti:
Yleinen ahdistuneisyyyshäiriö ja PTSD.
*ahdistuneisyys. Kissa päätti hypätä näppikselle :D
Kaksisuuntainen mielialahäiriö (tyyppi II), epävakaa persoonallisuushäiriö, alkoholismi, sosiaalisten tilanteiden pelko.
Ja ovat turn-off, ei niitä tarvitse kenellekään tyrkyttää.
Skitsoaffektiivinen häiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko. On ollut masennusjaksoja ja psykooseja.
Olen ihmeellinen, mutta mulle ei voi asettaa diagnoosia. Tämän sanoi psykiatri. Miesystävä sanoo "oot sinä hurja nainen"
Miksi sairauksia alapeukutetaan? Kerro alapeukuttaa. T. Yks skitso
Paniikkihairio/sosiaalisten tilanteiden pelko.
Tarkemmin ajatellen mulla on varmasti jonkun tason matalaa OCD;ta ja hypokondriaa, tosin naista ei ole diagnooseja.
Hapesin itseani nuorempana, mutta enaa en jaksa. Saatan vauhkota kaikista terveysjutuista ihan vapaasti. Kukaan ei ole taydellinen.
Olen kuulemma vittumainen ihminen. Diagnoosin sain vittumaiselta alkilta. Lääkkeeksi se käski mennä haistamaan vittun.
Saman diagnoosin se oli antanut jollekin toisellekin mutta potilas oli vielä vittumaisempi kuin minä ja lääkärin silmä oli muurautunut umpeen...
Life is.
Kyllä tuolla kaapin pohjalla yks pitäis olla... Milloin tarttet?
Epävakaa persoonallisuushäiriö, impulsiivinen tyyppi
Kaksisuuntainen mielialahäiriö
Ahdistuneisuushäiriö
Psykoottisia ja maanisia kausia ollut myös
Ei, osaan piilottaa ne hyvin.