Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join n. 8 annosta alkoholia eilen ja nukahdin

Vierailija
06.12.2019 |

Oli tarkoitus ihan hetki levätä ja lähtee sitten kylille. Harmittaa, nukuin tietysti klo neljään enkä puoli yhteen herätyskellosta huolimatta ja en päässyt kylille. Tapahtuiko siellä mitään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahdeksan annoksen pitäisi aiheuttaa sammumista.

Vierailija
2/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.ei kuulosta tavanomaiselta että 8 annoksen jälkeen nukahtaa. Kannattaa hakeutua terveydenhuollon piiriin ja saikulle niin on aikaa treenata.kai sulla vielä nenä punottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E=mc2 kirjoitti:

Joo.ei kuulosta tavanomaiselta että 8 annoksen jälkeen nukahtaa. Kannattaa hakeutua terveydenhuollon piiriin ja saikulle niin on aikaa treenata.kai sulla vielä nenä punottaa

Olin aika väsynyt kanssa -Ap

Vierailija
4/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E=mc2 kirjoitti:

Kokeile tänään uudestaan.

Vierailija
5/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E=mc2 kirjoitti:

Kokeile tänään uudestaan.

Tänään olen juonut puolisen pullollista viiniä ja ihan hyvin on sujunut. Mutta ajattelin vasta huomenna osallistua sosiaalisen elämään. Ap

Vierailija
6/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla tylsää tänään? Ap

Vierailija
7/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahdeksan annoksen pitäisi aiheuttaa sammumista.

minä nukahdan jo yhden kaljan jälkeen.

Vierailija
8/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en meinaa saada unta, juon yhden oluen ja tadaa, alkaa heti nukuttaa.

Vierailija
9/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, en tiedä oliko tarpeellista tissutella tänään. No, kohta pääsee uudestaan nukkumaan. Ap

Vierailija
10/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join myös joku kymmenen annosta ja nukuin sitten aika huonosti ja tänään on ollut vähän valju olo. Avaan kohta kaljan.

Vierailija
11/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen 3-4 annosta alkoholia. Piti katsoa leffaa, syödä sipsejä ja nauttia pari olutta lisää kun laitan lapsen nukkumaan yhdeksältä. Nukahdin sitten itse samalla ja heräsin klo5 tänä aamuna pirteänä kuin peipponen. Meni nekin oluet hukkaan.

Vierailija
12/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join eilen 3-4 annosta alkoholia. Piti katsoa leffaa, syödä sipsejä ja nauttia pari olutta lisää kun laitan lapsen nukkumaan yhdeksältä. Nukahdin sitten itse samalla ja heräsin klo5 tänä aamuna pirteänä kuin peipponen. Meni nekin oluet hukkaan.

Muillekin tulee tätä nukahtelua! Samoin kanssa herään yleensä 4-5 aikaan, jos on alkoholin vaikutuksen alaisena mennyt nukkuun. Ap