Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla ollut teitä halveksivia tai teihin halveksivasti suhtautuvia läheisiä?

Vierailija
06.12.2019 |

Jotka ovat sanoneet, että kukaan ei pidä teistä, ja että he, halveksijat (tai halveksija) OIKEASTI välittää, koska sanoo teille ”totuuden”(eli oman mielipiteensä)?
Minulla oli, ja se jätti hirveät jäljet minuun, koska kanssaihmisistä ei ole yhtään mihinkään tuon ihmistyypin paljastamisessa ja havaitsemisessa ja uhrin tukemisessa.
Tietenkin halveksija itse on tilanteseen ainoa syypää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on tässäkin ketjussa osoitettu narsistisuutesi.

Ei ole, minä en halveksi ketään.

Ap

Vierailija
22/29 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on tässäkin ketjussa osoitettu narsistisuutesi.

Tämä ei ikävä kyllä riitä kommentiksi ”omin sanoin”. Siitä puuttuvat kaikki perustelut ja minkään asian todistaminen. Tuo on vain mielipide.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätäkin juhlapäivää, äiti aina halusi, että tällaisina päivinä kuulisi minusta, mä en tajua miksi toisia halveksiva narsisti haluaa kuulla uhristaan? Uhri on narsistille narsistinen lähde? Minusta äidin tulisi tajuta, että halveksiva käytös satuttaa, ja siksi uhri ei halua tervehtiä. Eri asia, jos se läheinen antaisi uhrille jotain aineetonta hyvää, hyvää mieltä, tms.

Mutta jos uhri ei pidä narsistista, niin miksi narsisti haluaa, että uhri esittää pitävänsä? Siis kun kyseessä on kuitenkin OMA LAPSI? Eikö oman lapsenkaan halua kertovan rehellisesti, mitä tykkää hänestä?

Narsisti kuvittelee, että kun hänen halveksimallaan uhrilla on paha mieli, uhrilla olisi se omasta surkeudestaan. Wtf? Tietenkin se on siitä, että narsisti suhtautui loukkaavasti. Tätä äitini ei siis mitenkään tajua.

Ap

Vierailija
24/29 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen ystävä oli tällainen. Hän väheksyi mua useimmiten piilotellen ja epäsuorasti.

Antoi ymmärtää, et oon huonompi, häntä vähä-älyisempi ja huonompaan seuraa kuin hän ja kaverinsa. Jätti kyllä jäljet. Oon miettinyt et hän on tavallaan narsisti. Oon jo katkaissut kaikki välit.

Mullakin oli tällainen "ystävä". Ihan sama mitä tein, niin aina olin tehnyt väärin tai huonosti ja löytyi joku muu kaveri joka oli tehnyt paremmin ja tätä piti sitten huokaillen toitotta. Meni hermot lopulta, sanoin etten jaksa kuunnella kuinka aina joku muu on niiiiin hyvä, oikeasti asiat eivät edes mitään ihmeellisiä tai verrattavia olleet. Välit meni, ei haittaa minua. Pienellä paikkakunnalla kun asutaan niin hän on usein jossain samassa tilaisuudessa tai kaupassa ja vaivihkaa hivuttautuu lähemmäs. Ei edes keskustelemaan ta tervehtimään, nähtävästi ihan uteliaisuuttaan urkkimaan kuuloetäisyydelle

Vierailija
25/29 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen isoäiti. Hän mm. antaa meidän perheen lapsille mahdollisimman halvat joululahjat. On saatu tavaraa kirpparilta (ei sinällään haittaisi, mutta niin kuluneita, ettei itse ostaisi sellaisia), eri lehtien oheislahjoja joissa on lehden logot, väärän kokoisia alusvaatteita, hänen omoa vanhoja tavaroitaan (ei mitään arvokkaita). 'paremmista perheistä' oleville serkulle ostetaan arvokkaita astioita, merkkivaatteita jne. Ihme käytös ei rajoitu vain lahjoihin vaan myös muihin tilanteisiin, aina ollaan esim arvostelemassa. On meilläkin duunarivanhemmat, mutta ollaan nykyään korkeakoulut käyty ja silti ollaan jotain rupusakkia mummille. En ole huonon kohtelun vuoksi ollut tekemisissä kymmeneen vuoteen, mummi vaan vieläkin ulisee sukulaisille kuinka häntä kohdellaan kaltoin. Niin makaa kuin petaa

Vierailija
26/29 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Emme ole tekemisissä.

Vierailija
27/29 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset poistetaan.

Yksin.

Taas. 😁🤭

Vierailija
28/29 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset sukulaiset ja tuttavat. Tosi rasittavia ihmisiä. Nyt kun olen aikuinen, niin en edes sukulaisuuden takia tunne heitä. Se, etyä erodin kirkosta on uskovien sukulaisteni syytä.

Vierailija
29/29 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset sukulaiset ja tuttavat. Tosi rasittavia ihmisiä. Nyt kun olen aikuinen, niin en edes sukulaisuuden takia tunne heitä. Se, etyä erodin kirkosta on uskovien sukulaisteni syytä.

Nää pitää aina kaikki heittää mäkeen! Jokaikinen joka asettaa itsensä arvokkaampaa asemaan uskonnon, ismin, poliittisen suuntauksen tai vaikka iän takia. Muita ihmisiä pitää kunnioittaa, mutta sen pitää olla molemmin puolin toimiva asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme