Hyvää Itsenäisyyspäivää! Meidän Suomemme kiusaa sairaita ja heikkoja!
Kommentit (16)
Ei muuta kun stadiin hevosia mailalla hakkaamaan niin asia hoituu!
Meillä on kuule kaikilla haasteemme!
Muutama perustelu ois paikallaan tuollaisen väitteen jälkeen.
Vai ajattelitko vaan provota?
Hyvin pitkälti näin. Eutanasiaton, kärsimyksestä sadistisesi nauttivat mulahyvinvointivaltio. Psykopaattisten kiusaajapyrkyreiden hallinnassa.
Vanhukset makaamassa osastoilla ulosteissaan, pyrkyrit takapiruina heikentämässä heidän asemaansa parhaansa mukaan (kepun viestittely).
Isomummoni oli lotta. Nyt varmasti pyörii haudassaan kun Suomesta on tullut tällainen.
Älä muuta sano. Juuri viikolla laitoin 3. vastineen lausuntoon, jossa taas evätään työkyvyttömyyseläke. Työkkärin kanssa oli tapaaminen ja heidän mielestä kuuluisin sairauspäivärahalle, mutta työttömyysetuudella olen joutunut roikkumaan.
Pelottavinta on se, etteivät heikko-osaiset ja sairaat enää halua _elää_ täällä, vaan todellakin kuolla pois. Niin syvälle ovat nämä psykopaatit aivopesseet heidän ”elämänsä turhuuden” resurssisyöppöinä.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavinta on se, etteivät heikko-osaiset ja sairaat enää halua _elää_ täällä, vaan todellakin kuolla pois. Niin syvälle ovat nämä psykopaatit aivopesseet heidän ”elämänsä turhuuden” resurssisyöppöinä.
Kyllä eliitin täytyy vähän nähdä kärsimystä - muutenhan koko ilo omasta pärjäävyydestä häviää. Ihminen ajattelee vastakohtien kauttaa.
Oikeasti: tilanne on katastrofi.
Rehellistä, kerrankin. Suomi on tekopyhä paskamaa.
Up! On hyvä päivä koota tämän ”lintukodon” karummat puolet tähän ketjuun. Jeesustelun aika on ohi: meidän maamme ei ole kaikille hyvä - vain pienelle osalle.
Kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Nämä psykopaatit eivät ansaitse juhlia presidentinlinnassa Suomen itsenäisyyttä koska he omalla toiminnallaan tuhoavat Suomea ja suomalaisia.
Minä en viitsi edes sanoa mitä kaikkea olen joutunut kokemaan viimeisten vuosien aikana. Kukaan ei uskoisi, vaikka ei sillä että kenenkään pitäisi uskoa mitään. Silmäni vain ovat auenneet, ja luottamus viranomaisiin mennyt. Nämä ovat niin järkyttäviä ja hävyttömiä asioita, että en tule koskaan toipumaan siitä mitä minulle on tehty. Ymmärrän nyt kuinka tämä yhteiskunta pyörii, ja se pyörii viattomien hiellä, tuskalla ja verellä. Järjestelmä on rakennettu sellaiseksi, että rikolliset, narsistit ja psykopaatit voittavat aina, ja raha puhuu kaikessa. Asioista valittaminen tai oikeuden hakeminen itselleen on täysin joutavaa ajanhukkaa, sillä sukunimesi, sos.ekonominen taustasi ja verkostosi määrittelevät kuinka sinua tullaan kohtelemaan. Todellista oikeutta ei ole, vain byrokratia ja korruptio jylläävät loputtomissa kehissä.
Vaasan malli?