Join n. 8 annosta alkoholia eilen ja nukahdin
Oli tarkoitus ihan hetki levätä ja lähtee sitten kylille. Harmittaa, nukuin tietysti klo neljään enkä puoli yhteen herätyskellosta huolimatta ja en päässyt kylille. Tapahtuiko siellä mitään?
Kommentit (12)
Joo.ei kuulosta tavanomaiselta että 8 annoksen jälkeen nukahtaa. Kannattaa hakeutua terveydenhuollon piiriin ja saikulle niin on aikaa treenata.kai sulla vielä nenä punottaa
E=mc2 kirjoitti:
Joo.ei kuulosta tavanomaiselta että 8 annoksen jälkeen nukahtaa. Kannattaa hakeutua terveydenhuollon piiriin ja saikulle niin on aikaa treenata.kai sulla vielä nenä punottaa
Olin aika väsynyt kanssa -Ap
Vierailija kirjoitti:
E=mc2 kirjoitti:
Kokeile tänään uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E=mc2 kirjoitti:
Kokeile tänään uudestaan.
Tänään olen juonut puolisen pullollista viiniä ja ihan hyvin on sujunut. Mutta ajattelin vasta huomenna osallistua sosiaalisen elämään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kahdeksan annoksen pitäisi aiheuttaa sammumista.
minä nukahdan jo yhden kaljan jälkeen.
Jos en meinaa saada unta, juon yhden oluen ja tadaa, alkaa heti nukuttaa.
Hohhoijaa, en tiedä oliko tarpeellista tissutella tänään. No, kohta pääsee uudestaan nukkumaan. Ap
Join myös joku kymmenen annosta ja nukuin sitten aika huonosti ja tänään on ollut vähän valju olo. Avaan kohta kaljan.
Join eilen 3-4 annosta alkoholia. Piti katsoa leffaa, syödä sipsejä ja nauttia pari olutta lisää kun laitan lapsen nukkumaan yhdeksältä. Nukahdin sitten itse samalla ja heräsin klo5 tänä aamuna pirteänä kuin peipponen. Meni nekin oluet hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Join eilen 3-4 annosta alkoholia. Piti katsoa leffaa, syödä sipsejä ja nauttia pari olutta lisää kun laitan lapsen nukkumaan yhdeksältä. Nukahdin sitten itse samalla ja heräsin klo5 tänä aamuna pirteänä kuin peipponen. Meni nekin oluet hukkaan.
Muillekin tulee tätä nukahtelua! Samoin kanssa herään yleensä 4-5 aikaan, jos on alkoholin vaikutuksen alaisena mennyt nukkuun. Ap
Ei kahdeksan annoksen pitäisi aiheuttaa sammumista.