Tarvitsen neuvoja. Ratsastaminen.
Ensimmäistä kertaa miehen kanssa, joka haluaa tätä jatkuvasti. Miten siinä saadaan tarpeeksi nopea tempo? Itsestä tuntuu nautinnolliselta liikuttaa vartaloani kokonaan niin, että penis uppoaa kahvaa myöten kovaa sisään. Heiluttaa itseäni kokonaan ylös alas melkein vaakatasossa käsivarsien ja polvien varassa. Siinä ei pysty tarpeeksi nopeasti. Pitääkö itse asiassa ylävartalo pitää paikallaan ja tehdä töitä vain alavartalolla eli lantiolla? Silloin penis ei tunnu yhtä hyvältä kun se ei iskeydy sisään loppuun asti enkä silti osaa tarpeeksi vauhdilla. Kiusallista kysyä tällaista mutta haluan että mies saa ratsastaessa. Miten treenaan vauhtia? Lopuksi täytyisi nopeasti. Mies antaa minulle hyviä asioita seksissä niin haluaisin antaa hänelle hyvin tämän. Nolo kysyä ja muut osaavat. Minä en osaa. Lopuksi vaihdetaan monesti asento takaa koska en pysty tarvittavaan vauhtiin ja se harmittaa vaikkei mies valita.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon että tuo edes takaisin keinuminen ja pillulla kirnuaminen tuntuu paljon paremmalta kuin sisään- ulos pomppiminen
Näin tekee ja kun naisen orgasmi lähtee liikkeella puristus kullissa lisääntyy on todella vaikeaa olla laukeamatta. Itse ainakin nauttinut suuresti vaimon ratsastuksesta.
Missäpäin asutte. Minä voin tulla opettamaan. Pidetään sellainen parin viikon kurssi niin palaat miehesi luo todella taitavana ratsastajana ;)
Oli yx aikunen nainen joka oli ollut 16 v suhteessa miehen kanssa!
Pyysin kerran ratsaille, ihan kuin eka kertaa,eikä tiennyt mitä tehdä,eikä osannut mitään!!
Seksuaalisesti ihan toope!!! Ei osannut yhtään mitään....samanmoista yli 60 v en ole tavannut!
Jos viesteillä yritän hiukan lämmitellä,ei tajua mitään!
Itselläni suurempi ongelma kestää kun laueta, naisen ratsastus on niin upeaa katseltavaa. Jos ja kun vaimoni haluaa minut viimeistellä niin lypsää lantiota ylös alas liikuttamalla.
Välillä voi pysähtyä päälleni, tulla suutelemaan, ja voin itse alkaa sitten alta tikkaamaan. Tai nousta pystyyn ja oikein syvälle ottaa... Huoh kun panettaa jo ajatuksenakin kaikki variaatiot. Itselläni ei ole tässä mitenkään kiire saada, pikemminkin toivon että vaimoni keskittyisi omaan nautintoonsa ja itse yritän kestää mukana.
paksu tyyny miehen pyllyn alle ja sitten istun aisan päälle jossa hidasta eteen taakse liikettä kunnes tunnen aisan veltostuvan ja luiskahtavan pois sisältäni
Miehenä sanon että tuo edes takaisin keinuminen ja pillulla kirnuaminen tuntuu paljon paremmalta kuin sisään- ulos pomppiminen